SZOK

1. Data: 2024-01-13 09:26:01

Temat: SZOK
Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

Widzieliście scenę starcia jakiejś posłanki z posłem Braunem w sejmie?
Otóż wczoraj usłyszałem że owa posłanka złożyła doniesienie do
prokuratury że została przez posła pobita, szczena mi opadła.. Baba
doskoczyła do niego i próbowała kopać po nogach, co zresztą widzieli
wszyscy ale to ona przedstawia się jako ofiara zajścia.. Ciekawe co na
to prokurator,  czy powiesi p Brauna za to?? Teraz do rzeczy i na temat
- jak myślicie o takiej chamskiej bezczelności, co ludziom każe się tak
zachowywać? No i wyborcy, co im każe głosować na takie ludzkie kreatury,
bo trudno uwierzyć że to odosobniony jednorazowy wybryk p posłanki?

2. Data: 2024-01-13 21:03:26

Temat: Re: SZOK
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <M...@j...cb> wrote:
> [...]
> zachowywać? No i wyborcy, co im każe głosować na takie ludzkie kreatury,
> bo trudno uwierzyć że to odosobniony jednorazowy wybryk p posłanki?

Oczywiście, że POtuszczeńcy ogłoszą jego winę. Z różnych względów
(politycznych), ale przede wszystkim dlatego, że mogą.
Co do Brauna - jego czyn był tyleż głupi, co po linii żydowskiej. Przecież
gdyby żydzi co rusz nie robili tego typu prowokacji w świecie, nie
istniałoby pojęcie antysemityzmu, na którym jadą, szantażując nim cały
świat. I wg mnie ten czyn Brauna to kolejna z takich prowokacji. Dlatego go
potępiam, bo szkodzi Polsce i Polakom. Uważam oczywiście, że chanuka w
Sejmie RP to draństwo, z uwagi na wyróżniające jej obchodzenie przy
zaledwie 1700-osobowej liczności wyznawców wiary mojżeszowej w Polsce (vide
GUS). A wobec braku w Sejmie choćby akcentu świąt Polskiego
Autokefalicznego Kościoła Prawosławnego liczącego grubo ponad 500 tysięcy
wiernych, huczne obchodzenie żydowskiej chanuki to już jest symbol
panoszenia się żydów w polskiej polityce i życiu.

--
XL wiosenna

3. Data: 2024-01-16 09:27:52

Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.01.2024 o 21:03, XL pisze:

> [...]
> wiernych, huczne obchodzenie żydowskiej chanuki to już jest symbol
> panoszenia się żydów w polskiej polityce i życiu.

Jeżeli czyn Brauna był głupi to jak nazwać zachowanie tej agresywnej i
zakłamanej oszustki? Dlaczego ona nie ma zarzutów czynnej napaści na
kolegę z ław poselskich?
Sprawa symboli religijnych w urzędach państwowych to już dyskusja na
inny temat.

4. Data: 2024-01-30 09:03:27

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.01.2024 o 21:03, XL pisze:
> (...) Co do Brauna - jego czyn był tyleż głupi,
> co po linii żydowskiej. (...)

Jak G. Braun będzie mieć kłopoty, to na pocieszenie
włączy se ten szlagier sezonu:

https://www.youtube.com/watch?v=eynlV97PS1o

--
Nemrod Vargardsson