Magnez...

1. Data: 2001-11-03 17:02:44

Temat: Magnez...
Od: SunWoj <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie.
Tak sobie z miesiac czasu juz Magnez /Dolomit/ 3 razy dziennie po 1
tabl. Do tego B6 tez po 1 tabl.
W miedzyczasie bylem ostro przeziebiony /byly inne leki:
scorbolamid-przepisane przez lekarza/, niby sie wyleczylem, potem znow
mnie cos zlapalo, i tak sie to chyba powtarza. Czasem ostro kreci mi
sie w glowce jak sie rano obudze-zwykle pozniej przechodzi. Szczeolnie
mi zle jak mam miec stresujacy dzien :(

Tak wlasciwie co mi daje ten magnez... bralem tez rutinoscorbin.
Jestem kompletnie zielony... nie znam sie na medycynie... jestem
bardziej "techniczny" :) Czy jak przestane brac magnez to sie juz w
ogole rozchoruje? Mam nadzieje ze on nie uzaleznia :)))))))

No wiec jak to jest.
Dzieki za odp. i prosze sie nie nabijac, hihi... a latek mam juz ponad
-dzieścia :)))

Wojtek