1. Data: 2024-01-24 09:04:30

Temat: Naukowy dowód istnienia Boga.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Powala. Oczywiście tylko mądrych (sort owczy jest poza zasięgiem, bo nie ma
wystarczającej ilości zwojów).
https://www.instagram.com/reel/C2Zww14tLqc/?igsh=aHF
icGpwZTZyZXls

--
XL wiosenna

2. Data: 2024-01-24 09:22:31

Temat: Re: Naukowy dowód istnienia Boga.
Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.01.2024 o 09:04, XL pisze:
> Powala. Oczywiście tylko mądrych (sort owczy jest poza zasięgiem, bo nie ma
> wystarczającej ilości zwojów).
> https://www.instagram.com/reel/C2Zww14tLqc/?igsh=aHF
icGpwZTZyZXls

Naukowcy, coś dla grupowego Piotrka..

3. Data: 2024-01-24 10:55:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <M...@j...cb> wrote:
icGpwZTZyZXls

> Naukowcy, coś dla grupowego Piotrka..

Vel Jacka ?

--
XL wiosenna

4. Data: 2024-01-24 12:47:02

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.01.2024 o 09:04, XL pisze:
> Powala. Oczywiście tylko mądrych (sort owczy jest poza zasięgiem, bo nie ma
> [...]

Powala. Oczywiście tylko głupich, bo spali na lekcjach w szkole.
I (jak zwykle) rozumiesz słowa dowód.

Zgodnie z tą "logiką" z tego filmiku (z litości nie wspomnę, że to stare
jest, ale rozumiem, że dla ciebie to coś nowego) musisz być naukowo
konsekwentna i odpowiedzieć, kto (co) w takim razie stworzył boga? Kto
stworzył stworzyciela boga? Kto stworzył stworzyciela stworzyciela boga..?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2024-01-25 17:19:47

Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.01.2024 o 12:47, Kviat pisze:
> [...]
> konsekwentna i odpowiedzieć, kto (co) w takim razie stworzył boga? Kto
> stworzył stworzyciela boga? Kto stworzył stworzyciela stworzyciela

I tu masz zonk, bo zdaje się że wg. religii Bóg istnieje od zawsze, tzn
nie ma początku ani daty ważności. W kontekście takiej definicji,
pytania kto i kiedy go stworzył są bez sensu.

PD

6. Data: 2024-01-25 23:44:47

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.01.2024 o 17:19, PD pisze:

> I tu masz zonk, bo zdaje się że wg. religii Bóg istnieje od zawsze, tzn
> nie ma początku ani daty ważności. W kontekście takiej definicji,
> pytania kto i kiedy go stworzył są bez sensu.

Jak się masz, w tym kontekście, PD? :-)

Ewa

7. Data: 2024-01-26 00:20:35

Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.01.2024 o 23:44, FEniks pisze:

> Jak się masz, w tym kontekście, PD? :-)

Zajebiście!

PD

P.S. Tunel odpalony. Z moich obserwacji lokalnej gruby na fejsie -
nikogo nie obchodziło za czyje pieniądze. Z jednej strony to źle, za to
z drugiej jeszcze gorzej ... tak żeby było o czym gadać jak by co ;)

8. Data: 2024-01-26 09:21:29

Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.01.2024 o 10:55, XL pisze:
icGpwZTZyZXls

> Vel Jacka ?

Małe rozdwojenie jaźni.. Na "polityce" jest przypadek osobnika
udzielającego się pod czterema różnymi nickami.

9. Data: 2024-01-26 09:44:43

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie ma początku ani daty ważności. W kontekście takiej definicji,
> pytania kto i kiedy go stworzył są bez sensu.

W filmiku padła "definicja", że wszystko musi mieć swojego twórcę.
W kontekście takiej definicji, pytanie kto i kiedy go stworzył, jest jak
najbardziej sensowne.

A skoro bóg ma być wyjątkiem, to znaczy, że jednak nie wszystko musi
mieć swojego twórcę. Więc to żaden dowód.

Piotr

10. Data: 2024-01-26 14:13:14

Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.01.2024 o 09:44, Kviat pisze:
> [...]
>
> A skoro bóg ma być wyjątkiem, to znaczy, że jednak nie wszystko musi
> mieć swojego twórcę. Więc to żaden dowód.

Do mnie też ten dowód nie przemawia, bo nawet jeśli by przyjąć, że
wszystko musi mieć stwórcę, to skąd wiadomo że akurat Bóg nim jest. Po
drugie primo, aby wogóle móc przyjąć że tym stwórcą jest Bóg trzeba by
wpierw poczynić założenie, że Bóg istnieje. No ale ja tam mogę się nie
znać, jestem tylko skromnym wyznawcą Kapelusznika ;)

PD

SZOK
Kara wiezienia.
Fiducia supplicans.