Maka z pełnego przemialu?

1. Data: 2003-07-14 08:16:04

Temat: Maka z pełnego przemialu?
Od: "Monia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

gdzie moge kupic w Warszawie taka mąke? duzo pytm i pewnie bede bo zaczynam
od dzisiaj MM...mam 3 ksiazki Montiego i ta najnowsza z nad wisły:-)))

Pozdrawiam Monia

2. Data: 2003-07-14 09:35:57

Temat: Re: Maka z pełnego przemialu?
Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> gdzie moge kupic w Warszawie taka mąke? duzo pytm i pewnie bede bo
zaczynam
> od dzisiaj MM...mam 3 ksiazki Montiego i ta najnowsza z nad wisły:-)))

moje analizy wykazaly ze jest to maka razowa typ 2000

ale jezeli zaczynasz to przez pierwsze pare tygodni (miesiecy) odpusc sobie
make i chleb nawet pelnoziarnisty. Nigdy do konca nie wiadomo co tam dodali.
Raczej bym ci radzil zrezygnuj z wszelkiej maki, cukru i ziemniakow efekty
beda pewniejsze.

musta

3. Data: 2003-07-14 10:00:07

Od: "Monia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Musta" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> beda pewniejsze.
>
> musta
>

> ojeje...to co ja mam jesc? same warzywa??? i mieso? wiesz ja sie nie
najadam sałatkami ...a w ksiazce pisze ze mozna chleb ale z pelnego
przemialu maki juz sama niewiem...ja juz bylam na tej diecie ale odrazu
zaczelam po DC..wtedy bylo łatwiej zoladek mialam tak skurczony ze najadalam
sie pomidorem 2 plsterki szynki i salata..np na sniadanie teraz to jest
trudnirej, wydaje mi sie ze powinnam jesc bardzo ubogo:-( jak tu
wytrzymac? lubie tresciwe posilki..takie bym sie najadla na pare godzin a
nie ze po 1 godzinie juz mnie ssie...a ta dieta to dieta podobno ze sie je i
chudnie:)

monia

4. Data: 2003-07-14 10:14:02

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie ze po 1 godzinie juz mnie ssie...a ta dieta to dieta podobno ze sie je

Jedz ile mozesz zmiescic - jezeli dobrze dobierasz produkty to bedziesz w
ciaglym stanie najedzenia - nie pamietam zebym mial atak glodu od roku. I
tylko jedzienie duzych ilosci DOBRYCH weglowodanow powoduje chudniecie.
Kazdy moment glodu powoduje tycie.

Niestety chleb na poczatku odpada. Ale np Musli na mleku czy jagurcie jest
ok. Salatki na pazie fasoli sa pyszne i nie chce sie po nich jesc az do
wieczora - co tez jest problemem bo trzeba jesc regularnie.
sery miekkie takie jak brie i camembert sa pyszne, pomidor z Mozzarella
(plasrer na plaster) to pycha. twarozek z cebulka, szczypiorkiem, czy na
slodko z ozechami i suszonymi owocami,

na obiadek, miesko i duuuuzo fasolki szparagowej , albo baklazana, albo
kabaczka, albo kalafiara, albo kapusty gotowanej albo.....
gotowana soczewica zielona jest tak pyszna jako substytut kaszy ze zala moja
rodzina sie przestawila.

a dotego surowki ech te swieze warzywa...

musta

5. Data: 2003-07-14 10:21:42

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Niestety chleb na poczatku odpada.

Ja jem chleb w pierwszej fazie - ale tylko pieczony przez siebie, wiec wiem, co
w nim jest (maka razowa, otreby, woda, sol, drozdze, zakwas). Maksymalnie dwie
kromki dziennie - na sniadanie, czasem wcale. I tez schudlam.

Tak jak piszesz w dalszej czesci swojego posta - ja do miesa/ryb jem czesto
gotowane warzywa takie jak brokuly, kalafior, fasolka szparagowa i rowniez w
ogole nie odczuwam glodu.

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

6. Data: 2003-07-14 10:26:53

Od: "Monia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wlasnie na obiad bede jadla makaron aldente 40IG plus wlasnej roboty soso
pomidorowy bez zadnej oliwy ...pomidory, cebula czosnek, papryka czerwona,
przyprawy i mam nadzieje ze to dobre bedzie:p i ze to jest w I fazie MM

Monia

7. Data: 2003-07-14 10:32:21

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wlasnie na obiad bede jadla makaron aldente 40IG plus wlasnej roboty soso

tak wlasciwie to powinno byc do 35IG w I fazie ale jak sa efekty to ok

musta

8. Data: 2003-07-14 10:42:34

Od: "Monia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tak wlasciwie to powinno byc do 35IG w I fazie ale jak sa efekty to ok
>
> musta
>
> heh no juz to zjem bo nie wyrzuce...pozniej zobacze co mozna zrobic z
produktow do 35IG

monia

serek wiejski
BIG PUMA napój energetyczny - producent
Jak nie jeść?
Chcesz przybrać na wadze?? ===> ZAJRZYJ TU <===
Niezawodny sposób na odchudzanie!