Małe ostrzeżenie :)

1. Data: 2002-01-09 10:59:26

Temat: Małe ostrzeżenie :)
Od: "Joanna Żbikowska" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich.
Sądząc po ilości sera i innych tłustości używanych do pichcenia na grupie
proponuję zbiorowe zrobienie badań na poziom cholesterolu...
Nam wyszło ponad normę i to mnóstwo. A jeszcze nie jestesmy stare pierniki.
Czy w związku z tym ktoś ma namiar na stronę z dietami
niskocholesterolowymi?
Bo moją druga połówkę szlag trafi jak go tak będę bogato skarmiać.
Pozdrawiam
Joaśka ze Szczecina

I kawał na zakończenie:

1. Data: 2002-01-09 11:03:29

Temat: Re: Małe ostrzeżenie :)
Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> proponuję zbiorowe zrobienie badań na poziom cholesterolu...
> Nam wyszło ponad normę i to mnóstwo. A jeszcze nie jestesmy stare

Też jakis miesiąc temu robiłam badania i wyszło mi, że całkowity cholesterol
mam 160 czegos tam(jakiś miligramów) a ten dobry, zdaje sie HDL 80
(czegostam;-))czyli az za duzo...tak wiec ja poki co serow nie rzucam ;-)))

serdecznie pozdrawiam
Basia

1. Data: 2002-01-09 11:51:12

Od: "{Wilma}" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Żbikowska" <a...@a...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
| niskocholesterolowymi?
| Bo moją druga połówkę szlag trafi jak go tak będę bogato skarmiać.

Mam dla Ciebie 3 rady. Po pierwsze: nie dodawac tych serow, po drugie: jesli
juz koniecznie chcesz jesc to rob tak jak ja - "jedz" to wszystko co Oni tu
wypisuja wzrokiem, a w domku i tak gotuj zdrowo, a trzecia rada (jesli jest
juz za pozno) to zajrzyj na stronke: http://medycyna.linia.pl/zywienie.html

pozdr. Wilma

1. Data: 2002-01-09 16:31:23

Od: "Zowisia" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Żbikowska" <a...@a...com.pl> napisał(a):
> I kawał na zakończenie:
---
Lol lol lol lol
dzięki !!!
:))))
PS zaraz sprzedam .....

--
Zowisia < mailto:z...@p...onet.pl >

1. Data: 2002-01-09 21:46:41

Temat: Re:ZDRADA! bylo Małe ostrzeżenie :)
Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam dla Ciebie 3 rady.

....po drugie: jesli juz koniecznie chcesz jesc to rob tak jak ja - "jedz" to
wszystko co Oni tu wypisuja wzrokiem, a w domku i tak gotuj zdrowo,.....

Chcialo by sie rzec: "i Ty Brutusie?" :-)

1. Data: 2002-01-09 22:25:54

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> proponuję zbiorowe zrobienie badań na poziom cholesterolu...
> Nam wyszło ponad normę i to mnóstwo. A jeszcze nie jestesmy stare pierniki.

Nie chcę Cię straszyć, ale jak byłam w ciąży, to mój cholesterol przebywał w
okolicach 360 - podobno to w takim stanie normalne. Może zrób test?

Pozdrowienia

Agnieszka z Łodzi (nowa na grupie)

PS. Ponoć alkohol bardzo ładnie "rozpuszcza" cholesterol

1. Data: 2002-01-10 07:52:51

Od: "Joanna Żbikowska" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

<ciach>
> [...]
tu
> wypisuja wzrokiem, a w domku i tak gotuj zdrowo, a trzecia rada (jesli

Mam problem z tym adresem - nie działa :(

a co do cholesterolu - to kolega małżonek ma 260 i 3O kilka lat a od 8
miesięcy nie je mięska.
Właśnie się nawraca na ścierewko. Przez te 8 miesięcy warzywka, twarożki,
serki. Wydawało by się, że dobrze zrobił - tylko jeszcze sobie na piwko i
dużo pracy pozwalał. Efekt - problemy z serduchem i tym chorym sterolem
Weźcie to do siebie
Joaśka

1. Data: 2002-01-10 11:04:29

Od: i...@r...com.pl (Agnieszka Nowak) szukaj wiadomości tego autora

From: Joanna Żbikowska <a...@a...com.pl>

> Witam wszystkich.
> Sądząc po ilości sera i innych tłustości używanych do pichcenia na grupie
> proponuję zbiorowe zrobienie badań na poziom cholesterolu...
> Nam wyszło ponad normę i to mnóstwo.

Bo to najgorzej isc do lekarza. Zaraz sie okazuje, ze jestes chory.

--
Macabra
When God made man, she was only testing

1. Data: 2002-01-10 12:25:09

Temat: Re: Ma?eostrze?enie :)
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Bo to najgorzej isc do lekarza. Zaraz sie okazuje, ze jestes chory.
>
>--
>Macabra
>When God made man, she was only testing

a w ogole dlaczego u Was tak dzwnie mierza cholesterol..ja mam
6.2 i musze brac na to jakies swinstwo bo mam go za duzo...inny
cholesterol tu maja czy jak???

Krysia
K.T. - starannie opakowana

maszynka do mielenia mięsa - elektryczna - jaką wybrać?
serek pleśniowy
Pierogi
Problemy z nazwami potraw i smutne nastepstwa... :-(((
Patelnia zeliwna