Majonez

11. Data: 2008-09-28 10:59:31

Temat: Re: Majonez
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 28 Sep 2008 12:45:05 +0200, Panslavista napisał(a):

> studia -
> mogłaby

> wyciągnął

> Jednak szkoda, że...
>
> Nie miałabyś czasu myśleć...

Cóż, zajmę się teraz tym, czym zawsze chciałam, a czasu nie było :-)

12. Data: 2008-09-29 12:33:44

Od: "st.chor.Czesłąw Torpeda" <c...@g...kurvix.net> szukaj wiadomości tego autora

michalek pisze:

> A po co Ci go kupować. Jestes tak doswiadczony w kuchni
> że chyba z majonezem nie masz kłopotu.
> Ja nie pamiętam juz kiedy ostatni raz kupowałem.

hehe, właśnie "kóhmiszcz" co nie umie skręcić majonezu, RÓTFL :D

13. Data: 2008-09-29 12:34:54

Od: "st.chor.Czesłąw Torpeda" <c...@g...kurvix.net> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
Zresztą jak by
> mogło być inaczej, skoro autorem jego receptury jest dziadek moich dzieci?
> :-)

to czemu nie jest "kosher"??
ej, coś kręcisz

14. Data: 2008-09-29 12:35:40

Od: "st.chor.Czesłąw Torpeda" <c...@g...kurvix.net> szukaj wiadomości tego autora

st.chor.Czesłąw Torpeda pisze:

> ej, coś kręcisz

pewnie majonez dla Panaprawuskoslavvisty

15. Data: 2008-09-29 12:36:42

Od: "st.chor.Czesłąw Torpeda" <c...@g...kurvix.net> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Dziecko (ostatnie już!) mi wyjeżdżało właśnie z domu :-(((
> Siedzę i cierpię :-(((
> Już nic nie będzie tak samo :-(((
>

> ;-)

zrób se jeszcze jedno, najlepiej nieporęckie

16. Data: 2008-09-29 16:51:10

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"st.chor.Czesłąw Torpeda" <c...@g...kurvix.net> wrote in
message news:esednSeDN95GVn3VnZ2dnUVZ8q2dnZ2d@giganews.com..
.

> zrób se jeszcze jedno, najlepiej nieporęckie

Jeszcze mogę, tobie też?

17. Data: 2008-09-30 18:51:07

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

P...vista pisze:
> "st.chor.Czesłąw Torpeda" <c...@g...kurvix.net> wrote in
> message news:esednSeDN95GVn3VnZ2dnUVZ8q2dnZ2d@giganews.com..
.
> Jeszcze mogę, tobie też?

Zrobić łatwo, gorzej utrzymać i wziąć odpowiedzialność do osiągnięcia
jego dojrzałości.
--
pozdr. Jerzy

18. Data: 2008-09-30 19:05:53

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"JerzyN" <0...@m...pl> wrote in message
.

> Zrobić łatwo, gorzej utrzymać i wziąć odpowiedzialność do osiągnięcia
> jego dojrzałości.

Zbyt cienki dowcip. Najgorzej, gdy trafi się na chorą psychicznie babę,
która zdecyduje samowolnie o wyłączności swojej odpowiedzialności.

19. Data: 2008-09-30 19:33:19

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

P-slavista pisze:
> "JerzyN" <0...@m...pl> wrote in message
.

> Zbyt cienki dowcip. Najgorzej, gdy trafi się na chorą psychicznie babę,
> która zdecyduje samowolnie o wyłączności swojej odpowiedzialności.

Najgorzej gdy się trafi na chorą psychicznie babę, której się wydaje iż
stary dziad utrzyma ją i dziecko.
--
pozdr. Jerzy

20. Data: 2008-09-30 23:04:57

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> Najgorzej gdy się trafi na chorą psychicznie babę, której się wydaje iż
> stary dziad utrzyma ją i dziecko.
> --
> pozdr. Jerzy

Może - to było dwa lata temu. Inne czasy - inne plany.
Swoją drogą zniszczyła staremu dziadowi sporo zdrowia.

a ty jurek, co
pokażcie co potraficie
BIGOS
jokujuku