Re: no masz ten test ?

From: --6--MARshALL--9-- <6...@i...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: no masz ten test ?
Date: Sun, 17 Feb 2002 14:53:38 +0100

On Fri, 15 Feb 2002 21:57:31 +0100, "Wilczek" <w...@i...com>
wrote:

>Czyli lacznie mamy do czynienia z dwoma kwestiami... po pierwsze jest
>to nielegalne kopiowanie programu komputerowego, co niestety w Polsce
>uchodzi za rzecz zupelnie naturalna i ciesze sie niezmiernie, ze przypadkiem
>nie pracuje jako tworca oprogramowania...

hehe :)))
wposce uchodzi.....
ci co mowie ze to kradziez, to albo tworcy, ktoorzy czerpia z tego
zyski, albo ci z nadmiarem pieniedzy, przewaznie bez widma ich braku,
tych to stac na takie zasady moralne, w doslownym znaczeniu
mnie niestety nie stac, a nie jestem na tyle gloopi zeby najpierw
ustanawiac sobie zasady ktoore mnie beda po tym drogo kosztowaly

-----[OFF TOPIC]---------
ale ja juz to widze, ze polski zwiazek oprogramowania, czy tam jakas
inna organizacja, tak zalatwi zprawe, ze jak bydelko na sawannie
(czyt. nasz kochany narod wszechpolski) podchwyci sprawe, i juz nie
bedzie uchodzilo w towarzystwie miec nielegalow
byl taki program w tvp1, "procesor", posluchalem pare razy i potym co
uslyszalem to mnie omalo co szlag nie tafil, z powodu poziomu glupoty
tam prezentowanego
-----[OFF TOPIC]---------

>Nie bede udawal, ze jestem swiety
>bo jak kazdy mam troche skopiwoanego softu jednak nie uwazam ani ze robie
>dobrze ani, ze nie powinienem tak robic dalej np. staram sie zawsze kupowac
>wszystkie gry i muzyke oryginalna.

masz za co....
ja jakbym mial zaco to tez bym sie staral
zreszta w racajac do tematu
mi nie chodzi o jakies tam programy ale nastepujace:

1. MMPI-Wiskad - wersja podstawowa.
2. MMPI-WISKAPEX - wersja rozszerzona
3. MMPI-2
4. MMPI-A
5. CDA 2-0
6. CBA-Adolescent
7. NEURONEX

>Druga kwestia to dzialanie wbrew kodeksowi etycznemu psychologa,
>czy pomijajac go ogolnie "dzialania psujace testy". Tak samo aby kupic
>antybiotyki czy psychotropy musisz miec recepte...

nie do konca, wystarczy zaufany lekarz :))

>no comments... bo chyba udajesz, ze nie rozumiesz...

to wy odajecie ze nie rozumiecie (psychologowie itp.)
jestescie poprostu po 2-giej stronie koryta.....