Magnolie

1. Data: 2000-04-16 11:26:08

Temat: Magnolie
Od: "PioraF" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam pytanko do grupowiczów czy wiek ktos z was jakie stanowisko i jaką
ziemie lubi magnolia (odmiana Suzana) i po jakim czasie zaczynaja kwitnąc
?Mam młodą Magnolie i chciałbym się o niej cos dowiedziec.

Dodatkowe informacje natemat chodowli mile widziane.
Pozdrawiam
PioraF

2. Data: 2000-04-16 13:55:46

Temat: Odp: Magnolie
Od: "LTS" <p...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szczerze powiedziawszy to z magnoliami jest niezły totolotek.
Ja wybierałem optymalne mejsca posadzenia i odmiany,
to mi się nie powiodło. Jak żonka kupiła (a nawet nie wiedziałem
wtedy co) i posadziła w najmniej odpowiednim (jak sądziłem)
miejscu to rośnie już parę lat i kwitnie aż miło.
Pozdrowka - j...@l...pl

3. Data: 2000-04-17 08:42:06

Temat: Re: Magnolie
Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Suzan powinna zakwitnac bardzo szybko. oczywiscie zalezy to rowniez od
tego w jakim wieku byl egzemplarz kiedy go kupowales. moj zakwitl tego
samego roku po posadzeniu. teraz juz ma sliczne fioletowe paki!
miejsce sloneczne, osloniete (ale bez przesady, to odporna odmiana),
gleba kwasna. nawozow specjalnych dla magnolii jeszcze nie widzialam
:-((
Dorota

4. Data: 2000-04-19 13:17:39

Od: "Leszek Jankowski" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik PioraF <p...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał
> czy wiek ktos z was jakie stanowisko i jaką
> ziemie lubi magnolia (odmiana Suzana) i po jakim czasie zaczynaja kwitnąc

Moja magnolia (M.stellata) rosnie na samym srodku trawnika w pelnym sloncu.
Ma juz 10 lat i kwitnie obficie. Pierwsze kwiaty wydala chyba jako
trzylatka.

Leszek Jankowski
l...@m...pl

Chcecie mieczyki?