Sztuczna inteligencja

1. Data: 2023-12-12 09:03:11

Temat: Sztuczna inteligencja
Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

Nad czym te obecne zachwyty? Oglądałem niedawno film "Trzy dni kondora"
z 70 lat. Dokładnie te same odzywki owej "inteligencji" co dzisiaj w na
infolinii PKO BP, "nie rozumiem, możesz powtórzyć, albo inaczej
sformułować pytanie" i może tak przez godzinę... To wg wróżbitów i
innych wieszczy  ma zagrozić już wkrótce gatunkowi ludzkiemu?

2. Data: 2023-12-16 10:53:40

Temat: Re: Sztuczna inteligencja
Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

in <news:ul9446$3j7vj$1@dont-email.me>
user Trybun pisze tak:

> [...]
> albo inaczej sformułować pytanie" i może tak przez godzinę... To
> wg wróżbitów i innych wieszczy  ma zagrozić już wkrótce gatunkowi

1. Sztuczna inteligencja to na razie bardzo szybkie sprawdzanie
załadowanych możliwości i wybór najlepszej odpowiedzi.

Czyli ogrywa w szachy arcymistrzów ale jeszcze nie myśli.

Jeśli z postępem komplikacji mikroprocesorów osiągnie skomplikowanie
mózgów (np psa) to nie będzie przeszkody aby się oddzieliła od twórców.

Nie może być podłączona do internetu bo zacznie się rozsiewać i pewnie
zechce się bronić przed rozwojem i wyłączeniem.

Pewnie wkrótce zostanie użyty pkt 1 jako broń. Bardzo szybkie
przetwarzanie ogromnych ilości informacji np ewidencja czołgów a nawet
ewidencja żołnierzy na froncie. Każdemu wrogiemu żołnierzowi pośle
granat.

no i tu jest moment kiedy może zagrozić ludziom.

--
Piter

#jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne

3. Data: 2023-12-18 11:47:58

Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.12.2023 o 10:53, PiteR pisze:
> [...]
> granat.
>
> no i tu jest moment kiedy może zagrozić ludziom.

To "na razie" widziałem już w filmie z lat 70tych. Ale teraz o tym
zrobiło się dziwnie głośno.
Gra w szachy z taka Inteligencją nie ma nic wspólnego z maszyna w nie
wyposażoną, a z tą twórców tej maszyny. W ogóle ta prawdziwa
inteligencja ma z wpajaniem sobie nauki niewiele wspólnego. A na tym
polega właśnie ta sztuczna. I to naprawdę głęboka fantazje żeby w
najbliższych czasach ta sztuczna zaczęła choćby dorównywać tej naturalnej.

Free Palestine now!
Nietykalny?
"Czy tu ktoś jeszcze coś napisze?"
Święta bez Lichoty - żałoba w KK i moja osobista ?
Pseudoekologiczna tykająca bomba z opóźnionym zapłonem.