Mala liczba plemnikow ?

1. Data: 2001-08-21 07:50:12

Temat: Mala liczba plemnikow ?
Od: "Artur" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jest jakis naturalny sposob na powiekszenie liczby plemnikow w
nasieniu. Przy okazji spowodowac, aby byly bardziej zywotne.

--
Artur
mailto:m...@p...onet.pl

2. Data: 2001-08-21 08:00:49

Temat: Re: Mala liczba plemnikow ?
Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <9lt41k$nqp$3@news.tpi.pl>, m...@p...onet.pl says...
> Czy jest jakis naturalny sposob na powiekszenie liczby plemnikow w
> nasieniu. Przy okazji spowodowac, aby byly bardziej zywotne.

a co powiedzial w tym temacie androlog?

3. Data: 2001-08-21 08:53:41

Od: "Artur" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a co powiedzial w tym temacie androlog?

Nic konkretnego. Mialem biopsje jadra, ktora nie wykazala nieprawidlowosci.
Bylem w Warszawie w przychodni "Novum", ale pan doktor na wstepie od razu
stwierdzil ze w takim wypadku najlepiej zdecydowac sie powinnismy z zona,
jesli chcemy miec dzieci, na zaplodnienie in vitro. Zona kategorycznie
powiedziala nie, wiec pan doktor zapisal mi leki hormonalne. Po powrocie do
Krakowa, gdzie mieszkam, rozmawialem po jakim czasie ze znajomym urologiem,
ktory stwierdzil ze lek ten byl nie potrzebny bo on jeszcze pogorszyl
sprawe. Tak ze szukam jakichs nie konwencjonalnych metod leczenia, bo kazdy
lekarz, ktory ogladal moje wyniki twierdzi ze wszytko jest dobrze poza tym
ze mam mala liczbe plemnikow i ze sa malo ruchliwe. Chyba ze ktos zna
mozliwosc wyleczenia tego w tradycyjny sposob.

4. Data: 2001-08-21 09:47:30

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <9lt7vu$i5g$1@news.tpi.pl>, m...@p...onet.pl says...

> [...]
> stwierdzil ze w takim wypadku najlepiej zdecydowac sie powinnismy z zona,
> jesli chcemy miec dzieci, na zaplodnienie in vitro.
No tak - co miala powiedziec - oni z tego zyja.

> [...]
> ze mam mala liczbe plemnikow i ze sa malo ruchliwe. Chyba ze ktos zna
> mozliwosc wyleczenia tego w tradycyjny sposob.

Wiesz, w takiej sytuacji najlepiej napisz mi na prv u kogo byles w
Krakowie i co ci zapisal. Ale reszta na prv.

5. Data: 2001-08-21 11:21:58

Od: "Sark" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> kazdy lekarz, ktory ogladal moje wyniki twierdzi ze wszytko jest dobrze
poza tym
> ze mam mala liczbe plemnikow i ze sa malo ruchliwe.

A może to sprawa przegrzewania jąder (np. praca kierowcy, kontakt z
promieniowaniem x), zbyt obcisłej bielizny, spodni itp. Czytałem kiedyś, że
tego typu czynniki mogą w znacznym stopniu upośledzać funkcję jąder.
Wymieniono tez objawy jakie opisujesz.

Sark

6. Data: 2001-08-21 11:39:15

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 21 Aug 2001, Artur wrote:

> [...]
> ktory stwierdzil ze lek ten byl nie potrzebny bo on jeszcze pogorszyl
> sprawe. Tak ze szukam jakichs nie konwencjonalnych metod leczenia, bo kazdy

jest metoda jak najbardziej konwencjonalna polegajaca na zageszczaniu
nasienia i plemnikow. Szczegolow nie znam ale wiem, ze miedzy innymi
stosowana byla w Bydgoszczy i w niektorych przypadkach bywa skuteczna

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

7. Data: 2001-08-21 11:42:00

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 21 Aug 2001, Sark wrote:

> [...]
> promieniowaniem x), zbyt obcisłej bielizny, spodni itp. Czytałem kiedyś, że
> tego typu czynniki mogą w znacznym stopniu upośledzać funkcję jąder.

zgadza sie, przy takich klopotach nalezy nosic bokserki
i to jest w moim przypadku (wiem, ze bywam ironiczny ale
tu pisze powaznie) calkiem powazna rada

P.
----

8. Data: 2001-08-23 10:06:29

Od: "Iwcia Psuty-Lipska" <i...@m...gdynia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ze mam mala liczbe plemnikow i ze sa malo ruchliwe. Chyba ze ktos zna
> mozliwosc wyleczenia tego w tradycyjny sposob.

Nie wiem czy to pomaga u ludzi, ale kiedy zwierzeta hodowlane maja
oligospermie to im sie podaje preparaty z witamina E.....
Jak sie dowiesz czegos wiecej to daj znac na priv

Iwcia P-L

9. Data: 2001-08-23 10:08:06

Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwcia Psuty-Lipska napisał:

> kazdy
> >

> Nie wiem czy to pomaga u ludzi, ale kiedy zwierzeta hodowlane maja
> oligospermie to im sie podaje preparaty z witamina E.....
> Jak sie dowiesz czegos wiecej to daj znac na priv

chcesz z niego zrobic prawdziwego zwierzaka ;)

10. Data: 2001-08-27 19:40:36

Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Artur napisał:

> [...]
> ze mam mala liczbe plemnikow i ze sa malo ruchliwe. Chyba ze ktos zna
> mozliwosc wyleczenia tego w tradycyjny sposob.

Jezeli szukasz metody tradycyjnej to poszukam notatek pradziadka znachora z
malopolskiego.
Mam jeszcze poradnik medyczny z 19/20 wieku Lekarz Domowy.
Jak znajde cos ciekawego to odpisze.

Jacek

Re: Re:
POMOCY !