Babskie kompleksy

1. Data: 2023-08-15 07:55:55

Temat: Babskie kompleksy
Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

Nie ma protestów gdy rzecz dotyczy np siły fizycznej, wzrostu, łysienia
itd. Te pojawiają się gdy rzecz zaczyna dotyczyć niższego względem
męskiej części populacji poziomu intelektu. Czyżby one uważały że to
akurat niższy intelekt czyni je w jakiś sposób gorszymi?

2. Data: 2023-08-15 09:19:24

Temat: Re: Babskie kompleksy
Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.08.2023 o 07:55, Trybun pisze:
> [...]
> męskiej części populacji poziomu intelektu. Czyżby one uważały że to
> akurat niższy intelekt czyni je w jakiś sposób gorszymi?

Jesteś idiotą, a jeśli się z tym nie zgadzasz to jesteś zakompleksionym
idiotą.

PD

3. Data: 2023-08-15 13:56:25

Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.08.2023 o 09:19, PD pisze:

> Jesteś idiotą, a jeśli się z tym nie zgadzasz to jesteś
> zakompleksionym idiotą.
>
> PD

Nie wiem skąd, z czego taka opinia, ani przeprowadzaczy testy naukowcy
ani ja nawet nie pomyśleliśmy aby postrzegać was jako, jak to napisałeś
- "idiotki".  Jak dla mnie idiotyczne to są te wszystkie testy na to co
różni człowieka jak np kolor skóry czy ten intelekt. Ale skoro już są to
można zastanowić się dlaczego akurat ocena poziomu intelektualnego i
wynikające z tego wnioski są dla żeńskiej strony ludzkości tak drażliwe.

4. Data: 2023-08-19 22:30:24

Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.08.2023 o 13:56, Trybun pisze:

> [...]
> można zastanowić się dlaczego akurat ocena poziomu intelektualnego i
> wynikające z tego wnioski są dla żeńskiej strony ludzkości tak drażliwe.

Serio zastanawia cię dlaczego ludzie nie chcą być uważani za idiotów?
Myślę, że masz to w dupie - nie miałeś o czym do kogo napisać, to sobie
coś takiego wymyśliłeś jako pretekst do napisania na grupę.

PD

5. Data: 2023-08-21 15:45:56

Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.08.2023 o 22:30, PD pisze:

> [...]
> Myślę, że masz to w dupie - nie miałeś o czym do kogo napisać, to
> sobie coś takiego wymyśliłeś jako pretekst do napisania na grupę.

Mocno mnie zastanawia dlaczego tylko ogłoszenie niższego poziomu
intelektu wywołuje sprzeciwy, pozostałe braki pozostają bez odzewu,
czyli zainteresowani/wane akceptują je bez zastrzeżeń. I co ty znowu
wyjeżdżasz z tymi idiotami, masz z tym jakiś problem?
I w odróżnieniu od ciebie mnie interesują tematy tematy - psychologia i
okolice.

6. Data: 2023-08-21 17:42:35

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.08.2023 o 15:45, Trybun pisze:

> Mocno mnie zastanawia dlaczego tylko ogłoszenie niższego poziomu
> intelektu wywołuje sprzeciwy,

Sprzeciwy wywołuje pierdolenie głupot przez mizoginicznych samców.
Ot i cała tajemnica, więc już nie musisz się nad tym zastanawiać.

Jesteś żywym dowodem na to, że to głupoty.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2023-08-22 12:57:19

Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.08.2023 o 17:42, Kviat pisze:

> [...]
> Ot i cała tajemnica, więc już nie musisz się nad tym zastanawiać.
>
> Jesteś żywym dowodem na to, że to głupoty.

Nie odpowiedziałeś na to co mnie interesuje, czyli dlaczego tylko ocena
intelektu i końcowy wynik spotyka się z sprzeciwem, Piotrusiu.

8. Data: 2023-08-22 13:32:49

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.08.2023 o 12:57, Trybun pisze:

> Nie odpowiedziałeś na to co mnie interesuje, czyli dlaczego tylko ocena
> intelektu i końcowy wynik spotyka się z sprzeciwem, Piotrusiu.

Oczywiście, że ci odpowiedziałem, ale jak zwykle nie zrozumiałeś.
Specjalnie dla ciebie powtórzę: ze sprzeciwem spotyka się pierdolenie
głupot.
ogłoszenie niższego poziomu intelektu kobiet wywołuje sprzeciwy, bo
ponieważ, jest to twierdzenie nieprawdziwe.
Czego jesteś żywym przykładem.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2023-08-23 13:02:24

Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.08.2023 o 13:32, Kviat pisze:

> [...]
> ogłoszenie niższego poziomu intelektu kobiet wywołuje sprzeciwy, bo
> ponieważ, jest to twierdzenie nieprawdziwe.

O, czyżbyś wyewoluował z tępego powtarzania tez zasłyszanych od
naukowców czy propagandy? Naprawdę zarzucasz im kłam, ty? Ktoś mógłby
pomyśleć że stać cię na samodzielne myślenie i wyciąganie wniosków..

10. Data: 2023-08-23 16:20:38

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.08.2023 o 13:02, Trybun pisze:

> O, czyżbyś wyewoluował z tępego powtarzania tez zasłyszanych od
> naukowców czy propagandy?

W przeciwieństwie do ciebie, który właśnie tępo powtarza tezę zasłyszaną
od tych wyjątkowych naukowców?

Bo rozumiesz, że to właśnie cała reszta innych naukowców twierdzi, że
jest inaczej?

https://pl.wikipedia.org/wiki/R%C3%B3%C5%BCnice_psyc
hologiczne_mi%C4%99dzy_p%C5%82ciami

> Naprawdę zarzucasz im kłam, ty?

Ja nie. Naukowcy.

Tępo powtarzasz pasującą do twojego mizoginicznego umysłu tezę i
całkowicie ignorujesz wyniki badań (_naukowców_), które tej tezie
przeczą. Dlaczego powołujesz się akurat na tych jednych naukowców, a
innych ignorujesz? Skąd wiesz, że akurat ci "twoi" naukowcy mają rację,
a nie ta cała reszta?

Zatrzymałeś się ewolucyjnie na tępym powtarzaniu tez zasłyszanych i
przestałeś myśleć samodzielnie i wyciągać wnioski.

> Ktoś mógłby
> pomyśleć że stać cię na samodzielne myślenie i wyciąganie wniosków..

Całe szczęście, że nikt nie myśli, że ciebie stać.

Dowiedziałeś się w końcu jaki Ziemia ma kształt, czy nadal nie wiesz?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Murzyni. Czy czarne jest piękne?
Mit równości rasowej - całość.
Mit równości rasowej ?
Tak bez sutanny?!
,,Z Bidenem do WC" - czyli o czym śnią H&M