"Państwo"

1. Data: 2024-01-05 14:16:48

Temat: "Państwo"
Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

Czy to nie przeżytek i czy nie należałoby z tego drogą ewolucji
odchodzić? Nie wiem czy to zmiany ustroju z ubiegłego wieku na mnie tak
podziałały ale coraz częściej się zastanawiam czy obowiązujący w
dzisiejszym świecie podział na TAKIE państwa do droga do szczęścia ludzi
w nich mieszkających? Nie lepszy byłby związek na podstawie tego co
konkretnych ludzi łączy a nie dzieli? Np, co my Polacy jeszcze robimy w
tym związku małżeńskim w którym nawet własna historia jest zakłamywana?

2. Data: 2024-01-05 21:57:41

Temat: Re: "Państwo"
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <M...@j...cb> wrote:
> [...]
> konkretnych ludzi łączy a nie dzieli? Np, co my Polacy jeszcze robimy w
> tym związku małżeńskim w którym nawet własna historia jest zakłamywana?

Siedzimy na dupie, zamiast wreszcie POrządnie POgonić POstkomunę w postaci
resortowych dzieci, wnuków i całych tych antyPOlskich winogron uwieszonych
u gardła Polski, ssących jej krew i kumających się z Niemcami i Rosją.

--
XL wiosenna

3. Data: 2024-01-06 12:14:14

Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.01.2024 o 21:57, XL pisze:

> [...]
> resortowych dzieci, wnuków i całych tych antyPOlskich winogron uwieszonych
> u gardła Polski, ssących jej krew i kumających się z Niemcami i Rosją.

To wersja oficjalna,. Nie wiem jak Ty, ale ja większe zagrożenie dla
siebie i moich spraw związanych ściśle z terenem na którym żyję, czuję
ze strony "rodaków" w jakim by nie byli odcieniu niż z jakichś źródeł
zewnętrznych. Przykładem choćby Izrael który usadził "nasz" IPN któremu
marzyło się zakneblować usta człowiekowi na wolność wypowiedzi.

4. Data: 2024-01-06 23:13:47

Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.01.2024 o 14:16, Trybun pisze:
> [...]
> konkretnych ludzi łączy a nie dzieli? Np, co my Polacy jeszcze robimy w
> tym związku małżeńskim w którym nawet własna historia jest zakłamywana?

Tyle pytań? W głowie kłębi mi się tyle odpowiedzi? Doda to chuj?

PD

5. Data: 2024-01-07 10:30:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <M...@j...cb> wrote:

> [...]
> zewnętrznych. Przykładem choćby Izrael który usadził "nasz" IPN któremu
> marzyło się zakneblować usta człowiekowi na wolność wypowiedzi.

No nie mogę - Izrael nasz dobrodziej ???

--
XL wiosenna

6. Data: 2024-01-07 13:00:16

Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.01.2024 o 10:30, XL pisze:

> No nie mogę - Izrael nasz dobrodziej ???

Mój, i w tej kwestii - TAK!

7. Data: 2024-01-07 13:00:48

Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.01.2024 o 23:13, PD pisze:

> Tyle pytań? W głowie kłębi mi się tyle odpowiedzi? Doda to chuj?
>
> PD

No właśnie - tyle pytań..  Trzy zdania i trzy pytania, na dodatek nawet
trzeba by "sporego pomyślunku" o co tak właściwie pytasz.

czy mądrze jest prowokować mądrych ?
zwolennik Izraela i kanapka
Do siego roku!
Światowe echa powrotu komuny w Polsce.