Maciej Stuhr - portret psychologiczny

141. Data: 2012-11-18 12:42:23

Temat: Re: Maciej Stuhr - portret psychologiczny
Od: "gruby" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:1or54ietznm7j.s8seth6dy1pa.dlg@40tude.net...
> Obraził wszystkich ludzi, którzy uważają inaczej niż on - w sprawie
> Smoleńska. Co ma elektorat do wiatraka?

Tak jak Macierenko z Kaczorem obrażają wszystkich, którzy uważąją inaczej
niż oni. Łapiesz analogię czy za trudne?

> Ów staruszek nie ma lepszej wiedzy na temat, jak było, niż ludzie, których
> obraża.
> A jeżeli uważa, że ma lepszą, to patrz zdanie powyżej.

żebyś sie nie zdziwiła... Ten staruszek ze swoimi koneksjami może wiedzieć
więcej niż może powiedzieć , przynajmniej w tej chwili.
Np, może znac treść ostatniej rozmowy pomiędzy braciszkami..

142. Data: 2012-11-18 13:02:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 Nov 2012 01:39:23 +0100, Aicha napisał(a):

> No to już tylko okulary silniejsze na zdziwienie, że jesteś na pręgu,
> potrzebne:)

Jakie zdziwienie?
(by XL)

143. Data: 2012-11-18 13:31:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 Nov 2012 13:42:23 +0100, gruby napisał(a):

> Tak jak Macierenko z Kaczorem obrażają wszystkich, którzy uważąją inaczej
> niż oni. Łapiesz analogię czy za trudne?

> żebyś sie nie zdziwiła... Ten staruszek ze swoimi koneksjami może

"Moż"? I to "może" wystarczy tylko dlatego, że KIEDYŚ się ocierał o
wierchuszkę USA?
No żebyś się nie zdziwił.

> wiedzieć
> więcej niż może powiedzieć , przynajmniej w tej chwili.
> Np, może znac treść ostatniej rozmowy pomiędzy braciszkami..

To niech ujawni, co wie, a nie pitoli z tajemniczą miną, sugerując coś,
czego nie ma. No co, nażył się już, najwyżej będzie musiał zginąć śmiercią
samobójczą, jak taki dobry.
Co, myślisz że "Kaczora" stać na takie zagrywki, jak ekipę Tuska? To niech
Brzeziński też o ochronę poprosi :->

Więc co, taktyka "wiem ale nie powiem"? - nie żartuj. Taktyka "wierzę, że
on wie"? - też nie żartuj. A gdzie argumenty rzeczowe?
:->
(by XL)

144. Data: 2012-11-18 13:35:25

Od: "gruby" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Więc co, taktyka "wiem ale nie powiem"? - nie żartuj. Taktyka "wierzę, że
> on wie"? - też nie żartuj. A gdzie argumenty rzeczowe?

widzę, że w romowie z tobą argumenty rzeczowe nie mają racji bytu. żegnam,
eot z panią i won do wora razem z innymi oszołomami.

145. Data: 2012-11-18 13:40:59

Od: Smok Eustachy <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.11.2012 23:28, Yogi(n) pisze:
/.../
> Degeneruje się naród, który nie pamięta o swojej historii. Dlaczego mamy
> zapomnieć o pięćdziesięciu latach morderstw, krętactw, kolaboracji z
> okupantem i zwyczajnej zdrady, a przypominać wątpliwy epizod sprzed
> sześćdziesięciu dotyczący kilku degeneratów?

Wybierz przyszłość?

146. Data: 2012-11-18 13:42:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 Nov 2012 14:35:25 +0100, gruby napisał(a):

> widzę, że w romowie z tobą argumenty rzeczowe nie mają racji bytu. żegnam,
> eot z panią i won do wora razem z innymi oszołomami.

Ooooo wiiiiiidzisz, nareszcie jakiś rzeczowy argument. Tylko po co? -
Twojego chamstwa łatwo się domyśliłam i bez tego.
(by XL)

147. Data: 2012-11-18 14:44:41

Od: KRZYZAK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 15 Nov 2012 17:02:22 -0800 (PST), Andromeda napisał(a):

> I z tym brzemieniem musimy
> sobie jakoś poradzić, a nie spychać je do nieświadomości, zakrywać
> heroicznymi mitami i pomnikami.

Znasz jakieś francuskie filmy o francuskich szmalcownikach? Albo
Belgijskich?

--
usenet jest dla mieczakow
(irc.freenode.net)

148. Data: 2012-11-18 15:32:24

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Lis, 15:44, KRZYZAK <k...@k...pl> wrote:
> Dnia Thu, 15 Nov 2012 17:02:22 -0800 (PST), Andromeda napisa (a):

> Znasz jakie francuskie filmy o francuskich szmalcownikach? Albo
> Belgijskich?
>
> --
> usenet jest dla mieczakow
> #pregierz - najlepszy kanal wsrod mezczyzn
> (irc.freenode.net)

Znasz jakiś Niemców poczytalnych co wyją wszędzie..... Naród nasz
prześladowany, przecież Hitlera nie było, może i był ale był
brazylijczykiem a nie prezentował Niemcy, to brazylisko-swiatowy
spisek przeciwko męczenikom narodu Niemieckiego. My Niemcy zawsze
byliśmy bici za swoją dobroć i teraz zły świat wmawia nam Hitlera , to
antyniemieckonizn sponsorowany przez masonów. A polacy sami na siebie
napadli, to taki naród polak napada na polaka, a teraz obrażają nas za
drugą wojnę , że niby Niemcy wywołali, a my męczennicy Niemiecki wiemy
że to polacy, sponsorowani przez masonów polskich.

.......__Tak niemiec kończyłby w psychiatryku, bo tam jest porządek.

149. Data: 2012-11-18 15:51:18

Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KRZYZAK" <k...@k...pl> napisał w wiadomości

> Znasz jakieś francuskie filmy o francuskich szmalcownikach? Albo
> Belgijskich?

Krzyżaku, szkoda klawiatury, naprawdę. "Dyskutujesz" z typem, który w
zależności od tego czy właśnie wziął tabetkę, czy pora lekobrania
dopiero się zbliża, pisze mniej lub bardziej składnie - za to zawsze bez
sensu. Gdy mu zabraknie argumentów, albo, co częstsze, nie będzie mógł
pogodzić się z oczywistościami w poście adwersarza, zacznie rzucać
durniami i hujkami (przez samo h). Powtarzam, szkoda klawiatury, to
psychol.

--
Yogi(n)

150. Data: 2012-11-18 16:04:37

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Lis, 16:52, "Yogi\(n\)" <y...@k...pl> wrote:
> [...]
> pogodzić się z oczywistościami w poście adwersarza, zacznie rzucać
> durniami i hujkami (przez samo h). Powtarzam, szkoda klawiatury, to

Jak ktoś jest debil to przecież to sobą prezentuje, więc ciężko
nazywać debila stokrotka, paseczek cnót wszelkich, autorytet.
Nie, takie coś to debil i po to jest to słowo w języku polskim, bo
określa osobę debilną.
Tu znowu mamy tą cechę- próżność, czyli debilstwo gardłuje- MALARZU
NAMALUJ MNIE PIĘKNIE, ZE SPOJRZENIEM JOWIALNEJ MĄDROŚCI..........a
malarz, zaciekły realista, maluje wykręcony psysk niedorozwojem.

Maciej Stuhr - portret psychologiczny
habeło
dola petenta
Góra lodowa.