MM - rozmyslania po pol roku stosowania

1. Data: 2003-10-09 00:14:22

Temat: MM - rozmyslania po pol roku stosowania
Od: <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Ponad pol roku temu (na poczatku marca) przeszedlem na MM.
Wazylem 87 przy 178 cm, przy bardzo masywnej budowie, wiec mialem co
zrzucic, ale bez przesady. Juz dawno chcialem sie pozbyc brzuszka, ale diety
niskokaloryczne odpadalu z zalozenia (1. wiedzialem ze nie dam rady, 2.
wiedzialem ze na dluzsza mete sa do d.)

Tak wiec (dzieki tej grupie - mucho gracias) przeszedlem na MM, ktora
wydawala mi sie racjonalna.
Trzymalem sie jej bardzo rygorystycznie. I w 2 miesiace: -10 kg

Pozniej spadek wagi znacznie zwolnil. W czerwcu wazylem 75 kg. W pasie ubylo
mi znacznie ponad 10 cm.

W sumie od poczatku czerwca darowalem sobie diete (nie zalezalo mi na
dalszym chudnieciu, dobrze wygladam, nawet mialem kaloryferek na brzuszku).
Od 3 miesiecy jem absolutnie wszystko (ale bez slodyczy - po prostu sie
odzyczailem (tj. przestalem byc uzalezniony) na dobre).

Waze 77 kg. Tak wiec nic nie przytylem. Przechodze znowu na laitowego MM, po
to, aby w zime nie przytyc (inaczej byloby to pewne).

Generalnie uwazam, ze MM rulez!!!!

Pisze to chyba glownie po to, aby namowic osoby szukajace ratunku do MM.

To jest naprawde OK: sie chudnie, ja po 2 tyg. zupelnie zapominalem ze
jestem na jakiejs diecie (rowniez dlatego, ze cala rodzina przeszla - same
grubasy :), i nie ma efektu JoJo.

Ponad pol roku temu posty takie jak ten przekonal mnie, ze warto sprobowac.
Mam nadzieje, ze moj rowniez komus pomoze.

good luck!

ps. a i kupcie sobie ksiazke, przydaje sie!

peen

2. Data: 2003-10-09 20:30:57

Temat: Re: MM - rozmyslania po pol roku stosowania
Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik p...@o...pl napisał:

> Ponad pol roku temu posty takie jak ten przekonal mnie, ze warto sprobowac.
> Mam nadzieje, ze moj rowniez komus pomoze.
>
> good luck!
>
> ps. a i kupcie sobie ksiazke, przydaje sie!

Cholera, jaką książkę? Plizzzz... konkrety, konkrety...... no - chyba,
że tu same wygi siedzą i tylko ja jestem nowa. Wtedy to faktycznie nie
warto :-(

Eulalka

3. Data: 2003-10-10 07:04:50

Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cholera, jaką książkę? Plizzzz... konkrety, konkrety...... no - chyba,
> że tu same wygi siedzą i tylko ja jestem nowa. Wtedy to faktycznie nie
> warto :-(
>
> Eulalka

Michael Montignac "Jesc aby schudnac"
lub
Michael Montignac "Szczupla bez wyrzeczen"
lub
Michael Montignac "Dieta dla biznesmena"

Ja kupilam jedynie "jesc aby schudnac" - IMHO calkowicie wystarcza jedna z
pozycji.
Pozdr
Kafka

Sernik MM