[MM] sos pieczarkowy

1. Data: 2003-02-13 18:55:53

Temat: [MM] sos pieczarkowy
Od: Gosia Garkowska <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ktos kiedys pytal.
dzis zrobiam w sumie po raz pierwszy w zyciu.
cebule pokroilam drobno i podsmazylam na oliwie z oliwek (ten etap mozna
chyba pominac w 1 fazie), dorzucilam pieczatki tez drobno posiekane (w
mikserze), dolalam odtluszczonego rosolu i dusilam jakis czas . jak juz byly
dobre dodalam serek homogenizowany 0% tluszczu i bez cukru (Ostrowia), ale
mysle, ze chudy jogurt tez by sie sprawdzil.
jadlam z odpwoiednim spaghetti ugotowanym al-dente.
mi smakowalo.
przy okazji poprawcie mnie jesli znowu cos pokrecilam.
pozdrowienia
--
*gosia*

2. Data: 2003-02-16 12:51:07

Temat: Re: [MM] sos pieczarkowy
Od: "Lara Kozłowska" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Garkowska <i...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> dobre dodalam serek homogenizowany 0% tluszczu i bez cukru (Ostrowia), ale
> mysle, ze chudy jogurt tez by sie sprawdzil....

Serek dodałaś do gorących pieczarek? Nie zwarzyło się?

Lara

3. Data: 2003-02-16 16:48:12

Od: Gosia Garkowska <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

in article b2o1fq$s6b$...@i...gazeta.pl, Lara Kozłowska at
l...@N...gazeta.pl wrote on 16/2/03 13:51:

> Serek dodałaś do gorących pieczarek? Nie zwarzyło się?

zdjelam patelnie z ognia, dodalam serek, wymieszalam dokladnie i dopiero
potem chwilke jeszcze potrzymalam na ogniu.
nie zwarzylo sie.
--
*gosia*

WITAMY NOWE OSOBY NA GRUPIE PL.MISC.DIETA
WITAMY NOWE OSOBY NA GRUPIE PL.MISC.DIETA
MM -prosbka do stosujacych
Ratunku !!!!!
jaki makaron spaghetti?