Nieludzkie oblicza lewackich idei.

1. Data: 2023-09-07 16:16:05

Temat: Nieludzkie oblicza lewackich idei.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdy lewackie idee dochodzą do głosu, ich realia staną się gorsze od najczarniejszego
koszmaru sennego. Tak było z ideą komunizmu (Rosja, Chiny) - skończyło się
totalitarnym zamordyzmem i ludobójstwem na milionach.
A oto jak wygląda realizacja lewackiej idei ,,humanitarnego, godnego i bezbolesnego
umożliwiania ludziom odchodzenia":
https://www.rmf24.pl/fakty/swiat/newsamp-nie-powiodl
a-sie-eutanazja-36-latki-uduszono-ja-poduszka,nId,70
08798
,, Makabryczne doniesienia z Belgii. Lekarz i dwie pielęgniarki, które przeprowadzały
w mieście Oupeye eutanazję 36-letniej Alexiny, udusili ją przy pomocy poduszki.
Kobiecie podano zbyt małą ilość środków mających zakończyć jej życie."
A będzie tylko gorzej.

2. Data: 2023-09-07 17:50:29

Temat: Re: Nieludzkie oblicza lewackich idei.
Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.09.2023 o 16:16, XL pisze:
> Gdy lewackie idee dochodzą do głosu, ich realia staną się gorsze od
najczarniejszego koszmaru sennego.

Aaaa... czyli nie pasuje ci płatny urlop, 8godzinny dzień pracy, wolne
soboty...

> [...]
poduszki. Kobiecie podano zbyt małą ilość środków mających zakończyć jej życie."

Ale co to ma wspólnego z lewactwem?
Już prędzej z liberalizmem. A jeszcze bliżej z tym do konfederosji,
która przecież ma na sztandarach jak najwięcej wolności (tak, wiem są
przeciw aborcji, tak więc kłamią, że są wolnościowcami).

https://oko.press/konfederacja-sluzba-zdrowia

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2023-09-08 08:18:37

Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
poduszki. Kobiecie podano zbyt małą ilość środków mających zakończyć jej życie."

O jakiej konkretnie idei mowa? Dawanie człekowi możliwości wyboru to coś
złego? Duszenie poduszką ludzi jest biegunowo odległe od zasad
wyznawanych przez lewicę. Oczywiście tą prawdziwą lewicę.

4. Data: 2023-09-08 18:25:07

Od: Mordoklejek Zygzakowaty <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL napisał(a):
> Gdy lewackie idee dochodzą do głosu

https://pbs.twimg.com/media/F4dfvCEWgAAXRxK?format=j
pg&name=900x900
https://pbs.twimg.com/media/F4fR55aXsAEfIob?format=j
pg&name=medium

:)

Natomiast z lewackich idei najgorsze są:
https://www.youtube.com/watch?v=dsYbm6igOFo&t=282s

5. Data: 2023-09-30 18:18:32

Od: Alojzy Gąska <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kviat napisał(a):
> [...]

ctrl+v

Orędzie Szwedzkiego nadszyszkownika:
https://www.regeringen.se/tal/2023/09/statsminister-
ulf-kristerssons-tal-till-nationen/

Kaja się, wylicza fiary, deklaruje poprawę.

cyt. translator dla zainteresowanych.

To trudne czasy dla Szwecji.

25-letnia kobieta położyła się wczoraj do łóżka - zwykły wieczór - ale już nigdy się
nie obudziła. Dziś rano zginęła w eksplozji w Uppsali. Myślami jestem z nią i jej
rodziną.

Tydzień temu 70-letni mężczyzna poszedł do baru w Sandviken, aby spotkać się z
przyjaciółmi. Nigdy nie pozwolono mu wrócić do domu. Był niewidomy i został
zastrzelony. Moje myśli są również z nim i jego rodziną.

Myślami jestem także z młodym mężczyzną z Uppsali, który został zamordowany wczesnym
rankiem na klatce schodowej dwa tygodnie temu, w drodze do swojej pracy w opiece
domowej.

Myślami jestem również z trójką dzieci - w wieku 13, 14 i 14 lat - które zostały
znalezione w lesie pod Sztokholmem. Ich rodzice przeżyli najgorszy koszmar każdego
rodzica.

Teraz brutalna przemoc dotyka coraz więcej dzieci i niewinnych ludzi. Nie mogę
wystarczająco podkreślić, jak poważna jest ta sytuacja. Szwecja nigdy wcześniej nie
widziała czegoś takiego. Żaden inny kraj w Europie nie widział czegoś takiego.

Najbardziej poszkodowani są ci, którzy mieszkają na obszarach społecznie ubogich.
Uczciwi ludzie, rodzice, którzy postępują właściwie, ale żyją w strachu, że ich
dzieci zostaną zwabione przez gangi pieniędzmi, zegarkami i samochodami. Właściciele
firm, którzy są codziennie okradani, ale nie mają odwagi tego zgłosić.

Wszyscy ci, którzy chcieliby powiedzieć policji o rządach terroru gangów, ale nie
mają odwagi - w obawie o życie swoje i swoich dzieci. Wszyscy oni, wszyscy wy,
powinniście wiedzieć, że jestem po waszej stronie. Jesteśmy po tej samej stronie.

Będziemy ścigać gangi i pokonamy je. Postawimy ich przed wymiarem sprawiedliwości.
Jeśli są obywatelami Szwecji, zostaną zamknięci z bardzo długimi wyrokami. Jeśli są
obcokrajowcami, powinni zostać deportowani.

Jaki jest powód tego wszystkiego? Jak to się stało, że jest tak źle?

Faktem jest, że wielu z nas to przewidziało i ostrzegało przed tym. Poważna
przestępczość zorganizowana wzrosła w ciągu dekady. W ciągu dziesięciu lat śmiertelna
przemoc z użyciem broni palnej potroiła się.

To polityczna naiwność i niewiedza doprowadziły nas tutaj. Nieodpowiedzialna polityka
imigracyjna i nieudana integracja doprowadziły nas tutaj. Wykluczenie i równoległe
społeczeństwa sprzyjają gangom przestępczym. Tam mogą bezlitośnie rekrutować dzieci i
szkolić przyszłych zabójców.

Szwedzkie prawo nie jest przystosowane do wojen gangów i dzieci-żołnierzy. Ale teraz
to zmieniamy.

Rząd reorganizuje politykę migracyjną. Są to trudne decyzje. Ale absolutnie konieczne
i już widzimy rezultaty. Kiedy imigracja wzrasta do Europy, maleje do Szwecji.

Rząd reorganizuje politykę karną. W niedzielę wchodzi w życie nowa ustawa o
podsłuchach prewencyjnych. Pozwoli to policji podsłuchiwać gangi przestępcze i
powstrzymywać je przed popełnieniem przestępstw.

1 lipca wprowadziliśmy podwójne kary za przestępstwa w siatkach przestępczych - i
uznaliśmy za przestępstwo werbowanie dzieci. Podwajamy kary za poważne przestępstwa z
użyciem broni i materiałów wybuchowych. 1 stycznia funkcjonariusze porządku
publicznego otrzymają zupełnie nowy mandat do wspierania policji.

Wprowadzimy strefy przeszukiwania, aby policja mogła usuwać broń i materiały
wybuchowe z rąk przestępców, a także wprowadzimy anonimowych świadków, aby zwykli
ludzie mogli zeznawać.

Wprowadzimy kary pozbawienia wolności, aby naprawdę niebezpieczni przestępcy już
nigdy nie wyszli na wolność. I będziemy deportować obcokrajowców, którzy są
zaangażowani w gangi przestępcze - nawet jeśli nie zostali jeszcze skazani za żadne
przestępstwa.

Będziemy uczyć się od innych krajów. W zeszłym tygodniu spotkałem się z burmistrzem
Nowego Jorku, aby zobaczyć, co robią: nadzór kamer. Rozpoznawanie twarzy. Detektory
broni. Szwecja również musi tego spróbować.

Zaostrzamy prewencję kryminalną. Obecna polityka ewidentnie nie działa, więc ją
zmieniamy. Łamiemy tajemnicę między policją, służbami socjalnymi i szkołami, aby
mogły dzielić się informacjami - o każdej zagrożonej młodej osobie.

Pozwoli to na złapanie dzieci i młodzieży na czas - zanim będą nosić broń. Zbudujemy
więzienia dla młodzieży, aby oddzielić młodych ludzi od dorosłych przestępców.
Zapewnimy, że wszystkie dzieci nauczą się języka szwedzkiego dzięki badaniom
przesiewowym i przedszkolom na obszarach o niekorzystnej sytuacji społecznej.

Przeznaczamy na to niezbędne środki. Wszystko jest na stole: zarówno w ramach
obowiązującego prawa, jak i przepisów, które muszą zostać szybko zmienione.

Na jutro wezwałem komendanta krajowego policji i głównodowodzącego, aby zobaczyć, w
jaki sposób szwedzkie siły zbrojne mogą pomóc policji w walce z gangami
przestępczymi.

Mam nadzieję, że wszystkie partie w szwedzkim parlamencie mogą teraz zjednoczyć się
wokół potężnych i łamiących schematy środków, które są potrzebne.

Na koniec chciałbym podziękować wszystkim tym, którzy pracują dzień i noc, aby ścigać
i aresztować niebezpiecznych przestępców, tym, którzy badają przestępstwa i ścigają
przestępców. Dziękuję wszystkim, którzy pracują w opiece społecznej i szkołach, aby
pomóc dzieciom odnaleźć się w życiu, gdy w domu nie ma odpowiedniego wsparcia.

Dla mnie i rządu nie ma ważniejszego zadania niż bezpieczeństwo Szwedów. Zrobimy
wszystko, co konieczne, aby przywrócić bezpieczeństwo w Szwecji.

6. Data: 2023-10-27 20:17:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

sobota, 30 września 2023 o 18:18:33 UTC+2 Alojzy Gąska napisał(a):
> [...]
> Dla mnie i rządu nie ma ważniejszego zadania niż bezpieczeństwo Szwedów. Zrobimy
wszystko, co konieczne, aby przywrócić bezpieczeństwo w Szwecji.

Gówno zrobią. Ta swołocz jest już nie do powstrzymania. Za kilka lat dzięki rudemu
złodziejowi, bandycie, niemieckiemu sługusowi, w Polsce będzie to samo.

7. Data: 2023-11-22 13:50:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> dzięki rudemu złodziejowi, bandycie, niemieckiemu sługusowi, w Polsce będzie to

Albo i zaraz.

--
XL wiosenna

Zakazane księgi