Free Palestine now!

1. Data: 2023-12-11 01:29:06

Temat: Free Palestine now!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czas zakończyć wieloletnią permanentną rzeź Palestyny przez rzekomy ,,naród
wybrany"! ?

"Premierzy Hiszpanii, Belgii, Irlandii i Malty wystosowali pismo do szefa
Rady Europejskiej Charlesa Michela, w którym opowiedzieli się za
utworzeniem państwa palestyńskiego. Sygnatariusze listu wskazują na powagę
sytuacji w Strefie Gazy i możliwość eskalacji konfliktu w całym regionie -
przekazał dziennik "ABC". Pismo wystosowano przed posiedzeniem Rady
Europejskiej, które odbędzie się w przyszłym tygodniu w Brukseli.(...)

Aby doprowadzić do dwupaństwowego rozwiązania konfliktu bliskowschodniego
liderzy chcą zwołania konferencji międzynarodowej. "Wiarygodna perspektywa
uznania państwa palestyńskiego (...) jest podstawą postępu na drodze do
wzajemnego uznania, pokoju i bezpieczeństwa w regionie" - argumentują.(...)"

https://wydarzenia.interia.pl/raport-wojna-w-izraelu
/news-nowe-panstwo-na-bliskim-wschodzie-unijni-premi
erzy-apeluja,nId,7201072#parametr=zobacz_takze

--
XL wiosenna

2. Data: 2023-12-12 08:56:50

Temat: Re: Free Palestine now!
Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.12.2023 o 01:29, XL pisze:
> [...]
/news-nowe-panstwo-na-bliskim-wschodzie-unijni-premi
erzy-apeluja,nId,7201072#parametr=zobacz_takze

Myślisz że Europa jeszcze coś może?

3. Data: 2023-12-12 21:02:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <M...@j...cb> wrote:

/news-nowe-panstwo-na-bliskim-wschodzie-unijni-premi
erzy-apeluja,nId,7201072#parametr=zobacz_takze

> Myślisz że Europa jeszcze coś może?

Ktoś MUSI zacząć...

--
XL wiosenna

4. Data: 2023-12-16 09:18:37

Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.12.2023 o 21:02, XL pisze:

/news-nowe-panstwo-na-bliskim-wschodzie-unijni-premi
erzy-apeluja,nId,7201072#parametr=zobacz_takze

> Ktoś MUSI zacząć...

Obecny status Europy można porównać do nieomal całkowitego
ubezwłasnowolnienia, nawet w własnych sprawach co tu dopiero mówić o
decyzyjności wobec Palestyny.

5. Data: 2023-12-16 10:37:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

No Trybun <M...@j...cb> wrote:

> [...]
>>

> Obecny status Europy można porównać do nieomal całkowitego
> ubezwłasnowolnienia, nawet w własnych sprawach co tu dopiero mówić o

Coś robić trzeba. Żydzi nie mogą w nieskończonoś wyrzynać tego narodu i
równocześnie kazać światu nad sobą wiecznie płakać jaki nad narodem
wybranym, bo ich wyrzynano. NIE TYLKO ICH - a teraz robią to samo innym i
dlatego budzą tę nienawiść w świecie. Nawet tego ważą się światu zabraniać.
Wobec tego, co robią, menora i chanuka w polskim Sejmie są obecnie tylko
wyrazem polskiego poparcia dla żydowskiego mordu na palestyńskich dzieciach
i powinny natychmiast zniknąć.
PS. Nie, nie popieram czynu Brauna - ale tylko dlatego, że zdaję sobie
doskonale sprawę, że to kolejna ŻYDOWSKA prowokacja. Przed chwilą podobnie
stało się w Niemczech.
Żydzi sami to zrobili, rękami swoich pipleczników w Polsce i Niemczech - od
wielu lat w ten sposób budują swój obraz "prześladowanego narodu nękanego
antysemityzmem".

--
XL wiosenna

6. Data: 2023-12-16 10:57:56

Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

in <news:ul5l4i$3u1$1$Ikselka@news.chmurka.net>
user XL pisze tak:

> Newsgroups: pl.sci.psychologia

chodzisz do hurtowni śrub po bułki?
raczej nie.

to dlaczego zasrywasz tę grupę psychologia?

--
Piter

#jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne

7. Data: 2023-12-16 12:06:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

PiteR <e...@f...pl> wrote:
> in <news:ul5l4i$3u1$1$Ikselka@news.chmurka.net>

> chodzisz do hurtowni śrub po bułki?
> raczej nie.
>
> to dlaczego zasrywasz tę grupę psychologia?

Ty jeszcze niczego sensownego tu nie napisałeś ani o bułkach, ani o
śrubach, o niczym. Piszę co chcę i gdzie chcę i nie będziesz mnie ustawiał,
niedorozwoju mentalny. Masz za free diagnozę psychologiczną, której
szukasz. Teraz powinieneś być zadowolony. Spieprzaj w podskokach do
ulubionej hurtowni i tam się zaopatruj.

--
XL wiosenna

8. Data: 2023-12-16 13:48:31

Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

in <news:ulk0c0$s18$1$Ikselka@news.chmurka.net>
user XL pisze tak:

> [...]
> psychologiczną, której szukasz. Teraz powinieneś być zadowolony.
> Spieprzaj w podskokach do ulubionej hurtowni i tam się zaopatruj.

oo widzę że trafił debil-oszołom a chciałem grzecznie
zapytac dlaczego zasrywasz polskie grupy?

wypierdalaj zjebany chuju z tym gównem
pierdolnij sobie te naklejkę mała flagę na czoło
zjebie dziedzicznie obciązony.

sram na to co się dzieje poniżej linii Tatr.

9. Data: 2023-12-16 13:59:18

Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

in <news:uljr59$sd8$1$Ikselka@news.chmurka.net>
user XL pisze tak:

> Coś robić trzeba.

pójść do kibla i się dobrze wysrać
zluzują się kucyki.

10. Data: 2023-12-16 15:39:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

PiteR <e...@f...pl> wrote:
> in <news:ulk0c0$s18$1$Ikselka@news.chmurka.net>

> oo widzę że trafił debil-oszołom a chciałem grzecznie
> zapytac dlaczego zasrywasz polskie grupy?

,,Zasrywasz" jest ,,grzeczne" tylko dla takich chamów jak ty, więc sam

> wypierdalaj zjebany chuju z tym gównem
> pierdolnij sobie te naklejkę mała flagę na czoło
> zjebie dziedzicznie obciązony.
>
> sram na to co się dzieje poniżej linii Tatr.

??
Adekwatna powyzsza samoocena debila uwolniła mnie od chęci zredagowania mu
mojej własnej odpowiedzi.

--
XL wiosenna

Nietykalny?
"Czy tu ktoś jeszcze coś napisze?"
Święta bez Lichoty - żałoba w KK i moja osobista ?
Pseudoekologiczna tykająca bomba z opóźnionym zapłonem.
"Państwo" polskie państwo