Czy tu ktoś jeszcze coś (na)pisze?

1. Data: 2023-11-03 15:11:20

Temat: Czy tu ktoś jeszcze coś (na)pisze?
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Bo nie wiem, czy odinstalować tę grupę...

Ewa

2. Data: 2023-11-03 16:30:22

Temat: Re: Czy tu ktoś jeszcze coś (na)pisze?
Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.11.2023 o 15:11, FEniks pisze:
> Bo nie wiem, czy odinstalować tę grupę...

Ale o czym tu pisać?

PD

3. Data: 2023-11-03 19:13:37

Od: Maciej Łebkowski <m...@l...name> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Nov 2023 at 15:11:20 CET, "FEniks" <x...@p...fm> wrote:

> Bo nie wiem, czy odinstalować tę grupę...

Myślę, że ten moment był 10 lat temu. :)

--
Maciej Łebkowski
https://lebkowski.name/nntp

4. Data: 2023-11-06 04:29:36

Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

Maciej Łebkowski <m...@l...name> wrote:

> Myślę, że ten moment był 10 lat temu. :)

O, nadal tu jesteś ;)

--
Skandal dopingowy w Pucharze Narodów Aryki, u jednego z zawodników nie
wykryto AIDS. Pewnie spadną w rankingu HIVa.

5. Data: 2023-11-07 18:42:58

Od: Maciej Łebkowski <m...@l...name> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Nov 2023 at 04:29:36 CET, "Arnold Ziffel" <Arnold Ziffel> wrote:

> O, nadal tu jesteś ;)

Nadal? Dopiero. Bo mnie tu nigdy wcześniej nie było :)

--
Maciej Łebkowski
https://lebkowski.name/nntp

6. Data: 2023-11-16 19:03:24

Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

> Nadal? Dopiero. Bo mnie tu nigdy wcześniej nie było :)

Nadal, bo dawno nie odpisywałem a mówiłeś, że ci newsclient ekspiruje :)

--
Znani z glupich zartow studenci spotkali na drodze chlopa, ktory
prowadzil na targ wieprzka.

7. Data: 2023-11-18 10:06:14

Od: Maciej Łebkowski <m...@l...name> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Nov 2023 at 19:03:24 CET, "Arnold Ziffel" <Arnold Ziffel> wrote:

> Nadal, bo dawno nie odpisywałem a mówiłeś, że ci newsclient ekspiruje :)

That still stands. Ale nie restartowałem systemu od sierpnia, więc wciąż działa :>
--
Maciej Łebkowski
https://lebkowski.name/nntp

8. Data: 2023-11-19 08:21:08

Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

Maciej Łebkowski <m...@l...name> wrote:

> That still stands. Ale nie restartowałem systemu od sierpnia, więc wciąż działa :>

Ja ostatnio też bym nie restartował, a sam się zrestartował. Mam w
łazience normalne, żarowe żarówki (nie lubię światła ledów). Dziewczyna
wchodzi do łazienki. Żarówka wybuchła, korki wywaliło. Okazało się, że
akumulator w UPSie, który ma 3 lata (akumulator, nie UPS) i nie był użyty
cyklicznie ani razu, nie trzyma ani trochę. A nie ma dużo do trzymania.
Dwa raspi, modem, router, trzy APki. I kaput. I 200+ dni uptime też kaput.
I sesja na ircu też kaput. I wszystko kaput.

Ale przynajmniej nowy aku już zamówiony.

--
Na egzaminie z informatyki profesor z widocznym niesmakiem slucha
niedorzecznych odpowiedzi studenta. W pewnym momencie zwraca się do

9. Data: 2023-11-22 13:39:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:
> Bo nie wiem, czy odinstalować tę grupę...
>
> Ewa

Odinstalować.

--
XL wiosenna

10. Data: 2023-11-22 13:50:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

PD <p...@g...pl> wrote:

> Ale o czym tu pisać?
>
> PD

Słuszne pytanie. Wszystko już zostało napisane, a historia właśnie się
powtarza na naszych oczach.

--
XL wiosenna

Re: Cześć, mam pytanie natury naukowej i zarazem mały dylemat
partyzantka
Nieludzkie oblicza lewackich idei.
Zakazane księgi
Babskie kompleksy