MMPI potrzebuję

1. Data: 2002-02-15 20:57:31

Temat: Re: no masz ten test ?
Od: "Wilczek" <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> wlasnie po to, bo jak ja bym zaplacil za cos 10 000 $
> i bylo by to cos co mozna skopiowac, bylo by karalne, ale bardzo
> trudno by bylo znalezc sprawce bo ja bym to zrobil,
> bo ta rzecz dalej bym mial, ale tez mialby kto inny
> co by mi szczegoolnie nie szkodzilo

Czyli lacznie mamy do czynienia z dwoma kwestiami... po pierwsze jest
to nielegalne kopiowanie programu komputerowego, co niestety w Polsce
uchodzi za rzecz zupelnie naturalna i ciesze sie niezmiernie, ze przypadkiem
nie pracuje jako tworca oprogramowania... Nie bede udawal, ze jestem swiety
bo jak kazdy mam troche skopiwoanego softu jednak nie uwazam ani ze robie
dobrze ani, ze nie powinienem tak robic dalej np. staram sie zawsze kupowac
wszystkie gry i muzyke oryginalna.
Druga kwestia to dzialanie wbrew kodeksowi etycznemu psychologa,
czy pomijajac go ogolnie "dzialania psujace testy". Tak samo aby kupic
antybiotyki czy psychotropy musisz miec recepte...

> widze tu tu taka ideologie jak w tym kawale o rolniku polskim:
> jak ma mniej krow to woli zeby sasiadowi zdechly od zego zeby mial
> wiecej swoich, moze to nie do konca to zamo, ale relacja podobna

no comments... bo chyba udajesz, ze nie rozumiesz...

--
-=Pozdrowionka=-

Wilczek
w...@w...pl <|> http://www.wr.pl
ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

1. Data: 2002-02-16 08:45:45

Od: --6--MARshALL--9-- <6...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 15 Feb 2002 02:51:51 +0100, "[TURBOS] The ipsation end...."
<t...@f...onet.pl> wrote:

>W jakich celach sie trenuje tym testem?

nic sie nie trenuje, poprostu sie go rozwiazuje
i dostajesz lepsza lub gorsza prawde o sobie
rzecz warta zainteresowania

1. Data: 2002-02-16 18:41:59

Od: "Little Dorrit" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wilczek" <w...@i...com> napisał w wiadomości
.
> Druga kwestia to dzialanie wbrew kodeksowi etycznemu psychologa, czy
pomijajac go ogolnie "dzialania psujace testy". Tak samo aby kupic
> antybiotyki czy psychotropy musisz miec recepte...

No właśnie, nikt poza Tobą tej kwestii dotąd nie poruszył, a w istocie
udostępnienie testu Wiskada niefachowcom to inaczej "spalenie testu".
Psycholog działałby więc na własną szkodę, gdyż wyniki badania osób, które
test znają / w sensie kodowania odpowiedzi / byłyby niemiarodajne,
nierzetelne, po prostu fałszywe bądź celowo sfałszowane.Pół biedy, gdyby to
zrobił rekrut, ale np. w przypadku symulantów rentowych, kandydatów do
niektórych zawodów bądź przestępców - szkodę ponosi całe społeczeństwo.
Dorrit

1. Data: 2002-02-17 13:53:38

Od: --6--MARshALL--9-- <6...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 15 Feb 2002 21:57:31 +0100, "Wilczek" <w...@i...com>
wrote:

> [...]
>uchodzi za rzecz zupelnie naturalna i ciesze sie niezmiernie, ze przypadkiem
>nie pracuje jako tworca oprogramowania...

hehe :)))
wposce uchodzi.....
ci co mowie ze to kradziez, to albo tworcy, ktoorzy czerpia z tego
zyski, albo ci z nadmiarem pieniedzy, przewaznie bez widma ich braku,
tych to stac na takie zasady moralne, w doslownym znaczeniu
mnie niestety nie stac, a nie jestem na tyle gloopi zeby najpierw
ustanawiac sobie zasady ktoore mnie beda po tym drogo kosztowaly

