MYSLALEM, ZE MNIE JUZ NIC NIE ZASKOCZY...

1. Data: 2009-02-19 15:18:59

Temat: MYSLALEM, ZE MNIE JUZ NIC NIE ZASKOCZY...
Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

A tu proszę: komparch Szmaciński zaczął straszyć pytajacego za
pytania
dotyczące Jaśnie Wielmożnego Delegata parchatego NieRządu Światowego
skierowanego do NieRządu Polskawego na stanowisko Finministranta
takie
jak Imię, Korzeń, Tytuły itp.
A powinien rozumiec, że te pytania dotyczą nie tylko
najdelikatniejszej sublimacji parchowidzenia, ale też najbardziej
utajnionych danych w Chujni Jewropejskiej...

Szczyrołapie gdzieześ? Przybywaj bo czaopka na złodziejach gore już
białym ogniem!

POLSKA TYLKO DLA POLAKÓW - SŁOWIAN !!!