[MM] sos sojowy??

1. Data: 2004-03-04 15:17:37

Temat: [MM] sos sojowy??
Od: "Agnieszka S." <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Do tej pory filet z kurczaka czy indyka przygotowywalam w nastepujacy
sposob: "marynowalam" przez kilka h w mieszaninie sosu sojowego z dodatkiem
startej cebuli i ziolami prowansalskimi a potem dusilam na samej wodzie.
Powoli staram sie przejsc na MM i stad moje pytanie: czy mozna na tej diecie
stosowac sos sojowy? A jesli nie to co uzyc zamiast? W archiwum sprawdzilam,
ze pojawialo sie to pytanie, niestety bez konkretnego odzewu. Moze ktos juz
znalazl na nie odpowiedz i sie podzieli wiedza z grupowiczami? :)

Pozdrawiam
Aga

2. Data: 2004-03-04 15:18:54

Temat: Re: [MM] sos sojowy??
Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka S." <a...@g...pl> wrote in message
> [...]
juz
> znalazl na nie odpowiedz i sie podzieli wiedza z grupowiczami? :)

ja uzywam:-), nie znalazlam nigdzie przeciwwskazan;))))

aducha

3. Data: 2004-03-04 15:33:12

Od: "Agnieszka S." <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Użytkownik "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> napisał w
wiadomości news:c27hes$1j7q$1@mamut.aster.pl...

> ja uzywam:-), nie znalazlam nigdzie przeciwwskazan;))))
>
> aducha

Ufff... to mnie bardzo cieszy :D

Pozdrawiam
Aga

4. Data: 2004-03-04 16:37:59

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dodatkiem
> diecie
> sprawdzilam,
> juz
> >
> ja uzywam:-), nie znalazlam nigdzie przeciwwskazan;))))

w składzie sosu sojowego jest mąka i cukier :) tez go używam :))

5. Data: 2004-03-04 16:45:00

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

czarnyjanek wrote:

> w składzie sosu sojowego jest mąka i cukier :) tez go używam :))

W moim nie ma cukru, ale maka i owszem - jest.
Uzywam go jednak zawsze w polaczeniu z warzywami o niskim IG, w dodatku
sa to male ilosci - wiec dodaje, np. do sosow, zup warzywnych.

Dunia
--
All science is either physics or stamp collecting.
Ernest Rutherford

6. Data: 2004-03-04 16:45:00

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2004-03-04 16:51:04

Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

"czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> wrote in message

> w składzie sosu sojowego jest mąka i cukier :) tez go używam :))

hmmmm, w moim jest cytuje:water, soya extract, salt

aducha

7. Data: 2004-03-04 16:51:04

Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2004-03-04 16:56:12

Od: "Hafsa" <a...@n...www> szukaj wiadomości tego autora

klamliwa eulalia wrote:

> hmmmm, w moim jest cytuje:water, soya extract, salt

Ha, czarnyjanek ma podrobe!! Hafsa

--
moj adres:hafsa[at]poczta.onet.pl
strona domowa:www.hafsa.republika.pl nowosci na stronie!

10. Data: 2004-03-04 16:56:12

Od: "Hafsa" <a...@n...www> szukaj wiadomości tego autora

klamliwa eulalia wrote:

> hmmmm, w moim jest cytuje:water, soya extract, salt

Ha, czarnyjanek ma podrobe!! Hafsa

--
moj adres:hafsa[at]poczta.onet.pl
strona domowa:www.hafsa.republika.pl nowosci na stronie!

Wypowiedzi na temat DO - czy moze ktos skomentować?
Słyszałem plotkę o Atkinsie.
Gdzie znaleźć dietę zgodną z grupą krwi?
Stolica - miasto grubasów
witam wszystkich:)