-----[OFF TOPIC]---------
ale ja juz to widze, ze polski zwiazek oprogramowania, czy tam jakas
inna organizacja, tak zalatwi zprawe, ze jak bydelko na sawannie
(czyt. nasz kochany narod wszechpolski) podchwyci sprawe, i juz nie
bedzie uchodzilo w towarzystwie miec nielegalow
byl taki program w tvp1, "procesor", posluchalem pare razy i potym co
uslyszalem to mnie omalo co szlag nie tafil, z powodu poziomu glupoty
tam prezentowanego
-----[OFF TOPIC]---------

> [...]
>dobrze ani, ze nie powinienem tak robic dalej np. staram sie zawsze kupowac

masz za co....
ja jakbym mial zaco to tez bym sie staral
zreszta w racajac do tematu
mi nie chodzi o jakies tam programy ale nastepujace:

1. MMPI-Wiskad - wersja podstawowa.
2. MMPI-WISKAPEX - wersja rozszerzona
3. MMPI-2
4. MMPI-A
5. CDA 2-0
6. CBA-Adolescent
7. NEURONEX

>Druga kwestia to dzialanie wbrew kodeksowi etycznemu psychologa,
>czy pomijajac go ogolnie "dzialania psujace testy". Tak samo aby kupic
>antybiotyki czy psychotropy musisz miec recepte...

nie do konca, wystarczy zaufany lekarz :))

>no comments... bo chyba udajesz, ze nie rozumiesz...

to wy odajecie ze nie rozumiecie (psychologowie itp.)
jestescie poprostu po 2-giej stronie koryta.....

1. Data: 2002-02-17 13:53:40

Od: --6--MARshALL--9-- <6...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 15 Feb 2002 21:42:08 +0100, "Yans Yansen"
<y...@p...pnet.pl> wrote:

>Użytkownik "--6--MARshALL--9--" <6...@i...pl> napisał w wiadomości
>
>Nieee. Nic mi po tym teście. Po prostu chciałem wiedzieć na czym polega i
>dlaczego dostęp do niego jest tak obostrzony.
>Tym bardziej dziękuję Ci za wyczerpującą i w pełni satysfakcjonującą mnie
>odpowiedź. Tyle w zupełności mi wystarczy..

ok, ale jakbys zdobyl jakies na miary na cokolwiek z tego:

to daj znac na priva

1. Data: 2002-02-18 16:23:28

Od: "Wilczek" <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> masz za co....
> ja jakbym mial zaco to tez bym sie staral

zycie jest ciezkie... jak Cie nie stac to po prostu nie mozesz tego miec...
tez chetnie jezdzilbym nowa Laguna albo Peugeot 607 ale nie mam
na to pieniedzy... jednak nikomu nie kradne takiego samochodu...

--
-=Pozdrowionka=-

Wilczek
w...@w...pl <|> http://www.wr.pl
ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

1. Data: 2002-02-21 21:44:34

Od: --6--MARshALL--9-- <6...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 18 Feb 2002 17:23:28 +0100, "Wilczek" <w...@i...com>
wrote:

>zycie jest ciezkie... jak Cie nie stac to po prostu nie mozesz tego miec...
>tez chetnie jezdzilbym nowa Laguna albo Peugeot 607 ale nie mam
>na to pieniedzy... jednak nikomu nie kradne takiego samochodu...

jak to nie moge, moge i mam, a za zaoszczedzone pieniadze
dalem zarobic chinczykom na tajwanie
i kupilem se nowego kompa, ha!

--
_Jezeli_nawet_OE_ nie widzi zadnych zalacznikow, to ich nie ma ;)

1. Data: 2002-02-22 17:01:30

Od: "Kuki" <k...@s...pl-NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

"--6--MARshALL--9--" <6...@i...pl> wrote in message

> jak to nie moge, moge i mam, a za zaoszczedzone pieniadze
> dalem zarobic chinczykom na tajwanie
> i kupilem se nowego kompa, ha!

A propos :-)))
pracy i forsy znam taki kawał:

Młody mąż przychodzi głodny z pracy do domu i siada do zupy przygotowanej
przez świeżo upieczoną żonę i mówi:
- Kochanie, przecież to jakaś woda.
- Nie "jakaś", ale przegotowana... :o)

Pozdrawiam ;-)

Aspekt wiary w pracy nad wlasna psychika
problem ?
koncepcje psychologiczne
BADANIE!!!
Myslenie i postawy tworcze