Na kłopoty - ZIELONI ????

1. Data: 2024-01-06 23:14:59

Temat: Na kłopoty - ZIELONI ????
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po czym...

"Rekord zimna w regionie Oslo. Pod Moskwą awaria ogrzewania. Ludzie palą
ogniska na balkonach."

,,31,1 st. Celsjusza - tyle wskazały termometry w okręgu Oslo w nocy z
piątku na sobotę. To najniższa zarejestrowana w tym miejscu temperatura w
historii pomiarów. Rekord mrozu padł również w sąsiedniej Szwecji - w
miejscowości Naimakka było -43,8 st. Celsjusza. Do -27 st. spadła
temperatura w obwodzie moskiewskim w Rosji. Tam też doszło do awarii
ogrzewania. Mieszkańcy, aby się ogrzać, zaczęli rozpalać ogniska na
balkonach."

,,Władze dworca centralnego w Oslo zdecydowały, że otworzą główną halę dla
osób w kryzysie bezdomności. Z powodu niskiej temperatury 2,3 tysiąca
mieszkańców okolicy lotniska Gardermoen nie miało prądu. ,,

,,"The Moscow Times" informuje z kolei o tym, że mieszkańcy miasta w
obwodzie moskiewskim, dotknięci przerwami w dostawie prądu, wyszli na ulice
i domagali się, aby lokalne władze przywróciły ciepło w ich domach. W ciągu
dnia temperatura wynosi tam -16 stopni Celsjusza, a w nocy -27 stopni.
Rosyjski dziennik wskazuje, że co najmniej 21 tysięcy osób miało odcięty
prąd w swoich domach w czwartek rano w mieście Podolsk. W sumie braki w
dostawach prądu mogą dotyczyć nawet 65 tysięcy osób. W miejscowości
Łytkarino, w obwodzie moskiewskim, mieszkańcy zostali bez ogrzewania, a ci,
którzy nie wyjechali, rozpalają ogniska na balkonach, skwerkach i placykach
przed blokami mieszkalnymi. ,,

Ciekawe, jak tam u nich pompy ciepła i samochody elektryczne ???
Szczególnie przy braku prądu i przy bardzo niskich temperaturach to
bezużyteczne badziewie i kiep ten, kto to ma i na tym opiera byt rodziny i
swój. Już to widzę w Europce, opanowanej przez zielony idiotyzm, gdy i tu
przyjdzie prawdziwa zima . Ja sama pamiętam ,,zimę stulecia" w Polsce, gdy u
mnie skończyła się skala na termometrze, obejmująca do -36 stopni - i do
dziś nie wiemy, czy było wtedy -38, czy -45.
I nie ma co tu się oszukiwać, że to się więcej nie zdarzy. WYSTARCZY RAZ -
i koniec pieśni, leźycie i kwiczycie, wielbiciele lewackiej
jedyniesłuszności energetycznej, gdy także u nas (jak w artykule) będą
ogniska na balkonach i samochody elektryczne zawalą drogi.

Ludzie, przestańcie dawać się nabijać w te wymysły lewackie - wiatraki,
elektryki i pompy ciepła - elektryki przy -15 tracą zasięg do zera i
pokotem leżą w Szwecji porzucone przy drogach, a pompy ciepła już przy -10
zamarzają i przechodzą na elektryczne grzałki, a to wszystko razem z
wiatrakami potrzebuje PRĄDU. A gdy prądu nie ma - vide artykuł!

??????

https://next.gazeta.pl/next/7,172392,30569952,kilkad
ziesiat-stopni-mrozu-w-skandynawii-i-rosji-rekord-zi
mna.html#s=BoxOpImg3

--
XL wiosenna

2. Data: 2024-01-06 23:25:52

Temat: Re: Na kłopoty - ZIELONI ????
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
>
> ??????
>
> https://next.gazeta.pl/next/7,172392,30569952,kilkad
ziesiat-stopni-mrozu-w-skandynawii-i-rosji-rekord-zi

Zaczyna się?

https://www.twojapogoda.pl/wiadomosc/2024-01-05/w-we
ekend-te-regiony-polski-znajda-sie-pod-sniegiem-a-po
zniej-nadejdzie-siarczysty-mroz/

--
XL wiosenna

3. Data: 2024-01-07 10:03:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> Po czym...
>
> "Rekord zimna w regionie Oslo. Pod Moskwą awaria ogrzewania. Ludzie palą
> ogniska na balkonach."

Minus
> [...]
>
> ??????
>
> https://next.gazeta.pl/next/7,172392,30569952,kilkad
ziesiat-stopni-mrozu-w-skandynawii-i-rosji-rekord-zi

J.w.

--
XL wiosenna

4. Data: 2024-01-07 13:01:22

Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.01.2024 o 23:14, XL pisze:
> [...]
>
> ??????
>
> https://next.gazeta.pl/next/7,172392,30569952,kilkad
ziesiat-stopni-mrozu-w-skandynawii-i-rosji-rekord-zi

Jednak wobec ogólnego trucia środowiska należy coś robić. Pewnie że
niektóre obecne pomysły wołają o pomstę do piekła, ale nikt przecie nie
jest nieomylny.

5. Data: 2024-01-07 18:58:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <M...@j...cb> wrote:

> [...]
>>

> Jednak wobec ogólnego trucia środowiska należy coś robić. Pewnie że
> niektóre obecne pomysły wołają o pomstę do piekła, ale nikt przecie nie

No więc niech ten nie-nieomylny nie pcha się do decydowania.

--
XL wiosenna

6. Data: 2024-01-09 09:48:31

Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.01.2024 o 18:58, XL pisze:

ziesiat-stopni-mrozu-w-skandynawii-i-rosji-rekord-zi
mna.html#s=BoxOpImg3

> No więc niech ten nie-nieomylny nie pcha się do decydowania.

Skoro jest źle a nikt nie ma pomysła to chyba nie mamy wyboru, nawet
brzytwa może być ratunkiem.

7. Data: 2024-01-09 12:28:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <M...@j...cb> wrote:

ziesiat-stopni-mrozu-w-skandynawii-i-rosji-rekord-zi
mna.html#s=BoxOpImg3

> Skoro jest źle a nikt nie ma pomysła to chyba nie mamy wyboru, nawet
> brzytwa może być ratunkiem.

Dosłownie. Brzytwy by trzeba.

--
XL wiosenna

8. Data: 2024-01-10 11:33:23

Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.01.2024 o 12:28, XL pisze:

> Dosłownie. Brzytwy by trzeba.

Problem w tym że jak na razie "brzytwa" to te straszne wehikuły nazywane
samochodami elektrycznymi..

9. Data: 2024-01-10 15:35:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <M...@j...cb> wrote:

> Problem w tym że jak na razie "brzytwa" to te straszne wehikuły nazywane
> samochodami elektrycznymi..

Nie rozumiemy się. Dla mnie to ODCIĘCIE się od czerwonej UE.

--
XL wiosenna

10. Data: 2024-01-11 19:20:47

Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.01.2024 o 15:35, XL pisze:

> Nie rozumiemy się. Dla mnie to ODCIĘCIE się od czerwonej UE.

A dla mnie UE to czerń a nie czerwień, i całe szczęście że ona jak na
razie nie ma wpływu na wszystko w krajach wspólnoty. Tak że niektóre
kraje sprawiają jeszcze wrażeni mniej czarnych od drugich. Natomiast co
do tej "brzytwy" to idzie mi o to że jest pilna potrzeba przebudowy czy
jak to tam nazwać, całościowo środków transportu. Pojazdy elektryczne
jak najbardziej mogłyby być do tego przydatne. Tymczasem UE z jednej
skrajności wpada w drugą, zmuszanie do zakupu tych obecnie oferowanych
e-pojazdów w imię celów ekologicznych to jakiś żart.

"Państwo"
czy mądrze jest prowokować mądrych ?
zwolennik Izraela i kanapka
Do siego roku!