Maciej Stuhr - portret psychologiczny

151. Data: 2012-11-18 16:07:32

Temat: Re: Maciej Stuhr - portret psychologiczny
Od: brat_olin <b...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Nov, 16:32, Andromeda <r...@g...com> wrote:

> [...]
> brazylijczykiem a nie prezentował Niemcy, to brazylisko-swiatowy
> spisek przeciwko męczenikom narodu Niemieckiego. My Niemcy zawsze
> byliśmy bici za swoją dobroć i teraz zły świat wmawia nam Hitlera , to
> antyniemieckonizn sponsorowany przez masonów. A polacy sami na siebie
> napadli, to taki naród polak napada na polaka, a teraz obrażają nas za
> drugą wojnę , że niby Niemcy wywołali, a my męczennicy Niemiecki wiemy
> że to polacy, sponsorowani przez masonów polskich.
>
> .......__Tak niemiec kończyłby w psychiatryku, bo tam jest porządek.

Co Pan na odlot bierze, p. Robercie? A pytam,
bo to TEZ leci na pl.sci.psychologia. Tam MASA
specjalistow!

--
Smart questions to stupid answers

152. Data: 2012-11-18 16:23:29

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Lis, 17:07, brat_olin <b...@y...com> wrote:

> Co Pan na odlot bierze, p. Robercie?  A pytam,
> bo to TEZ leci na pl.sci.psychologia.  Tam MASA
> specjalistow!
>
> --
> Smart questions to stupid answers

Przecież piszę z psychologii schizofreniku, ci którzy są niezbyt
poczytalni, tkwią w nierealistycznej mitologii polski najwspanialszej.
Ci którzy są realistami stąpającymi twardo po ziemi , umiejący być
krytyczni do siebie i własnego narodu, realiści, to Stuhr. Osoby
zaburzone mają dzięki chorobie dużą skłonność do trzymania się tego co
oddala od realizmu, bo choroba broni im dojścia do normalnej kondycji
psychicznej.

153. Data: 2012-11-18 16:57:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 Nov 2012 08:23:29 -0800 (PST), Andromeda napisał(a):

> Ci którzy są realistami stąpającymi twardo po ziemi , umiejący być
> krytyczni do siebie i własnego narodu, realiści, to Stuhr.

Tyle zbędnych słów na określenie ignorancji jakiegoś aktorzyny - postarałeś
się 3333-]
(by XL)

154. Data: 2012-11-18 17:17:09

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Lis, 17:57, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Tyle zbędnych słów na określenie ignorancji jakiegoś aktorzyny - postarałeś
> się 3333-]
> --
> XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.
>  (by XL)

Już tak nakręcił twój antypolski pis wariatów w polsce, że
schizofrenik pisze,- leczyć normalnych.
Jak chcesz nową , wspaniałą historię nadobjawionej polski, to waruj
na psychiatryku z notatnikiem i zapisuj, pisiostwo byłoby zachwycone.
A natępnie będziecie mogli prześladować osoby, którym się wyrwie, że
polacy biegali z szabelkami na tygrysy.
W nowej wersji, bohatersko , szabelki zamienią się w rakiety V1 , V2
a nawet V3.
Które dzielni, bohaterscy polacy, a wszególniości koniarze stajenni
skręcili 32 sierpnia, czyli przed samą okupacją.
I jak bohatersko niemowlęta kopały okopy polskim żołnierzą na linii
ataku 17 września przez ZSRR, a nawet bestialskiego ataku Izraela ,
który wbił trzeci nóż 22 września i nazwyczaj podle zasypali okopy
przygotowane przez niemowlęta.

155. Data: 2012-11-18 17:30:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 Nov 2012 09:17:09 -0800 (PST), Andromeda napisał(a):

> [...]
> ataku 17 września przez ZSRR, a nawet bestialskiego ataku Izraela ,
> który wbił trzeci nóż 22 września i nazwyczaj podle zasypali okopy

Beuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukothhhhhhhh.
(by XL)

156. Data: 2012-11-18 17:30:27

Od: "A. Filip" <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andromeda <r...@g...com> pisze:

> [...]
> ataku 17 września przez ZSRR, a nawet bestialskiego ataku Izraela ,
> który wbił trzeci nóż 22 września i nazwyczaj podle zasypali okopy

A głosy często słyszysz nawiedzony proroku? :-)

157. Data: 2012-11-18 17:53:49

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Lis, 18:30, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.

To czego bełkotem się zachwycasz, a zaburzeńcą przyklaskujesz, jest
Jedwane oficjalną historią polski, nie ma narodu jedynie wspaniałego i
o tych niewspaniałościach też trzeba mówić, bo obecnie już historia
tonie w nierzeczywistości a to się przekłada na teraźniejszość.

158. Data: 2012-11-18 17:56:18

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Lis, 18:30, "A. Filip" <a...@x...wp.pl> wrote:

> A głosy często słyszysz nawiedzony proroku? :-)

Podaje przykłady najobjawionszej polszy, o którą część tak zajadle się
domaga. Jak to dobrze że zobaczyłeś w takiej postawie, w końcu
wariactwo.

159. Data: 2012-11-18 21:22:51

Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Beuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukothhhhhhhh.

Pięęęęękne ;-)
Przepraszam, że odpisuję Tobie, ale mam tego oszołoma w worze.
--
Yogi(n)

160. Data: 2012-11-18 22:22:26

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

cinews:1qgzasjtpzvvh$.1dtjavq9ltuxi.dlg@40tude.net..
.

> Pi kne ;-)
> Przepraszam, e odpisuj Tobie, ale mam tego oszo oma w worze.
> --
> Yogi(n)

No właśnie, bełkot, i takiej historii się domagacie, jeszcze chwila a
zaczniecie na marszach niepodległości wyśpiewywać - Nie będzie polak
pluł nam w twarz -i buch pozdrowienie ręce w górę. Czyli
faszystowskie. No właśnie tak "prawdziwi polacy" się zachowują.
Krzyczą o polskości i za chwilę jeb faszystowskie pozdrowienie, z
którym Polacy historycznie walczyli i przez które gineli.

Tak więc nie byłoby dziwne że zaczną "prawdziwi polacy", wyć - Nie
będzie polak pluł nam w twarz, ni dzieci nam polaczył. Pisowski my
naród, pisowski lud.....
I nowa historia będzie wmawiana jako jedyna prawdziwa.

Maciej Stuhr - portret psychologiczny
habeło
dola petenta
Góra lodowa.