Maly problem - moze ktos pomoze

1. Data: 2005-09-12 23:11:31

Temat: Maly problem - moze ktos pomoze
Od: "Maly" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

mam problem poniewaz jak wczoraj wspolzylismy z dziewczyna to na moich
bokserkach pojawila sie krew. Na poczatku nie bylo tego widac na penisie bo
bylo ciemno jednak pozniej jak wyszedlem do ubikacji to zauwazylem sporego
rozmiaru plame. To nie byla moja krew tylko dziewczyny i tu mam pytanie co
sie moglo stac? Czy za ostro sie kochalismy czy moze jest w ciazy
(oczywiscie nie po wczorajszym stosunku) a moze ma jakas chorobe? To bylo
wczoraj i od tego stosunku ma zolte uplawy z bialym nalotem. Czy ktos z
grupowiczow moze ma jakies doswiadczenie w takich sytuacjach i moglby cos
doradzic?

Pozdrawiam
Maly

2. Data: 2005-09-13 06:08:06

Temat: Re: Maly problem - moze ktos pomoze
Od: "Luke" <l...@w...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Myśle że powinienes porozmawiac ze swoja dziewczyna na ten temat i
zdecydowanie powinna pójść do ginekologa-mysle ze nie ma co zbytnio
rozkminiac tego tematu, to poprostu najlepsze i jedyne rozwiazanie

waznosc skierowania na badanie
znowu o migdałkach
Picie herbaty
Oliwa z oliwek+sok grejfrutowy??????