Do siego roku!

1. Data: 2023-12-31 17:04:57

Temat: Do siego roku!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkim podle ich zasług życzę.
Dobra, tym bez zasług też. Niech mają.
Wszystkiego, co zwiecie najlepszym. Czasem się w tym różnimy, ale liczy się
krzywa trendu, nie? Zatem - 2024 rok niech się stanie.

--
XL wiosenna

2. Data: 2024-01-02 11:33:53

Temat: Re: Do siego roku!
Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.12.2023 o 17:04, XL pisze:
> Wszystkim podle ich zasług życzę.
> Dobra, tym bez zasług też. Niech mają.
> Wszystkiego, co zwiecie najlepszym. Czasem się w tym różnimy, ale liczy się
> krzywa trendu, nie? Zatem - 2024 rok niech się stanie.

Tak sobie myslę że nawet z życzeniami to trzeba ostrożnie, bo faktycznie
mogą się spełnić i przynieść opłakane skutki. Na przykład życzenie
szczęścia zawistnikom, których  niepowadzenia innych czynią szczęśliwymi..

3. Data: 2024-01-02 15:41:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <M...@j...cb> wrote:

> Tak sobie myslę że nawet z życzeniami to trzeba ostrożnie, bo faktycznie
> mogą się spełnić i przynieść opłakane skutki. Na przykład życzenie
> szczęścia zawistnikom, których  niepowadzenia innych czynią szczęśliwymi..

Dlatego to nie "ich szczęścia" im życzę, lecz tego prawdziwego - prawdziwe
szczęście osiąga się po wyzbyciu się zawiści, złości i złej woli ?

--
XL wiosenna

4. Data: 2024-01-03 09:54:51

Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.01.2024 o 15:41, XL pisze:

> Dlatego to nie "ich szczęścia" im życzę, lecz tego prawdziwego - prawdziwe
> szczęście osiąga się po wyzbyciu się zawiści, złości i złej woli ?

Oczywiście to była tylko taka uwaga ogólna, zupełnie niezwiązana z
Twoimi życzeniami.

5. Data: 2024-01-03 15:24:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <M...@j...cb> wrote:

> Oczywiście to była tylko taka uwaga ogólna, zupełnie niezwiązana z
> Twoimi życzeniami.

Tak, wiem. Niemniej jest to bardzo cenna uwaga i dzięki niej mogłam nieco
rozwinąć moje życzenia - tak więc dziękuję Ci. ?

--
XL wiosenna

Światowe echa powrotu komuny w Polsce.
Co Wam dała plandemia dobrego?