"Państwo" polskie państwo

1. Data: 2023-11-09 10:36:21

Temat: "Państwo" polskie państwo
Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

Zastanawiacie się czasem nad tym czym jest to "nasze" państwo i do czego
służy poza ukierunkowaniem na prześladowanie Obywateli?

2. Data: 2023-11-11 17:59:09

Temat: Re: "Państwo" polskie państwo
Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.11.2023 o 10:36, Trybun pisze:
> Zastanawiacie się czasem nad tym czym jest to "nasze" państwo i do czego
> służy poza ukierunkowaniem na prześladowanie Obywateli?

Zastanawiam się czasem. Mam nadzieję, że pomogłem.

PD

3. Data: 2023-11-12 08:07:25

Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.11.2023 o 17:59, PD pisze:

> Zastanawiam się czasem. Mam nadzieję, że pomogłem.
>
> PD

Bardzo wątpię, gdybyś się zastanawiał to poruszyłbyś temat, ale jak
widać takie coś cie przerasta.

4. Data: 2023-11-12 21:17:04

Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.11.2023 o 08:07, Trybun pisze:

> Bardzo wątpię, gdybyś się zastanawiał to poruszyłbyś temat, ale jak
> widać takie coś cie przerasta.

Twoje pytanie dotyczyło samego faktu zastanawiania się nad czymś. I na
to pytanie odpowiedziałem wyczerpująco.

"gdybyś się zastanawiał to poruszyłbyś temat" - napisz proszę nieco
więcej na temat tej zależności.

PD

5. Data: 2023-11-14 12:35:27

Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.11.2023 o 21:17, PD pisze:

> [...]
> to pytanie odpowiedziałem wyczerpująco.
>
> "gdybyś się zastanawiał to poruszyłbyś temat" - napisz proszę nieco

Jak w hyde parku mówisz, dzień dobry, ale ładna pogoda, to też jest sam
fakt i nie powinno się tego ciągnąć? Problem pojęcia 'państwo" to dobry
przykład na długą i interesująca dyskusję. Tylko że trzeba by mieć
jakieś SWOJE poglądy.

6. Data: 2023-11-18 13:25:02

Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.11.2023 o 12:35, Trybun pisze:

> [...]
> fakt i nie powinno się tego ciągnąć? Problem pojęcia 'państwo" to dobry
> przykład na długą i interesująca dyskusję. Tylko że trzeba by mieć

I czemu ta ewentualna dyskusja miała by służyć? Jakiś cel, nowa wartość
dodana? Bo ja tu widzę, że nie chcesz dyskusji tylko osoby na tle której
będziesz manifestował swoje poglądy. Choćby teza zawarta w pytaniu o tym
świadczy. Twoje dotychczasowe dokonania też o tym świadczą, gdy
dopytywany o konkrety uciekasz w jakieś "to oczywiste". Jesteś pewien,
że nie podejmowanie dyskusji z tobą, to wynik braku poglądów w omawianym
temacie?

PD

7. Data: 2023-11-22 13:45:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <M...@j...cb> wrote:
> Zastanawiacie się czasem nad tym czym jest to "nasze" państwo i do czego
> służy poza ukierunkowaniem na prześladowanie Obywateli?

Nie. Niech się zastanawia te , kto tego nie wie.

--
XL wiosenna

8. Data: 2023-11-23 13:07:26

Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.11.2023 o 13:25, PD pisze:

> [...]
> świadczą, gdy dopytywany o konkrety uciekasz w jakieś "to oczywiste".
> Jesteś pewien, że nie podejmowanie dyskusji z tobą, to wynik braku

Do czego w ogóle służy dyskusja? Jak możesz  wymieniać się poglądami na
temat "państwa" skoro o tym nie masz zdania, masz tylko zdanie o mnie. I
jak widać masz mi za złe że poruszam temat o którym ty z jakichś powodów
nie chcesz dyskutować.

9. Data: 2023-11-23 13:08:19

Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.11.2023 o 13:45, XL pisze:

> Nie. Niech się zastanawia te , kto tego nie wie.

Nareszcie się dowiem! -  dlaczego tak musi być, dlaczego np to "państwo"
ściąga pod przymusem składki ubezpieczeniowoemerytalne a tylu Obywateli
ma problemy w momencie przechodzenie na emeryturę? Kto/co za tym stoi i
dlaczego zawsze musi być taki wredny/e dla obywatela/człowieka? Ciekawy
jestem czy zgłębiłaś już tego tajemnicę że cię to nie zastanawia?

10. Data: 2023-11-23 15:34:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <M...@j...cb> wrote:

> [...]
> dlaczego zawsze musi być taki wredny/e dla obywatela/człowieka? Ciekawy
> jestem czy zgłębiłaś już tego tajemnicę że cię to nie zastanawia?

Zgłębiłam, więc nie zastanawia, bo odpowiedź jest prosta: zostań Niemcem i
Twoje problemy znikną - niemieccy emeryci albowiem nie mają "problemów".
Pytanie jednak, dlaczego Polacy hurmem nie przekwalifikowują się na
Niemców. Znaczy - jeszcze Polska itd. . Pal Niemiec emerytury.
Raj jest dla mnie w Polsce, u siebie. Emeryturę też mam. Wystarczającą, aby
chcieć żyć tylko tu. Od zawsze bowiem wyznaję pogląd, że lepsza złotówka u
siebie, niż euro u obcego. Szczęście i satysfakcja to tylko kwestia
oczekiwań, nie pieniędzy. Mi tu (nomen omen) starczy.
--
XL wiosenna

Re: Cześć, mam pytanie natury naukowej i zarazem mały dylemat
Czy tu ktoś jeszcze coś (na)pisze?
Re: Cześć, mam pytanie natury naukowej i zarazem mały dylemat
partyzantka
Nieludzkie oblicza lewackich idei.