Majonez p. Gessler - to rewelacja!

1. Data: 2003-02-10 08:21:10

Temat: Majonez p. Gessler - to rewelacja!
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Zrobilam wczoraj majonez wg przepisu podawanego na grupie:
http://minilien.com/?g1nB35ogbF

Majonez robi sie ze 3 minuty, a wychodzi naprawde pyszny, gesty i lekki. Nie
jadlam jeszcze tak dobrego majonezu. Mysle, ze juz zawsze bede robic go sama.
Zastosowalam sie do uwag Joli, tzn. sok z jednej cytryny zamiast dwóch oraz
dodatkowo lyzeczka cukru.

Polecam serdecznie,
AniaR

1. Data: 2003-02-10 08:31:22

Temat: Re: Majonez p. Gessler - to rewelacja!
Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
sama.
> Zastosowalam sie do uwag Joli, tzn. sok z jednej cytryny zamiast dwóch

ciesze sie, ja tez juz nie kupuje, bo kiedy najdzie mnie ochota, bez wzgledu
na pore- to sobie robie i wiem co jem . Szczegolnie po lekturze o dodatkach
E konserwujacych i rakotworczych w jednym.Czasami robie pojedyncza (z
polowy) porcje i idealny jest do tego sloik po fasolce konserwowej cietej-
tez z szerokim wieczkiem a mniejszy.

Jola L-L

1. Data: 2003-02-10 17:54:15

Od: SKiBA <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Feb 2003 09:21:10 +0100, a...@p...onet.pl wrote:

>Witam!
>Zrobilam wczoraj majonez wg przepisu podawanego na grupie:
>http://minilien.com/?g1nB35ogbF

przepraszam za ignoractwo ale... CO TO JEST KRAJARKA?!

SKiBA
Holandia, Francja i Fotogaleria:
http://ski-ba.w.interia.pl/
lub
http://home.wanadoo.nl/skib/

Polska Wschodnia:
http://sk-i-ba.w.interia.pl/

1. Data: 2003-02-10 18:34:35

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "SKiBA" <s...@n...net> napisal w wiadomosci >
> przepraszam za ignoractwo ale... CO TO JEST KRAJARKA?!
>

> SKiBA

mikser elektryczny ma najczesciej dwa zestawy koncowek. Jedna- to do
ubijania piany, mieszania ciasta, a druga koncowka- taka co ma na dole nozyk
i wkreca sie te koncowke w gwint- to wlasnie jest tu nazwana "krajarka" :))
Pelny sukces majonezowy masz jesli nie zapomnisz wyjac wczesniej z lodowki
:musztarde, cytryne i jajko. Cytryny daj mniej niz w przepisie. Mozesz
znalezc moj watek' majonez domowy- relacja " i tam poisalam moje wszystkie
uwagi dotyczace robienia tego majonezu.
Jola L-L

1. Data: 2003-02-11 09:14:41

Od: "Nina" <_...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> przepraszam za ignoractwo ale... CO TO JEST KRAJARKA?!

Czyzby chodzilo o blender?

Nina

1. Data: 2003-02-11 09:34:55

Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> przepraszam za ignoractwo ale... CO TO JEST KRAJARKA?!

Krajarka, to noz do siekania miecha itp. Powiniem byc w wyposazeniu kombajnu
kuchennego.

Pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2003-02-11 10:02:53

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Czyzby chodzilo o blender?
>
> Nina

Chyba tak to sie nazywa. Przecieram tym zupki dla dziecka.

Pozdrawiam,
AniaR

1. Data: 2003-02-11 10:25:43

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dorka" <d...@i...pl> napisał w wiadomości

> Uzytkownik "SKiBA" <s...@n...net> napisal w wiadomosci

> Krajarka, to noz do siekania miecha itp. Powiniem byc w wyposazeniu
> [...]

akurat w tym majonezowym przypadku, to o koncowke blendera chodzi...
Jola L-L

1. Data: 2003-02-11 12:24:31

Od: "Zagonia" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-02-11 13:45:26

Temat: Odp: Majonez p. Gessler - to rewelacja!
Od: "Dorota" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To ja mam pytanie, zasadnicze, bo wlasnie jestem na etapie wyposazania
Pierwszej w Moim Zyciu Wlasnej Kuchni :)
chcialam kupic sobie robot wieloczynnosciowy, taki malakser, a tu wychodzi,
ze taki maly robot kuchenny, zwany rowniez mikserem tez jest potzrebny?
Myslalam, ze tamten duzy kombajn ma wszytsko, co mi potzreba, a piane do
biszkopta i tak ubijam trzepaczka. Ale ten majonez mnie zaintrygowal,
faktycznie to super sprawa taki domowy sposob....
I co ja mam teraz zrobic???? :((
Poratujcie!!!!
Dorota

Użytkownik Zagonia <z...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych