Kara wiezienia.

1. Data: 2024-01-10 12:50:42

Temat: Kara wiezienia.
Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

Czy w dzisiejszych czasach wiezienie to nadal kara? Nie ma w tym żadnego
zadośćuczynienia dla pokrzywdzonych, a także nie ma żadnych pozytywów
dla ukaranych, raczej nie wychodzą z niego skruszeni, nawróceni
grzesznicy a zatwardzili kryminaliści.

2. Data: 2024-01-21 21:14:20

Temat: Re: Kara wiezienia.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <M...@j...cb> wrote:
> [...]
> zadośćuczynienia dla pokrzywdzonych, a także nie ma żadnych pozytywów
> dla ukaranych, raczej nie wychodzą z niego skruszeni, nawróceni

No Ameryki nie odkrywasz. Co wcale nie znaczy, że jego ostatnia zachowana
jeszcze funkcja - jako miejsca fizycznej i niestety tylko czasowej izolacji
od społeczeństwa - jest do pogardzenia. A i nowa władza ma jak dowalić
poprzedniej, tym samym inaugurując eskalację takiego ,,trybu" zalatwiania
spraw przez każdą następną, prócz siłowego przejmowania mediów publicznych.
Do czego to dojdzie? Sama radość na przyszłość PO prostu.

??

,,Helsińska Fundacja Praw Człowieka, która wcześniej krytykowała PiS, teraz
zaczęła poważnie się niepokoić sytuacją, jaką wywołał nowy rząd Tuska z
mediami publicznymi. Napisano w tygodniku, że przejęcie mediów, może
naruszać standardy Rady Europy.
(...)

48-letni polityk mówi też, że to ,,bezprecedensowa" sytuacja w Unii
Europejskiej. - Nowy polski rząd siłą wyłączył kanały telewizji publicznej.
Aby znaleźć analogię, należy spojrzeć wstecz na najciemniejsze rozdziały
historii Europy. Ostatni raz w Polsce coś podobnego miało miejsce podczas
wprowadzenia przez komunistów stanu wojennego w 1981 roku - mówi europoseł.
(...)

- Gdyby za tę sytuację odpowiedzialny był konserwatywny rząd, zamieszanie
byłoby ogromne. Ale wydaje się, że w przypadku frakcji globalistycznych,
które naruszając normy demokratyczne i praworządność, obowiązują podwójne
standardy. W partii VOX obserwujemy niepokojącą tendencję wśród partii
globalistycznych i federalistycznych, gdzie następuje wyraźna zmiana w
kierunku podważania praworządności, która jest podstawą państw narodowych.
Widać to wyraźnie w przypadku takich postaci jak Donald Tusk w Polsce i
Pedro Sánchez w Hiszpanii - ocenia Jorge Buxade.(...)"

https://i.pl/hiszpanski-europosel-atak-na-media-publ
iczne-to-naruszenie-podstawowych-zasad-ue/ar/c1-1820
0715

Oraz:

??

,,(...) Antoni Mężydło [do niedawna senator PO - p. XL], który w ostatnich
latach związany był z Platformą Obywatelską, skomentował sprawę posłów
Kamińskiego i Wąsika. - Są więźniami politycznymi - ocenił w rozmowie z
Super Expressem. - To człowiek bezwzględnie ideowy. CBA powstało po to,
żeby walczyć z korupcją. Platforma nie miała nic przeciwko temu, żeby
Mariusz Kamiński był szefem tej służby. Zmieniło się to dopiero kiedy
ujawnił te rozmowy na cmentarzu i aferę hazardową, w którą zamieszani byli
ludzie Platformy."

https://www.tysol.pl/a116103-polityk-po-zaskakuje-ka
minski-i-wasik-sa-wiezniami-politycznymi

--
XL wiosenna

3. Data: 2024-01-21 23:53:26

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.01.2024 o 21:14, XL pisze:
> ocenia Jorge Buxade.(...)"

https://pl.wikipedia.org/wiki/Jorge_Buxad%C3%A9
https://pl.wikipedia.org/wiki/Falanga_(partia)
https://pl.wikipedia.org/wiki/Vox_(partia_polityczna
)

I wszystko jasne.

> ,,(...) Antoni Mężydło [do niedawna senator PO - p. XL],
I wszystko jasne.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2024-01-22 00:25:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> [...]

zaczęła poważnie się niepokoić sytuacją, jaką wywołał nowy rząd Tuska z
mediami publicznymi. Napisano w tygodniku, że przejęcie mediów, może

sobie

> życzę
> Piotr

Życz sobie mocniej.

--
XL wiosenna

5. Data: 2024-01-22 08:43:52

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.01.2024 o 00:25, XL pisze:

> [...]
> zaczęła poważnie się niepokoić sytuacją, jaką wywołał nowy rząd Tuska z
> mediami publicznymi. Napisano w tygodniku, że przejęcie mediów, może

https://www.rp.pl/prawo-dla-ciebie/art39615011-hfpc-
o-zmianach-w-tvp-sposob-ich-wprowadzenia-budzi-powaz
ne-watpliwosci-prawne

I wszystko jasne.
Budzi wątpliwości, to nie to samo, co niezgodne z prawem.
Może naruszać, to nie to samo, co narusza.
Pewne jest, że coś z tą propagandową szczujnią trzeba było zrobić
natychmiast, bo państwo prawa nie może ignorować łamania prawa i nic z
tym nie robić.
To po pierwsze.

