Mała Diana - wrrrrr oraz żakiet robiony w poprzek

1. Data: 2007-01-06 09:05:38

Temat: Mała Diana - wrrrrr oraz żakiet robiony w poprzek
Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej, hej

Oglądałam wczoraj w Empiku nową Małą Dianę. I trafiło mnie - na okładce
napis "na szydełku", a w środku - po raz kolejny - cała masa drutów, na
których robić nie umiem i nie mam (na razie przynajmniej) czasu się
nauczyć. Kurcze, jak tak, to niech nie piszą, że na szydełko i z głowy!
Kiedyś wszystkie numery były "wspólne" i było ok, potem miał być
rozdział, był kilka numerów, a potem pomysły się im pewnie skończyły :(:(

W każdym razie - spodobał mi się tam jeden model - żakiet robiony w
poprzek. Jeśli któraś ma - i zechce się podzielić, będę wdzięczna :):)
(gazetki nie kupię dla zasady - za te druty w co drugim modelu). Równie
chętnie przygarnę inne tego typu modele (w poprzek) - mam wzór do
jednego takiego (melanżowy sweter, z Diany chyba sprzed 3 lat) - bardzo
fajnie się go robiło :):):)

Pozdrawiam serdecznie
Aneczka

2. Data: 2007-01-06 14:02:48

Od: "Mono" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneczka napisał(a):
> [...]
> chętnie przygarnę inne tego typu modele (w poprzek) - mam wzór do
> jednego takiego (melanżowy sweter, z Diany chyba sprzed 3 lat) - bardzo

Który nr Diany? 12-2006? Który żakiet? Rudy? Mono

3. Data: 2007-01-06 14:36:07

Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mono napisał(a):

> Który nr Diany? 12-2006? Który żakiet? Rudy? Mono

Nie, 1/2007. W drugiej połowie jest żakiet, który jest robiony z dwóch
włoczek - gładkiej i melanżowej. I jest właśnie opisany jako "robiony w
poprzek" (od rękawa do rękawa) :):)

Pozdrawiam,
Aneczka

4. Data: 2007-01-06 19:09:56

Od: "Mono" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneczka napisał(a):

> Nie, 1/2007. W drugiej połowie jest żakiet, który jest robiony z dwóch
> włoczek - gładkiej i melanżowej. I jest właśnie opisany jako "robiony w
> [...]

W poprzednim numerze też jest żakiet robiony w poprzek, dlatego
głupio :-)) pytam i też pikny
Jednak 1/2007 nie posiadam :-(( Mono

5. Data: 2007-01-07 08:09:06

Od: "Elżbieta T." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneczka" <

> W każdym razie - spodobał mi się tam jeden model - żakiet robiony w
> poprzek. Jeśli któraś ma - i zechce się podzielić, będę wdzięczna :):)

Wysyłam.

E.

ubranka dla niemowlaków - sukienka???
(druty) proszę o ażury
Gdynia- Spotkanie styczniowe
szydełkowy obrus
swiateczna gwiazda z papieru - nie dziala link