Macie swojego franciszka- pozoranta

1. Data: 2014-12-03 13:38:16

Temat: Macie swojego franciszka- pozoranta
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://m.wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,117915,17
067720,Watykan__Abp_Wesolowski_ma_swobode_poruszania
_sie.html

2. Data: 2014-12-03 14:43:11

Temat: Re: Macie swojego franciszka- pozoranta
Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-03 o 13:38, glob pisze:
> http://m.wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,117915,17
067720,Watykan__Abp_Wesolowski_ma_swobode_poruszania
_sie.html

Ale co w tym złego? Chciałbyś w Papieżu widzieć kogoś na kształt
sadystycznego strażnika więziennego?

3. Data: 2014-12-03 15:20:37

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Trybun
Tak masz racje trzeba być miłościwym do pedofila w sutannie, dwa miesiące aresztu
domowego to skandal, przez dwa miesiące abstynęcia w wyruchiwaniu dzieci.

4. Data: 2014-12-03 15:30:41

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-03 o 15:20, glob pisze:
> Trybun
> Tak masz racje trzeba być miłościwym do pedofila w sutannie, dwa miesiące aresztu
domowego to skandal, przez dwa miesiące abstynęcia w wyruchiwaniu dzieci.

Do człowieka, do swojego bliźniego który zszedł na złą drogę. Gdyby tak
coś to miało naprawić, zadośćuczynić pokrzywdzonym, to jakieś tam
mszczenie miałoby sens, a tak to tylko ślepa zemsta, a nakazywanie
czegoś takiego, czyli mszczenia się takiej personie jak Papież po
prostu nie przystoi.

5. Data: 2014-12-03 15:41:35

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Trybun
Oczywiście otwórzmy więzienia i najcięższych zbrodniarzy powypuszczajmy( pedofilia to
jest najcięższa zbrodnia)

6. Data: 2014-12-03 19:24:06

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> Oczywiście otwórzmy więzienia i najcięższych zbrodniarzy powypuszczajmy(pedofilia
to jest najcięższa zbrodnia)

Musiałbyś zamknąć wszystkie kobiety gdyż to one najbardziej uzależniają
dzieci, tak synów jak i córki, od siebie. Bo emocjonalne uzależnienie
dziecka od dorosłego to tez pedofilia.

--
LeoTar
Rozmowy z LeoTar'em @ http://leotar.friko.pl/fall_2014/

7. Data: 2014-12-03 22:16:59

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Leo
Ty napewno nie jesteś Michalik biskup, bo parę tygodni temu gadał to samo, to kobiety
winne że oni gwałcą dzieci, a że ty jesteś jawny zboczeniec, to co robi taki Michalik
jak wasza psychika zboczeństwa taka sama?

8. Data: 2014-12-04 12:01:22

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> [...]
> samo, to kobiety winne że oni gwałcą dzieci, a że ty jesteś jawny
> zboczeniec, to co robi taki Michalik jak wasza psychika zboczeństwa

Globku, czy Ty rzeczywiście nie widzisz jak jesteś uzależniony od swojej
matuli? Na ślepo bronisz kobiet a facetom dokładasz ile się da. I nie
chcesz dostrzec, że ja nie obciążam wina za obecny stan ani kobiet ani
mężczyzn lecz ich nieświadomość. Otwórz oczy.

9. Data: 2014-12-05 13:56:09

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

leo
No nie pojmuje jak kobieta jest winna tego że facet wali w dupę, w krzakach,
przedszkolaka.

10. Data: 2014-12-05 17:46:12

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:
> leo No nie pojmuje jak kobieta jest winna tego że facet wali w dupę,
> w krzakach, przedszkolaka.

Ja myślę, że facet nie od razu idzie na przedszkolaka gdy mu kobieta
odmawia seksu. Niby powinien skorzystać z usług dziwki ale ilu finansowo
stać na to.

--
LeoTar
Rozmowy z LeoTar'em @ http://leotar.friko.pl/fall_2014/