Maciej Kot. Zjawiskowość lęku moralnego

1. Data: 2006-12-09 18:06:15

Temat: Maciej Kot. Zjawiskowość lęku moralnego
Od: "Maciej Kot" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

O genetycznych lękach pisał A.Kępiński. odróżniając lęki
biologiczne i lęki społeczne np. przed izolacją. lub lęk moralny w
aspekcie poczucia winy tzw. lęk dezintegracyjny ( przedzmiana zmiana
ustalonego porządku bądz przed utrata orientacji. Obok lęku
moralnego spotyka sie pojecie lęku sumienia.. określany jest on jako
lęk przed prawdą i ryzykiem.

Lęk sumienia jest lekiem przed karą,zagładą, czy śmiercią
duszy...

Interpretacja ta dotyczy głównie ludzi wrażliwych, którzy
posiadają tzw . duszę

2. Data: 2006-12-09 19:04:49

Temat: Re: Maciej Kot. Zjawiskowość lęku moralnego
Od: "uookie" <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Maciej Kot napisał(a):
> [...]
> duszy...
>
> Interpretacja ta dotyczy głównie ludzi wrażliwych, którzy

na miły Bóg, Maciek, takie posty to towarzyskie samobójstwo. jesli
nie masz listości nad nami, miej ją nad sobą. szkoda mi ciebie, weź
się tak nie kompromituj. chcesz? pozycze ci pilarke. jak zona ci nie
daje, wyżyj się na sośnie ;F

przezorność
jak wrócić do pracy po latach spędzony w domu z dziećmi?
Uookie= moherowy beret
Wogole nie na temat
Maciej Kot