Mała prośba lub sugestia - jak kto woli.

1. Data: 2003-06-27 18:01:23

Temat: Mała prośba lub sugestia - jak kto woli.
Od: "CooK!" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!

Mam taką malutką sugestię odnośnie proszenia o schematy. Jeśli dobrze
pamiętam to ta sprawa była już tu poruszana ale może się mylę. Otóż chodzi
mi o to co by z prośbą o przesłanie schematu zwracać się bezpośrednio do
ofiarodawcy na priv a nie zamieszczać postów na grupie. Czemu? Bo po
pierwsze zdarza się że ofiarodawców jest kilku i wtedy jest zamieszanie kto
ma komu wysłać itp., co powoduje że często maile się dublują u odbiorcy (no
chyba że ktoś lubi). Po drugie to weźmy pod uwagę tych którzy korzystają z
modemów (tacy ludzie też istnieją), ściąganie i czytanie maili w stylu "To
ja też proszę" naraża ich na straty finansowe a chyba niewiele wnosi w ich
życie (ale mogę się mylić).
Trochę długie to wyszło ale starałam się obrazowo wyjaśnić o co mi chodzi.
To tylko niegroźna sugestia lub prośba, niech nikt tego nie odbiera
personalnie.

Kaśka "CooK!" (Wrocław)
_____
http://cooki.kicks-ass.net/wish/1.html

1. Data: 2003-06-27 22:36:25

Temat: Re: Mała prośba lub sugestia - jak kto woli.
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Jeśli mogę wtrącic słowko od siebie natchniona ostatnim wirusowym alarmem -
choc co prawda mnie norton kochany uchronił przed wizytą listonosza - wśród
kilku próśb o schematy może się przyplatac takie wirusisko... czy ktos ma jakis
sposób,zeby słuszna w całej rozciągłości propozycja nie sprawiła komus za dobre
serce jakichś kłopotów? Zosia

1. Data: 2003-06-28 08:35:13

Od: " Anna" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam wszystkich!

masz calkowita racje, ja tez mam w domu tylko modem!
Ale... wzory o ktore mnie proszono wyslalam, a w zamian...nic!
Anna

1. Data: 2003-06-28 15:51:34

Od: "Dorota" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A co Andulko potrzebujesz? Jaki wzorek?
Dotota

1. Data: 2003-06-28 16:23:46

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co Andulko potrzebujesz? Jaki wzorek?

Ja myślę że chodzi o zwykłe "dziękuję". Też tak mam że coś wysyłam a później
nawet nie wiem czy doszło do odbiorcy.

Pozdrawiam
Ela

1. Data: 2003-06-28 16:28:08

Od: " Anna" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nawet bez dziekuje sie obejdzie, tylko wlasnie potwierdzenie ze doszlo!!

Ja mam duze problemy z emailem z/do Polski. Nigdy nie wiem, czy doszlo, bo
Eudora (program pocztowy) twierdzi ze tak, a odbiorca wrecz przeciwnie.

1. Data: 2003-06-28 16:32:50

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nawet bez dziekuje sie obejdzie, tylko wlasnie potwierdzenie ze doszlo!!

No właśnie, wysyłasz kilka MB a tu żadnego potwierdzenia. A modem kosztuje
;(
Po kilku takich traci się ochotę na wysyłki, nieprawdaż?

Pozdrawiam
Ela

1. Data: 2003-06-28 18:01:48

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

w moim przypadku tak było,ale ja nie wiedzialam,że coś miało do mnie dojść
skoro nie doszło:( a na forum odpowiadałam...Zosia

1. Data: 2003-06-28 19:25:35

Od: "CooK!" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo mnie cieszy że mój post spotkał się z tak dużą aprobatą z Waszej
strony. Dziękuję :o)

A co do podziękowań czy potwierdzeń odbioru to sądzę, że nie trzeba nikomu
wyjaśniać (a może jednak???), że to leży w dobrym tonie (to chyba podstawy
savoir-vivre) i każdemu jest miło usłyszeć "Dziękuję" za to, że miał gest
coś komuś sprezentować.

Sądzę że jeśli będziemy o tych rzeczach pamiętać (prośby i podziękowania na
priv do ofiarodawcy) to będzie się nam jeszcze przeyjemniej mailowało na
grupce.

Kaśka "CooK!" (Wrocław)
_____
http://cooki.kicks-ass.net/wish/1.html

1. Data: 2003-06-28 19:29:06

Od: " Anna" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@p...onet.pl napisał(a):

> w moim przypadku tak było,ale ja nie wiedzialam,że coś miało do mnie dojść
> skoro nie doszło:( a na forum odpowiadałam...Zosia

Aha, to wcale nie bylo o Tobie Zosiu!!!!

Ja tu (tzn. na forum) bylam juz wczesniej, i wlasnie wysylalam wzorki, a nie
listy na forum, ale skoro nie dostawalam odpowiedzi to przestalam!
Anna

Frywolitki-zaproszenie do dyskusji
slonie i myszy
Pytanko szydelkowe