Majonez

1. Data: 2008-09-28 04:07:27

Temat: Majonez
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Warszawie i okolicy nie można kupić Kieleckiego. Na odmianę w okolicach
Stalowej Woli wyłącznie Kielecki. Czyżby znowu plan sześcioletni i dostawy z
rozdzielnika?

2. Data: 2008-09-28 06:59:42

Temat: Re: Majonez
Od: "michalek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> W Warszawie i okolicy nie można kupić Kieleckiego. Na odmianę w okolicach
> Stalowej Woli wyłącznie Kielecki. Czyżby znowu plan sześcioletni i dostawy
> rozdzielnika?

A po co Ci go kupować. Jestes tak doswiadczony w kuchni
że chyba z majonezem nie masz kłopotu.
Ja nie pamiętam juz kiedy ostatni raz kupowałem.

3. Data: 2008-09-28 07:02:00

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"michalek" <m...@g...com> wrote in message

> A po co Ci go kupować. Jestes tak doswiadczony w kuchni
> że chyba z majonezem nie masz kłopotu.
> Ja nie pamiętam juz kiedy ostatni raz kupowałem.

Sądzisz, ze tylko o majonez się rozchodzi? Miłego dnia życzę!

4. Data: 2008-09-28 08:26:36

Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michalek" <m...@g...com> napisał w wiadomości

> A po co Ci go kupować. Jestes tak doswiadczony w kuchni
> że chyba z majonezem nie masz kłopotu.
> Ja nie pamiętam juz kiedy ostatni raz kupowałem.

jak trwały jest taki normalny majonez? uwielbiam majonez i nie zamierzma
tego grzechu se odmawiać, ale kupowany majonez jest jakiś taki dla
kosmonautów - po roku ten sam smak hehe :>
Czy robicie na słoiki czy raczje tylko na bezpośredniue użycie ..

5. Data: 2008-09-28 09:01:04

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"yapann" <y...@o...pl> wrote in message
> [...]
> kosmonautów - po roku ten sam smak hehe :>
> Czy robicie na słoiki czy raczje tylko na bezpośredniue użycie ..

Najlepiej za każdym razem świeży, z dobrego oleju i ucierany w makutrze, lub
porcelanowym możdzieżu, a nie mikserem. Zauważ, że jełczenie zachodzi od
kontaktu z powietrzem, z jednej strony trzeba go wbić do mieszaniny z
drugiej nie za dużo, i zjeść szybko, zanim zacznie smakować zjełczałym
tłuszczem.

6. Data: 2008-09-28 09:46:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 28 Sep 2008 06:07:27 +0200, Panslavista napisał(a):

> W Warszawie i okolicy nie można kupić Kieleckiego. Na odmianę w okolicach
> Stalowej Woli wyłącznie Kielecki. Czyżby znowu plan sześcioletni i dostawy z
> rozdzielnika?

Są okresowe braki w zaopatrzeniu poza Kielecczyzną.
Właśnie moje drugie, młodsze dziecko jest w drodze do Wawy - na studia -
szkoda, że nie wiedziałam wcześniej, posłałabym Ci parę słoików, mogłaby
Twoja córka odebrać od mojej. Jak chcesz, to Ci wyślę pocztą :-)

7. Data: 2008-09-28 09:52:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 28 Sep 2008 11:01:04 +0200, Panslavista napisał(a):

> [...]
> kontaktu z powietrzem, z jednej strony trzeba go wbić do mieszaniny z
> drugiej nie za dużo, i zjeść szybko, zanim zacznie smakować zjełczałym

Ja boję się robić majonez, bo boję się salmonelli. I po co robić, skoro
najlepszy majonez to "Kielecki" i jest zawsze pod ręką w każdym u nas
sklepie.
"Kielecki" jest nalewany w ochronnej atmosferze, nie psuje się dlatego,
jest bez konserwantów. U nas w domu je się tylko "Kielecki". Zresztą jak by
mogło być inaczej, skoro autorem jego receptury jest dziadek moich dzieci?
:-)

8. Data: 2008-09-28 09:54:51

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szkoda, że nie wiedziałam wcześniej, posłałabym Ci parę słoików, mogłaby
> Twoja córka odebrać od mojej. Jak chcesz, to Ci wyślę pocztą :-)

I ty Brutusio? Toć majonez kielecki już spełnił był swoje zadanie wyciągnął
Ciebie z chaszczy na polaną ... polanę...

9. Data: 2008-09-28 10:22:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 28 Sep 2008 11:54:51 +0200, Panslavista napisał(a):

> okolicach
> dostawy z

> I ty Brutusio? Toć majonez kielecki już spełnił był swoje zadanie wyciągnął
> Ciebie z chaszczy na polaną ... polanę...

Dziecko (ostatnie już!) mi wyjeżdżało właśnie z domu :-(((
Siedzę i cierpię :-(((
Już nic nie będzie tak samo :-(((

;-)

10. Data: 2008-09-28 10:45:05

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziecko (ostatnie już!) mi wyjeżdżało właśnie z domu :-(((
> Siedzę i cierpię :-(((
> Już nic nie będzie tak samo :-(((

Jednak szkoda, że...

Nie miałabyś czasu myśleć...