MOPS

1. Data: 2003-10-27 11:44:59

Temat: MOPS
Od: "vanilla sky" <v...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy ktos moze orientuje sie gdzie moge w necie znalezc jakies informacje na
temat MOPSu??? Na jakiej zasadzie przydzielane sa pieniazki,pomoc ittp.
Dziekuje z gory.
Vanilla sky

2. Data: 2003-10-28 18:58:48

Temat: Re: MOPS
Od: "Aneta" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vanilla sky" <v...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
na
> temat MOPSu??? Na jakiej zasadzie przydzielane sa pieniazki,pomoc ittp.

Podstawowe wiadomości są w ustawie o pomocy społecznej, warto tez poszukać
na www.ops.pl
Tam jest też forum, możesz więc zasięgnąć wiedzy.
Pozdrawiam, Aneta

Kaucje mieszkaniowe
Fotografowanie z małżonkiem podczas...........
Klotnie
weekendowe malzenstwa
test TVN zdominowal niusy...