Magnetyczny uchwyt na mydło

1. Data: 2011-02-21 11:48:23

Temat: Magnetyczny uchwyt na mydło
Od: "Cam" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Nie wiecie, gdzie można kupić taki uchwyt w przystępnej cenie. Nie chcę
wydawać 130zł a takie ceny widzę choć trzeba przyznać, że bardzo ładne.

pozdrawiam
aLien

2. Data: 2011-02-21 18:46:34

Temat: Re: Magnetyczny uchwyt na mydło
Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cam wrote:

> Nie wiecie, gdzie można kupić taki uchwyt w przystępnej cenie. Nie
> chcę wydawać 130zł a takie ceny widzę choć trzeba przyznać, że bardzo
> ładne.

A mydło jest ferromagnetykiem?

3. Data: 2011-02-21 19:33:46

Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"cef" <c...@i...pl> napisał(a):

>A mydło jest ferromagnetykiem?

A on chce mocowac do mydla?

4. Data: 2011-02-21 19:37:11

Od: "aLien" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
.pl...

Cam wrote:

> Nie wiecie, gdzie można kupić taki uchwyt w przystępnej cenie. Nie
> chcę wydawać 130zł a takie ceny widzę choć trzeba przyznać, że bardzo
> ładne.

A mydło jest ferromagnetykiem?

Chodzi mi o coś takiego:
http://fabrykaform.pl/Eva_Solo_magnetyczny_uchwyt_na
_mydlo_eva_solo-p7141.html
http://czerwonamaszyna.pl/uchwyt-na-mydlo-magnetyczn
y-zack-marino,521,p.html

I nie wiem czy sobie, żartujesz czy naprawdę nie wiesz o co chodzi. Dla
twojej wiadomości podam Ci, że w mydło wbija się metalowy krążek.

pozdrawiam
aLien

5. Data: 2011-02-21 19:38:33

Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przesmiewca wrote:

> A on chce mocowac do mydla?

Nie wiem. Myślałem, że on chce mieć taki
uchwyt do którego mydełko będzie "się przyciągało".

6. Data: 2011-02-21 19:52:21

Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

aLien wrote:

> I nie wiem czy sobie, żartujesz czy naprawdę nie wiesz o co chodzi.
> Dla twojej wiadomości podam Ci, że w mydło wbija się metalowy krążek.

No, może faktycznie powinienem zaakcentować luźny charakter pytania.
Myślę, że bardziej chwytliwe byłoby mydło formowane z kawałkiem
metalu w środku ;-)

7. Data: 2011-02-21 20:00:22

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"aLien" <s...@p...pl> wrote in message news:4d62be44@news.home.net.pl...

> [...]
>
> I nie wiem czy sobie, żartujesz czy naprawdę nie wiesz o co chodzi. Dla
> twojej wiadomości podam Ci, że w mydło wbija się metalowy krążek.

Wystarczy kapsel od piwa - ale zaniechałem - znacznie lepsze jest mydło w
żelu i dozowniki pojedyncze lub wielokrotne nad wanną, umywalką czy
zlewozmywakiem.

8. Data: 2011-02-21 20:17:56

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@i...pl> wrote in message

> Wystarczy kapsel od piwa - ale zaniechałem - znacznie lepsze jest mydło w
> żelu i dozowniki pojedyncze lub wielokrotne nad wanną, umywalką czy
> zlewozmywakiem.

Około 30zł za poidwójny:
http://remontuj365.pl/product.php?id_product=94

I mydła np. Merida - różne w butelkach 1litr lub np.kanistrach 5litrów.
http://www.merida.com.pl/catalogue.phtml?cat_categor
y_id=21

Polecam FORTE - zmywa smary i nie niszczy skóry rąk, oraz ALVA - na oleju
palmowym, bez zapachu - doskonałe do kuchni.

9. Data: 2011-02-21 20:36:52

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-21 21:00, Panslavista pisze:

> [...]

Sklepy z drobnym AGD?

> Wystarczy kapsel od piwa

Potwierdzam :) Ale podstawę mocowaną do ściany/kafelek trzeba mieć.

> znacznie lepsze jest mydło w
> żelu i dozowniki pojedyncze lub wielokrotne nad wanną, umywalką czy
> zlewozmywakiem.

Mam wrażenie, że się nie wypłukuje do końca, nawet w twardej wodzie.

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

10. Data: 2011-02-21 21:11:50

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> Sklepy z drobnym AGD?

> Potwierdzam :) Ale podstawę mocowaną do ściany/kafelek trzeba mieć.

> Mam wrażenie, że się nie wypłukuje do końca, nawet w twardej wodzie.

Z syfonu? Merida? Nie mam problemu.

Podłączenie CO do budynku mieszkalnego należącego do PKP
Zmiana koloru zamka
montaż karniszy
Cheap Nike air max 2011 shoes air max 90 shoes www.shoestrade.biz
Cheap Christian Louboutin boots sandals www.shoestrade.biz