MMPI potrzebuję

1. Data: 2002-02-15 19:02:28

Temat: Re: no masz ten test ?
Od: --6--MARshALL--9-- <6...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 13 Feb 2002 23:15:15 +0100, "conkon" <cónkón@icpnet.pl> wrote:

>Niedokladnie sie wyrazilem i nie chcialbym byc zle zrozumiany. W ksiegarni,
>w ktorej mozesz nabyc MMPI nie sprzedadza go pierwszej lepszej osobie z
>ulicy (wcale nie zakladam ze taka jestes), musisz byc psychologiem, albo co
>najmniej przedstawic im ze ja studiujesz. Do tego narzedzia nie powinny miec
>dostepu osoby postronne, gdyz mogloby ono stracic na swojej wartosci. W
>zwiazku z tym oczywistym wydaje sie fakt, iz Internet nie jest dla niego
>odpowiednim miejscem.

ale mi chodzi o piractwo, o to najgorsze ze wszystkich zlodziejstwo,
przeciez ja nie chcem kupic tego co mozna zwyczajnie skopiowac
i jeszcze raz zaznaczam, chodzi mi o program komputerowy !!!

1. Data: 2002-02-15 19:02:28

Od: --6--MARshALL--9-- <6...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 14 Feb 2002 18:26:21 +0100, "Little Dorrit" <z...@c...pl>
wrote:

>Akurat. Ty studiujesz psychologię tak, jak ja Koran. W przeciwnym razie nie
>szukałabyś Wiskada w internecie, tylko poszła do Katedry Psychologii
>Osobowości.Tam by Ci go wypożyczyli do celów ćwiczeniowych. Dziwne wydaje mi
>się jednak, że asystent, który te ćwiczenia prowadzi wyraża zgodę na
>demonstrację testu przez studentkę, która jak widać - nie ma o nim bladego
>pojęcia. A może po prostu znajomych chcesz tym testem "przećwiczyć" w
>wiadomych celach.
>Dorrit

chory swiatopoglad, pewnie nalerzy byc porzadnym, ale tu juz
przesadzasz, mowie to do tych co mowia ze tylko dla psychologow:
uzywacie argumentow niedorastajacych do inteligencji ktoora by mozna
oczekiwac, nie wiem kogo chcecie przekonac, chyba tylko siebie

1. Data: 2002-02-15 19:02:29

Od: --6--MARshALL--9-- <6...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 14 Feb 2002 20:59:26 +0100, "Yans Yansen"
<y...@p...pnet.pl> wrote:

>Czy znajdzie się ktoś, kto wytłumaczy pokrótce lajkonikom typu Yans, o jaki
>to test chodzi, czego on dotyczy i dlaczego wokół niego takie larum się
>zrobiło ?
>Aż mnie w dołku ściska z ciekawości o co chodzi, bo zamięszanie takieście
>zrobiliście, że szkoda gadać ;-)

chodzi o MMPI, zwany tez WISKAD, to jest test osobowosci
wyniki podaje sie w formie wykresu, okreslajacego wlasciwosci
osobowosci, np. mania, depresja, i wiele innych, sa tez jakies skale
pomocnicze, ogoolnie do do jego zrozumienia potrzebna jest pewna
wiedza, ale nie az tak ogromna, jak glosza tu piewcy tego ze poza
psychologami nikt tego nie powinien ogladac
test polega na zadawaniu pytan jest ich gdzies ok. 500, pojega to na
zaznaczniu znakow + lub - albo ? w przypadku nierzeczowosci pytania
pozniej sie odpowiedzi ponktuje i przelicza na wykres, jest troche
liczenia w tym wszystkim, dlatego wygodnie jest urzywac tego w postaci
programu komputerowego, ktoory powstal, ale jak widac nikt nie chce
sie z nim podzielic,
no a dlaczego to juz wiadomo, jest wykorzystywany w poradniach
psychologicznych, i psychiatrycznych, i ci co go stosuja boja sie
panicznie jak widac (po argumentach) zeby sie nie przedostal do
szerszej publiki, poniewarza czesc ludzi ma ciagoty do zafalszowywania
obrazu samego siebie, a znajac test od strony tego co kazda odpowiedz
zmienia na skali mozna latwo (czesto niedokonca swiadomie) zafalszowac
wyniki w kierunku takim w jakim sie widzimy, a nie naprawde jestesmy,
dlatego samorozwiazywanie go wymaga dazenia do uzyskania 100 proc.
szczerosci w ocenianiu samego siebie, co jednak nie jest niemozliwe

jest to test profesjonalny, swiadczy o tym szerokosc jego zastosowan
nie wiem czy sie myle w tym momencie ale chyba posiada tez skale
pomagajaca stwierdzic prawdopodobienstwo poprawnosci prezentowanych
wynikow

>Czekam więc najbardziej niecierpliwie w tym roku na słów kilka w materii
>tego testu...

jak cie to zainteresuje, to szujak, pytaj gdzie tylko mozesz
im wiecej nas bedzie szukac tym predzej zlamiemy to psychologiczne
lobby

1. Data: 2002-02-15 19:02:30

Od: --6--MARshALL--9-- <6...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 14 Feb 2002 19:06:51 +0100, "Wilczek" <w...@i...com>
wrote:

>To chyba oczywiste, ze jak placisz za cos 1000 zl
>to nie po to, zeby rozdawac potem za darmo...

wlasnie po to, bo jak ja bym zaplacil za cos 10 000 $
i bylo by to cos co mozna skopiowac, bylo by karalne, ale bardzo
trudno by bylo znalezc sprawce bo ja bym to zrobil,
bo ta rzecz dalej bym mial, ale tez mialby kto inny
co by mi szczegoolnie nie szkodzilo
widze tu tu taka ideologie jak w tym kawale o rolniku polskim:
jak ma mniej krow to woli zeby sasiadowi zdechly od zego zeby mial
wiecej swoich, moze to nie do konca to zamo, ale relacja podobna

1. Data: 2002-02-15 19:02:31

Temat: Re: MMPI potrzebuję
Od: --6--MARshALL--9-- <6...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 24 Nov 2001 18:23:41 +0100, "Eryk" <e...@s...pl>
wrote:

>Użytkownik "docent" <g...@i...pl> napisał w wiadomości

>To zdecydowannie coś innego:))... a tak się składa , że tenże wymieniony
>przez Ciebie dyplom posiadam:)), a ze zdaniem Oliwii i Dagi zgadzam się w
>100%... to jest kwestia odpowiedzialności zawodowej drogi Docencie...

napewno sa w polce psychologowie ktoorej, jak ty to muwisz
odpowiedzialnosci zawodowej nie maja i sie podziela, starczy jeden,
dalej juz pojdzie lawina

1. Data: 2002-02-15 19:02:31

Od: --6--MARshALL--9-- <6...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-02-15 19:02:32

Od: --6--MARshALL--9-- <6...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 25 Nov 2001 16:07:33 +0100, "Little Dorrit" <z...@c...pl>
wrote:

>Użytkownik "docent" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
>

>A przede wszystkim Tobie zrobią krzywdę, bo jak im się jednak uda, to oleją
>twoje fachowe usługi i nie zarobisz na życie :))).

BRAWO!!! mysle ze wszystkie argumenty tych porzadnych psychologow
sprowadzaja sie wlasnie do tego !!!

>Ha, ha. Najpierw zorientuj się, czy mają komputer! Nawet w bogato
>wyposażonej, prywatnej poradni dostaniesz 4 pudełka z karteczkami a wyniki
>obliczy sekretarka medyczna w innym pokoju :))).
>Dorrit

i nic nie powie, bo jak np. masz schizofrenie to ci to wytlumacza w
inny sposob w kazdym razie nie pokaza wynikow

1. Data: 2002-02-15 19:02:33

Od: --6--MARshALL--9-- <6...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Nov 2001 08:13:40 GMT, b...@n...pl wrote:

>Zalezy Ci na programie czy na wynikach ?
>Jesli zalezaloby Ci na wynikach poszedlbys do psychologa zeby Cie przebadal.

natomiast mi przede wszystkim zalezy na programie, wyniki to juz sam
sobie zrobie

1. Data: 2002-02-15 19:02:34

Od: --6--MARshALL--9-- <6...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 24 Nov 2001 19:42:32 +0100, "ajtne" <a...@b...pl> wrote:

>Użytkownik "Piotr Wołowik" <p...@p...com> napisał w wiadomości

>wiedza
>
>Totez napisałam, ze TRZEBA mieć pewną wiedzę konieczną do prawidłowej
>interpretacji testów. Widzę, którą się nabywa np.podczas 5 lat studiów. A
>jeśli nazywasz wyniki testów "wiedzą", to hm... Jest to MZ "wiedza" bardzo
>wyrwana z kontekstu jakim jest psychologia.

do rozwiazania tego testu raczej wystarczy tylko "wiedza"

>Więc? Dlatego, ze jest instruktaż dla zamachowców, powinny być i instrukcje
>dla domorosłych psychologów? Bo mniej szkodliwe? Nie przemawia do mnie ten
>argument.

zaden do ciebie nie przemowi, jesli nie wiadomo o co chodzi to chodzi
o pieniadze

1. Data: 2002-02-15 20:42:08

Od: "Yans Yansen" <y...@p...pnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "--6--MARshALL--9--" <6...@i...pl> napisał w wiadomości
> jak cie to zainteresuje, to szujak, pytaj gdzie tylko mozesz
> im wiecej nas bedzie szukac tym predzej zlamiemy to psychologiczne
> lobby

Nieee. Nic mi po tym teście. Po prostu chciałem wiedzieć na czym polega i
dlaczego dostęp do niego jest tak obostrzony.
Tym bardziej dziękuję Ci za wyczerpującą i w pełni satysfakcjonującą mnie
odpowiedź. Tyle w zupełności mi wystarczy..

Pozdrawiam

Yans

Aspekt wiary w pracy nad wlasna psychika
problem ?
koncepcje psychologiczne
BADANIE!!!
Myslenie i postawy tworcze