1. Data: 2024-01-21 22:26:41

Temat: Aktualizacja hasła dla Polski.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

RUDA WRON-a ORŁA NIE POKONA??

By TV Republika ????

--
XL wiosenna

2. Data: 2024-01-24 09:20:11

Temat: Re: Aktualizacja hasła dla Polski.
Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.01.2024 o 22:26, XL pisze:
> RUDA WRON-a ORŁA NIE POKONA??
>
> By TV Republika ????

 No no - ""dla Polski"... Ten orzeł to niby kto, o rudą wronę nawet nie
pytam, autor musi żywić czystą (ślepą) nienawiść do premiera D. Tuska..
Nie damy mu żadnych szans aby się wykazał?

3. Data: 2024-01-24 10:59:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <M...@j...cb> wrote:

>  No no - ""dla Polski"... Ten orzeł to niby kto, o rudą wronę nawet nie
> pytam, autor musi żywić czystą (ślepą) nienawiść do premiera D. Tuska..
> Nie damy mu żadnych szans aby się wykazał?

Miał już na to 8 lat i się ,,wykazał". A teraz wchodzi z pałami do mediów i
nie uznaje wyroków sądu, a obietnice wyborcze od razu wyrzuca do kosza.
Starczy jak dla mnie.

--
XL wiosenna

4. Data: 2024-01-26 09:22:06

Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.01.2024 o 10:59, XL pisze:

> Miał już na to 8 lat i się ,,wykazał". A teraz wchodzi z pałami do mediów i
> nie uznaje wyroków sądu, a obietnice wyborcze od razu wyrzuca do kosza.
> Starczy jak dla mnie.

Dla Ciebie "izba dyscyplinarna sadu najwyższego" powołana wbrew
konstytucji doraźnie do obrony bezeceństw poprzedniej władzy to też sąd?

Nie, błędna droga, jeszcze nie miał okazji nic zrobić aby go rozliczać z
obietnic.

5. Data: 2024-01-27 09:03:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <M...@j...cb> wrote:

> [...]
> konstytucji doraźnie do obrony bezeceństw poprzedniej władzy to też sąd?
>
> Nie, błędna droga, jeszcze nie miał okazji nic zrobić aby go rozliczać z

Poprzednie 8 lat jego rządów.

--
XL wiosenna

6. Data: 2024-02-01 14:05:15

Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.01.2024 o 09:03, XL pisze:

> Poprzednie 8 lat jego rządów.

No, fakt. Aniołem to on też nie był, ale czy wroną wobec jakiegoś
PiSowskiego orła to też chyba mocno na wyrost. Boję się niestety że i
teraz nie pozostawi dobrego wrażenia, mimo że już trochę rządzi cenzura
nadal w kraju szaleje. Np serwis "Myśl Polska" nadal zablokowany przez
władze.

7. Data: 2024-02-05 10:25:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <M...@j...cb> wrote:

> [...]
> teraz nie pozostawi dobrego wrażenia, mimo że już trochę rządzi cenzura
> nadal w kraju szaleje. Np serwis "Myśl Polska" nadal zablokowany przez

No. A będzie tylko gorzej.

--
XL wiosenna

8. Data: 2024-02-05 15:04:16