Światowe echa powrotu komuny w Polsce.

1. Data: 2023-12-20 22:10:22

Temat: Światowe echa powrotu komuny w Polsce.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

,,Rząd Polski, wspierany przez ludowców i socjalistów, zaatakował w środę
polską telewizję publiczną i zawiesił nadawanie całodobowego kanału
informacyjnego TVP Info

- donosi hiszpańska ,,La Gaceta".

Nowy Rząd Polski, wspierany przez posłów ludowych, socjalistycznych i
komunistycznych, zaatakował w środę polską telewizję publiczną i zawiesił
nadawanie całodobowego kanału informacyjnego TVP Info."

,,Naprawdę przerażające pierwsze kroki nowego polskiego rządu, który
zdecydował się nie tylko zamknąć TVP World anglojęzyczny kanał telewizyjny,
ale także wysłać policję do jego studia. TVP World była jedynym wpływowym
głosem Europy Środkowej w mediach światowych. Solidaryzuję się z jego
zespołem." - pisał z kolei niemiecki ekspert do spraw Europy Wschodniej
Sergej Sumlenny. Analityk, który pracował na
Ukrainie jako dyrektor Fundacji imienia Heinricha Boella."

https://www.tysol.pl/a114761-tusk-wywolal-miedzynaro
dowy-skandal-hiszpanskie-media-nowy-polski-rzad-zaat
akowal-telewizje-publiczna

--
XL wiosenna

2. Data: 2023-12-22 10:57:59

Temat: Re: Światowe echa powrotu komuny w Polsce.
Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.12.2023 o 22:10, XL pisze:
> [...]
>
> https://www.tysol.pl/a114761-tusk-wywolal-miedzynaro
dowy-skandal-hiszpanskie-media-nowy-polski-rzad-zaat

A Ty co o tym sądzisz? Bo ja akurat uważam że postawienie szybkie
postawienie tamy na potoku jadu i nienawiści to dobry krok. Może po
rekonstrukcji i normalni Polacy będą mieli z tych mediów pożytek.
Komuny? Naprawdę nie sądziłem oglądając PRLowską TV że dożyję czasów
płaczących dzieci które nieuwagę miały okazję zobaczyć "Wiadomości" i
skomentować płaczem ich styl.. "Czemu ta/en pani/pan mówi takie straszne
rzeczy"?

3. Data: 2023-12-22 18:10:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <M...@j...cb> wrote:

> [...]
> płaczących dzieci które nieuwagę miały okazję zobaczyć "Wiadomości" i
> skomentować płaczem ich styl.. "Czemu ta/en pani/pan mówi takie straszne

Ja sądzę co następuje: za PiS nie wysylano Policji i CBA do niewygodnych
mediów jednak, a jest to domeną PO - vide nalot na redakcję ,,Wprost" i
teraz na TVP. W świecie to jest już bardzo źle komentowane (Żydzi się
oczywiście zachwycają).
Skutkiem takiego postępowania będzie akceleracja: gdy PO straci władzę (a
straci, bo władza wieczna nie jest, nawet ZSRR upadł, choć ponoć byl
wieczną szczęśliwością), jego następca dla uprzedzenia faktów i choćby dla
własnego zabezpieczenia się zrobi coś podobnego, lecz w szerszym zakresie i
z większą silą rażenia - aresztuje przeciwników politycznych i redakcje
niewygodnych mediów? skonfiskuje stacje? Myślisz, że to niemożliwe? Możliwe
jak najbardziej i to wcale niekoniecznie następcą musi być PiS. Są inni,
np. Konfederacja. W tych wyborach byli trzeci. Może w następnych będą
pierwsi, gdy tuszczana (przełożona i kochanka w jednym) Hunia nam zbyt
dopiecze? Pamiętasz z historii, dlaczego Niemcy gremialnie wybrali Hitlera
i co on zrobił najpierw, po objęciu stanowiska kanclerza? Do czego
dojdziemy? Też do mordowania Źydów? A moźe teź do mordowania wszelkich
opornych jak w komunie? Kto wie. Ludzie się szybko radykalizują, gdy im się
zbyt(!) wiele odbiera. Plandemię sobie darowali, ale ile jeszcze? ?

--
XL wiosenna

4. Data: 2023-12-24 09:56:56

Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.12.2023 o 18:10, XL pisze:

> [...]
> opornych jak w komunie? Kto wie. Ludzie się szybko radykalizują, gdy im się
> zbyt(!) wiele odbiera. Plandemię sobie darowali, ale ile jeszcze? ?

A możne tylko z tego powodu że PiS nie miał potrzeby wysyłania tam
policji, wtedy tzw media publiczne to było ciało najbardziej obiektywne
na rynku mediów. Nawet u mnie kanały TVP było na czele listy, za PiSu,
poza Kulturą i Rozrywką w ogóle je wyrzuciłem z telewizorów. Także
Tuskowcy nie trzymali się zębami posadek sami wyszli po przegranych
wyborach. Takie są między nimi różnice. Druga sprawa jest taka że tak
jak teraz nie powinno się traktować ludzi, nawet takich jak Ogórek czy
Holecka, mają kontrakty to to trzeba to uszanować, zwolnić owszem, ale
nie demonstracyjnie wyrzucać..
Jak dla mnie to cały system państwa jest chory, jak to możliwe że
przedstawiciele władz mogą bezkarnie publicznie krytykować  wyroki Sądu
Najwyższego, a nawet o zgrozo  - nie stosować się do jego wyroków?? Co
to qźwa jest, prywatny folwark żydowskojankestkich pachołków? A nam
pozostaje wybierać miedzy dwoma wersjami tej samej choroby?

Co Wam dała plandemia dobrego?
Pompy... mamony ?
Elektryka sprzedam ?
Sztuczna inteligencja