MM - menu wigilijne

1. Data: 2002-12-19 21:05:32

Temat: MM - menu wigilijne
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Postanowiłam częściowo zrobić MM-owe menu, a częściowo "normalne" dla reszty
rodziny. Z dań MM robię łososia z rusztu (nie przepadamy za karpiem) do tego
surówkę z białej kapusty. Z zimnych przystawek będą galaretki , takie bardzo
kolorowe z różnościami w środku, każda porcja w osobnej miseczce ( jajko,
łosoś wędzony, marchewka gotowana , trochę zieleniny, groszek). Będą też
śledzie - jeszcze nie wiem jak je przyrządzę i drugie śledzie, których słoik
dostałam w prezencie z Danii i są mniamnuśne. To będzie mój grzech
wigilijny, bo one są na pewno z cukrem robione :-))))
Zastanawiam się nad sałatką jakąś, może z ciecierzycą?
Poza tym, myślałam długo nad czymś słodkim, co byłoby zbliżone do MM i
wymyśliłam paschę. Co prawda, to niby jest Wielkanocny deser, ale, co mi tam
;-)
A Wy? Co przygotowujecie na Wigilię? Będziecie grzeszyć? ;-))))

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
W życiu cokolwiek oswoisz, jesteś za to odpowiedzialny
(Saint-Exupery)

2. Data: 2002-12-19 22:23:06

Temat: Re: MM - menu wigilijne
Od: Gosia Garkowska <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

in article a...@m...pl, misiczka at m...@p...onet.pl
wrote on 19/12/02 22:05:

> marchewka gotowana

gotowana? jesli MM to lepiej surowa

*gosia*

3. Data: 2002-12-19 22:42:01

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Z zimnych przystawek będą galaretki , takie bardzo
> kolorowe z różnościami w środku, każda porcja w osobnej miseczce ( jajko,
> łosoś wędzony, marchewka gotowana , trochę zieleniny, groszek).

Dla mnie będzie galaretka BEZ groszku i marchewki ;-D

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Gdyby Bóg chciał, żeby człowiek latał, dałby mu skrzydła.
Gdyby nie chciał, nie dałby mu wyobraźni...

4. Data: 2002-12-19 22:49:02

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Gosia Garkowska" <i...@g...pl> napisal w wiadomosci

> gotowana? jesli MM to lepiej surowa

Do galarety???
Poza tym, istnieje cos takiego jak IG wypadkowe posilku. Mysle, ze ten
plasterek (o grubosci 4 mm) marchewki nie zrujnuje mi diety? ;->
Poza tym, do swojej czesci nie dam groszku i marchewki, jak juz napisalam.

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wroc?awia

--
Gdy z?y los rzuca w Ciebie no?em,
istniej? dwa sposoby z?apania tego no?a- za ostrze lub r?koje?ae

Atkins ?
MM a ryba po grecku
Moja teoria na temat gubienia kg na MM
Kakao