"Czy tu ktoś jeszcze coś napisze?"

1. Data: 2023-12-04 08:02:00

Temat: "Czy tu ktoś jeszcze coś napisze?"
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

- napisała Ewka, która nigdy w historii tej grupy nie podjęła się
zainicjowania żadnego nowego tematu. ?

--
XL wiosenna

2. Data: 2023-12-04 11:21:22

Temat: Re: "Czy tu ktoś jeszcze coś napisze?"
Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.12.2023 o 08:02, XL pisze:
> - napisała Ewka, która nigdy w historii tej grupy nie podjęła się
> zainicjowania żadnego nowego tematu. ?

Może nie lubi polityki, i ma świadomość że jak napisze coś w temacie
grupy to i tak nikt nie podejmie dyskusji?

3. Data: 2023-12-04 16:37:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <M...@j...cb> wrote:

> Może nie lubi polityki, i ma świadomość że jak napisze coś w temacie
> grupy to i tak nikt nie podejmie dyskusji?

A ta ,,świadomość" to zapewne na podstawie tych tysięcy twórczo zapodanych,
a niepodjetych tu przez nikogo, tematów ??
Poza tym TRZEBA MIEĆ TO COŚ, by potrafić zainteresować tematem.

--
XL wiosenna

4. Data: 2023-12-05 12:44:34

Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.12.2023 o 16:37, XL pisze:

> A ta ,,świadomość" to zapewne na podstawie tych tysięcy twórczo zapodanych,
> a niepodjetych tu przez nikogo, tematów ??
> Poza tym TRZEBA MIEĆ TO COŚ, by potrafić zainteresować tematem.

Przecie wystarczy mały wgląd aby zobaczyć co interesuje użytkowników na
tej grupie. Było sporo ciekawych tematów i nawet kilku userów na takie
tematy zorientowanych, Jednak nawet w czasach świetności odzew grupy był
znikomy.
No tak, tu się zgodzę - aby zainteresować to trzeba mieć to COŚ!?

5. Data: 2023-12-05 17:20:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <M...@j...cb> wrote:

> [...]
> znikomy.
> No tak, tu się zgodzę - aby zainteresować to trzeba mieć to COŚ!?

No i ja to mam. Ale teraz już mi się nie chce. Mam zupelnie inne zajęcie i
hobby, o którym całe lata tylko sobie marzyłam, zamiast je po prostu
ZREALIZOWAĆ. To nara, lecę ?

--
XL wiosenna

6. Data: 2023-12-07 09:03:05

Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.12.2023 o 17:20, XL pisze:

> No i ja to mam. Ale teraz już mi się nie chce. Mam zupelnie inne zajęcie i
> hobby, o którym całe lata tylko sobie marzyłam, zamiast je po prostu
> ZREALIZOWAĆ. To nara, lecę ?

Jasne że masz.. Ale napisanie czegoś na grupie, aby wymienić się
poglądami na taki czy inny temat nie musi zaraz oznaczać hobby. Tak ze
tu zupełnie nie rozumiem Ewy. Usenet, nawet ten teraźniejszy, ubogi to i
tak coś na znacznie wyższym poziomie niż np głupawe netowe  czaty, czy
ściśle tematyczne fora..
Domyślam się że ta Twoja nowa pasja to polityka??

7. Data: 2023-12-07 12:14:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <M...@j...cb> wrote:

> [...]
> ściśle tematyczne fora..
> Domyślam się że ta Twoja nowa pasja to polityka??

Polityka to moja bardzo stara pasja i obecnie jest na drugim miejscu po...
strzelectwie dynamicznym, od ponad roku. ???

--
XL wiosenna

8. Data: 2023-12-08 00:44:31

Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

in <news:ukn2f9$4svq$1@dont-email.me>
user Trybun pisze tak:

> No tak, tu się zgodzę - aby zainteresować to trzeba mieć to COŚ!?

trzeba być kontrowersyjnym.

Trybun dzierży klucze do grupy ;) Grupa nie umarła.

--
Piter

#jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne

9. Data: 2023-12-08 09:55:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <M...@j...cb> wrote:

> Jasne że masz..

Ba ? I dzięki.

> Ale napisanie czegoś na grupie, aby wymienić się
> poglądami na taki czy inny temat nie musi zaraz oznaczać hobby.

Oczywiście, ale w moim przypadku jest/było - LUBIĘ wymianę myśli. Gdy jej
nie mam, to usycham. Tzn. na szczęście mam męża, z którym naprawdę mam o
czym pogadać i nie możemy się wręcz nagadać razem - i dzięki Bogu to się od
ponad 40 lat nie zmienia, jesteśmy w swoim żywiole. Umrzemy gadając.

> [...]

> Usenet, nawet ten teraźniejszy, ubogi to i
> tak coś na znacznie wyższym poziomie niż np głupawe netowe  czaty, czy

O tak! Powiedziałeś bardzo ważną rzecz. No cóż, poziom intelektualny
komunikacji międzyludzkiej spada wykładniczo (czyli katastrofalnie) w
stosunku do wzrostu poziomu technologii służącej porozumiewaniu się.
Zastanawiałeś się może, dlaczego? Po prostu media przestały być tylko
środkiem przekazu - z chwilą, gdy stały się też środkiem umożliwiającym
każdemu wypowiadanie się wszędzie i to na każdy temat, powstał
komunikacyjny hipertumult, komunikacyjna mgła - i zamiast ułatwić
komunikację ludziom, te media de facto ją uniemożliwiają. I to jest bardzo
na rękę decydentom tej pseudodemokracji, bo ludzie naprawdę mający coś do
powiedzenia i zrobienia zostali "rozpuszczeni" w hiperoceanie. Czyli
unieszkodliwieni.

> Domyślam się że ta Twoja nowa pasja to polityka??

A o tym jest w poprzedniej mojej odpowiedzi, więc nie dubluję już ?

--
XL wiosenna

10. Data: 2023-12-08 11:48:02

Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.12.2023 o 12:14, XL pisze:

> Polityka to moja bardzo stara pasja i obecnie jest na drugim miejscu po...
> strzelectwie dynamicznym, od ponad roku. ???

Oj, pewnie to w dzisiejszych czasach dość kosztowne hobby? Z czego
strzelasz? Jakieś czas temu też trochę strzelałem, jako myśliwy. Ale to
grono to zdziczeniem przewyższa nawet polityków, to już nie hobby a
środek dla zdobycia mięsa, bez żadnych zahamowań, tak że dałem sobie
spokój z "myślistwem".

Święta bez Lichoty - żałoba w KK i moja osobista ?
Pseudoekologiczna tykająca bomba z opóźnionym zapłonem.
"Państwo" polskie państwo
Re: Cześć, mam pytanie natury naukowej i zarazem mały dylemat
Czy tu ktoś jeszcze coś (na)pisze?