Po drugie, od kiedy HFPC i RE jest dla ciebie autorytetem?
Po trzecie, wszyscy normalni zdawali sobie sprawę (i nadal zdają), że
sprzątanie po was nie będzie pachniało fiołkami, bo nie fiołki po sobie
zostawiliście.
I po czwarte, na co liczycie, że się gdzieś odwołacie, pójdziecie
popłakać do znienawidzonej przez was UE i oni teraz nakażą władzom w
Polsce, żeby pozwoliła wam dalej łamać prawo, szczuć na Polaków i... UE?
Się posprząta, się uporządkuje i za waszą Koreą Północną nikt normalny
tęsknił nie będzie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2024-01-22 10:25:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> [...]
> Polsce, żeby pozwoliła wam dalej łamać prawo, szczuć na Polaków i... UE?
> Się posprząta, się uporządkuje i za waszą Koreą Północną nikt normalny

Masz rację w tym, że to, co robi po bandycku PO - głębokie czystki,
policyjne=zbrojne przejęcie mediów, cały burdel z uznaniowością wobec
orzeczeń sędziów i przepisów prawa (pokazanie obywatelowi, że MOŻE tak po
prostu sobie nie uznać wyroku sądu!!!!?) oraz prawoburcze ,,rządzenie"
uchwałami (za chwilę dekretami jak za Stalina?), jest początkiem groźnego
dla ich samych, dla państwa oraz dla obywateli łańcucha eskalacji. Muszą
się liczyć bowiem z tym, że tak jak ZSRR nie był wieczny, więc i oni też
nie są i ŻADNA władza nie jest. A zapoczątkowanie czegoś tak bardzo
niebezpiecznego jak wyżej wymieniłam podlega efektowi kuli śnieżnej - każda
nastepna władza zacznie dokładnie od tego samego, a potem (parafrazując
Hitchcocka) napięcie wzrośnie. A jaka będzie ta następna władza? Ho ho, to
wcale nie musi być ten znienawidzony przez ciebie grzeczny PiS, osiołku...
Może to być coś, czego o wiele bardziej nie chcesz, niż PiSu.

--
XL wiosenna

7. Data: 2024-01-22 12:33:36

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.01.2024 o 10:25, XL pisze:

> Masz rację w tym, że to, co robi po bandycku PO - głębokie czystki,
> policyjne=zbrojne przejęcie mediów, cały burdel z uznaniowością wobec
> orzeczeń sędziów i przepisów prawa

Dziecko drogie, właśnie opisałaś co przez osiem ostatnich lat robił pis.

> (pokazanie obywatelowi, że MOŻE tak po
> prostu sobie nie uznać wyroku sądu!!!!?)

Wręcz przeciwnie. Przecież siedzą.

> oraz prawoburcze ,,rządzenie"
> uchwałami (za chwilę dekretami jak za Stalina?),

Wam wystarczyło tylko słowo waszego wodza.
Sama widzisz co było bliższe do stalina.

> jest początkiem groźnego
> dla ich samych, dla państwa oraz dla obywateli łańcucha eskalacji.

Nie nie. Początek był wcześniej. 2005-2007.
Ale dopiero od 2015 zabraliście się do profesjonalnego zakładania łańcucha.

> Muszą się liczyć bowiem z tym, że tak jak ZSRR nie był wieczny, więc i oni też
> nie są i ŻADNA władza nie jest.

No właśnie. Nie liczyliście się z tym i teraz ponosicie konsekwencje.
Swojego własnego bałaganu.

> [...]
> nastepna władza zacznie dokładnie od tego samego, a potem (parafrazując

Takie warunki stworzyliście.
Sprzątanie obsranego dywanu to nie to samo, co sranie na dywan.

> A jaka będzie ta następna władza? Ho ho, to
> wcale nie musi być ten znienawidzony przez ciebie grzeczny PiS, osiołku...
> Może to być coś, czego o wiele bardziej nie chcesz, niż PiSu.

Nie strasz, nie strasz, bo znowu narobisz na dywan.

I właśnie dlatego trzeba to wszystko teraz po was posprzątać.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2024-01-22 12:40:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> [...]
>
> Nie strasz, nie strasz, bo znowu narobisz na dywan.
>
> I właśnie dlatego trzeba to wszystko teraz po was posprzątać.

Sprzątaj, sprzątaj. Coś czuję, że po PO posprząta Konfederacja - Polacy
wk*wieni terrorem stają się nieobliczalni, jak za Solidarności.

--
XL wiosenna

9. Data: 2024-01-22 14:40:00

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.01.2024 o 12:40, XL pisze:

> Sprzątaj, sprzątaj. Coś czuję, że po PO posprząta Konfederacja

Ileż to już lat czujecie... ciągle tylko straszysz i straszysz... i
końca nie widać.
Czyli już z góry wiesz, że będziecie robić swoje "porządki" niezgodnie z
prawem.

> - Polacy
> wk*wieni terrorem stają się nieobliczalni, jak za Solidarności.

Więc się doczekałaś i was pogonili.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

10. Data: 2024-01-22 16:21:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> [...]
> końca nie widać.
> Czyli już z góry wiesz, że będziecie robić swoje "porządki" niezgodnie z

Rozumisz jak umisz, a ludzie (także wyborcy PO) już teraz są wkurzeni. Ale
w to uwierzysz dopiero za 4 lata. ,,Włóż maskę błaźnie, za rumieniec weź
szminkę, My płacim dobrze za uśmiech, strój, za łzy. Śmiej się pajacu, a
tłum oklaski ci da."

--
XL wiosenna

Fiducia supplicans.