Malowanie domu drewnianego pistoletem ..

1. Data: 2009-04-15 10:13:33

Temat: Malowanie domu drewnianego pistoletem ..
Od: "-=MAKARENA=-" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Na wiosne mam w planach pomalowanie domku impregnatem . To dosc zmudna praca
wiec pomyslalem zeby uzyc czegos takiego :

http://www.allegro.pl/item606339633_frame_pistolet_n
atryskowy_45w_160_g_min.html

Jakie sa zalety i wady takiego pomyslu ??

--
Pozdrawiam :

MAKARENA UĆ

Kobiety, żeby się nie znudzić mężczyznom, zmieniają ubrania.
Mężczyźni, żeby się nie znudzić kobietom, zmieniają kobiety.

2. Data: 2009-04-15 11:57:16

Temat: Re: Malowanie domu drewnianego pistoletem ..
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "-=MAKARENA=-" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

Prawdziwy malarz pierwsze pociągnięcia robi pędlem...

3. Data: 2009-04-15 21:14:14

Od: "Moon" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

-=MAKARENA=- wrote:
> [...]
>
> http://www.allegro.pl/item606339633_frame_pistolet_n
atryskowy_45w_160_g_min.html

> Jakie sa zalety i wady takiego pomyslu ??

wady są takie, że ci się zatka.
impregnaty nie nadają się za bardzo do rozpylania, powinno się je nanosić
pędzlem.
to zresztą jest napisane na każdej puszce,

moon

4. Data: 2009-04-16 03:51:51

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moon" <m...@y...com> napisał w wiadomości

> wady są takie, że ci się zatka.
> impregnaty nie nadają się za bardzo do rozpylania, powinno się je nanosić
> pędzlem.
> to zresztą jest napisane na każdej puszce,

Wcale nie dlatego - wszystko można rozpylić. Pędzel wciera farbę w drewno,
ścianę powodując dokładne zwilżenie całej powierzchni, a na powierzchniach
metali lepsze przyleganie. Dlatego stosuje się rzadkie grunty - aby
wchodziły głęboko w pory lepiej wiążąc się z podłożem oraz chroniły głębsze
warstwy drewna czy metalu - dla tego ostatniego przed korozją
międzykrystaliczną.

5. Data: 2009-04-16 19:27:03

Od: szadok <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 15.04.2009 -=MAKARENA=- <m...@n...pl> napisał/a:

> Jakie sa zalety i wady takiego pomyslu ??

Zalet brak.
Wady:
* głośny
* ciężki
* jak nie dobierzesz lepkości to się zapcha

Jesli już musisz natrysk, to tylko kompresor.
Ale prawdę powiedzawszy - to nie wiem, czy te najtańsze kompresory będą
miały wystarczającą wydajność, żeby coś pomalować.

Ja mam taki z wydajnością chyba 300lt/min i daje radę malować, ale czy
te słabsze - niech się ktoś inny wypowie
pzdr, szadok
--
'To jest cnota nad cnotami - trzymać język za zębami'
śp. babcia

6. Data: 2009-04-21 12:24:44

Od: zelazko <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ja użyłem do tego celu ciśnieniowego opryskiwacza ogrodniczego.
Rozpylałem tym chyba drewnochron i było OK. Tylko to mycie potem....
A zdecydowałem się na natrysk ponieważ belki mojego domu mają głębokie
pęknięcia i inne szczeliny. Pędzlem bym się tam nie dostał.

Pozdrawiam malowniczo,
Przemek

Skoszona trawa - moje przemyślenia :)
Nóż do mulczowania - jest sens?