Mad World

1. Data: 2004-06-02 00:48:30

Temat: Mad World
Od: "Kasia " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedy swiat przybral kolor szary, pomyslalam ze wezme pudelko farb i pomaluje
go, jednak po pewnym czasie farby sie skonczyly, a moja droga po nowe kolory
zostala odcieta przez moje demony.
Znow stanely mi na drodze odgradzajac od reszty kolorowego swiata.
Farba wyblakla, kolory zaczely szarzec a ja znow pograzylam sie w smutku.
Ilekros spojrzalam w strone barwnego swiata napotykalm ich zlowieszcze
pomruki i puste spojrzenia.
Znow powrocily, nie wiem na jak dlugo...
Jednak wiem ze przepasc jaka powstala miedzy mna a swiatem kolorow nie
zmniejszy sie szybko.
Nim zdarze dojsc do granicy demony pojawia sie znow i odepchnal mnie.
Sa jak straznicy, jak straznicy miedzy dwoma swiatami, nikogo nie wypuszcza,
ani nikogonie nie wpuszcza. Nie moge do nich wyjsc i oni nie moga wejsc do
mnie.

Sa czujne...

--
"I find it kind of funny and I find it kind of sad, the dreams in which I'm
dying are the best I've ever had"

1. Data: 2004-06-02 01:08:47

Temat: Re: Mad World
Od: "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kasia " <m...@N...gazeta.pl> wrote in message

> [...]
wypuszcza,
> ani nikogonie nie wpuszcza. Nie moge do nich wyjsc i oni nie moga wejsc do

Zrob mi laske
--
Bluzgacz
GG: 5015

1. Data: 2004-06-02 02:55:36

Od: " KKK" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz <b...@p...zigzag.pl> napisał(a):

> "Kasia " <m...@N...gazeta.pl> wrote in message

> wypuszcza,

> Zrob mi laske

no to teraz to dales popis.
Pierdolnales jak lysy warkoczem o kant kuli.

popros swoja panienke Kominka, on na pewno ci obciagnie.

1. Data: 2004-06-02 06:44:01

Od: "redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia " <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Farba wyblakla, kolory zaczely szarzec a ja znow pograzylam sie w smutku.
A pomyśleć, że taki kot, nie mówiąc już o sowie, widzi wszystko
"czarno-biało". Myślisz, że jest to dla niego dobrym powodem do smutku ?

Cierpienie pieknego wspomnienia.

1. Data: 2004-06-02 08:24:28

Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 2 Jun 2004 02:55:36 +0000 (UTC), na pl.sci.psychologia, KKK
napisal(a):

> no to teraz to dales popis.
> Pierdolnales jak lysy warkoczem o kant kuli.

Zrób mi laskę.

--
Logan http://www.logan.31337.pl/ [GG: 3507735]
"Logan nie bierze jeńców ;-)" Rumcajs(TM) - apa 15.05.2004

1. Data: 2004-06-02 08:26:50

Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 2 Jun 2004 00:48:30 +0000 (UTC), na pl.sci.psychologia, Kasia
napisal(a):

> Sa czujne...

Tekst wydaje się napisany przez autorkę tekstów na poziomie Pani Rowling,
ale ja widzę w tym sens.
Czy nie wystarczy zamienić "farbki" na "jaranie", a "demony" na
"policjanci"?

W życiu każdego człowieka przychodzi taki moment.
Musisz przestać palić trawę, Kasiu.

1. Data: 2004-06-02 08:49:54

Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Logan <f...@e...pl> wrote in

> Zrób mi laskę.

<monitoruj dyskusje>

--
Nudzisz sie? To napisz: k...@g...pl albo zaGGadaj - 1209534

1. Data: 2004-06-02 10:28:01

Od: "tycztom" <t...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

->J.E. Logan<- p1mjlmikj6a4$....@4...net naszkrobal/a:

"KKK" pisze:
> no to teraz to dales popis.
> Pierdolnales jak lysy warkoczem o kant kuli.

Logan pisze:
"Zrób mi laskę."

Logan pisze:
> Tekst wydaje się napisany przez autorkę tekstów na poziomie Pani
> Rowling, ale ja widzę w tym sens.

... której geniuszu jeszcze długo 'zaszczańcu' nie zrozumiesz - a
przynajmnie nie do momentu, w którym osełka Pana 'noze łostse nozycki'
wykastuje Ci 'zaspermione' podmóżdże /tobie i tobie podobnym
'fajfusom' - czytaj: plemniki robią za 'świetny' substytut neuronów/. O
rezonansie 'łubudubu brzdęk' /całonocnych imprezowiczów/ już pisałem.
Otóż jestem pełen zrozumienia, ponieważ rezonans ów 'łagodzi' ich
odwieczne tęsknoty za auto-intelektem. Okazuje się, że 'tluczony bas'
/zwany przez nich 'bas-refleksem'/ działa lepiej niż każda 'odżywka',
momentalnie wypełniejąc pusty łeb niczym pudło rezonansowe gitary
(generując iluzję p.t. 'mądra głowa'). Tak samo jest z wami
'zaszczańcy' - spragnieni osełki kastrującej niewykorzystane pokłady
'feromonów' /czytaj: energii, kótrej żaden z was 'kretyni' do końca
życia nie nauczy się przetwarzać w pożyteczną: "Myśl i bogać się"
Napoleon Hill - naiwnie zakładam, że nie zapaprzesz książki plemnikami/.
A zatem, drogą 'parszywej analogii', dojdziemy do wniosku, że LL
/LaskaLogan/ potrzebuje tego 'zafajdanego' cyklonu, co by pocieszyć się
iluzją pełnego łba /a co w nim jest - to byłaby w sumie jego sprawa
,gdyby nie ekshibicjonistycna chęć 'zaszczania' publicznej grupy/.

oTTo

--
Stawiam na priorytet kluczy emocjonalnych.
(...)

1. Data: 2004-06-02 10:32:54

Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 2 Jun 2004 12:28:01 +0200, na pl.sci.psychologia, tycztom napisal(a):

> ... której geniuszu jeszcze długo 'zaszczańcu' nie zrozumiesz - a
[cut]
> ,gdyby nie ekshibicjonistycna chęć 'zaszczania' publicznej grupy/.

Wierzę, że się starałeś, ale całokształt jest najwyżesz na dwóję z minusem.

1. Data: 2004-06-02 10:59:47

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tycztom" <t...@i...pw.edu.pl> napisał w wiadomości

Tycztom, ale co Ty masz wogóle do spermy, cipek i do różnych tam takich ...
bo zauważyłem te Twoje analogie strasznie się wokół tego kręcą ?

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

test McQuaiga
kryzys czy co??