Mały ruch na grupie

41. Data: 2008-01-04 21:35:58

Temat: Re: Mały ruch na grupie
Od: "Pszczelarz Bartek" <b...@w...w.ulu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek Kruszniewski" news:flm7su$6jj$1@atlantis.news.tpi.pl

> Popularne i w ich mniemaniu wygodne bo nie znają alternatywy i nie chcą
> znać.

Świadomość, że nie będą widzieli pod swoim nickiem ilości nastukanych postów
też skutecznie ich odstrasza od usenetu :)

A tak na poważnie to nawet próby zachęcenia do korzystania z usenetu
spotykają się z negacją i uzasadnieniami, że forum nie wymaga żadnej
konfiguracji aby je czytać i pisać na niego posty; outlook czy inny program
do grup i owszem a to już jest rzecz zaporowa :)

Czas najwyższy się pogodzić z faktem, że jesteśmy po prostu elitą :)
Korzystamy z form komunikacji przeznaczonych dla świadomych "konsumentów"
dóbr jakie niesie ze sobą globalna sieć.

Pozdrawiam.

42. Data: 2008-01-04 21:39:55

Od: "Pszczelarz Bartek" <b...@w...w.ulu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek Kruszniewski" news:flm8fj$sc9$1@nemesis.news.tpi.pl

> No się okazało, że już nie. Vista okazała się wpadką roku 2007 jak podał
> program "PROGR@M" w TVN24, ludzi już mają dość wodotrysków, za które
> muszą płacić podwójnie - za lepszy sprzęt i za samą Vistę, która mimo
> Service Packa-a 1 - nadal pozostawia wiele do życzenia, a komputer
> trafił pod strzechy nie tylko jako maszynka do gry, ale jako wygodne
> narzędzie, które nie musi być 3D etc, tylko ma być proste i funkcjonalne.

Tyle, że ludzie zrobili come back na XP, a ten system opiera się na
wodotryskach, które nawet po wyłączeniu, przynajmniej dla mnie nie
pozbawiają tego systemu "dziecinności", w której zakochał się Microsoft :)

> hi hi
> Co będzie za następne 6 lat ??

Liczę na łącze światłowodowe podprowadzone do mojego mieszkania (w celu
szybszego ściągania postów z serwerów news he he he) :)
No i może usenet wróci na nowo do łask :)

Pozdrawiam.

43. Data: 2008-01-05 09:31:48

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 04.01.2008 22:35, użytkowniczka/użytkownik Pszczelarz Bartek
napisała/napisał (niepotrzebne skreślić):
> [...]

> Korzystamy z form komunikacji przeznaczonych dla świadomych "konsumentów"
> dóbr jakie niesie ze sobą globalna sieć.

Powiem tak, grupy mają się chyba lepiej przy zaawansowanej informatyce,
subskrybowałem ostatnio i pl.comp.bazy-danych i comp.lang.xharbour :-)
Tylko że ta są wąskie grupy, i jeszcze ludzi, którym poszukanie
dodatkowych opcji nie jest obce i nie straszy :-)

pl.soc.inwalidzi jest grupą skierowaną do szerszej rzeszy ludzi, którzy
nie zawsze lubią szukać ustawień, serwerów news etc. Poza tym nie ma
kolorowych emotek, nie ma grafiki, nie ma formatowania tekstów (no chyba
że przełamiemy netykietę i będzie pisać w html-u :)

Kiedyś ludzie, którzy mieli komputery byli albo zawodowcami albo
pasjonatami, teraz jest to sprzęt rtv jak telewizor, PlayStation, wieża :)

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

44. Data: 2008-01-05 09:37:31

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 04.01.2008 22:39, użytkowniczka/użytkownik Pszczelarz Bartek
> [...]
> wodotryskach, które nawet po wyłączeniu, przynajmniej dla mnie nie
> pozbawiają tego systemu "dziecinności", w której zakochał się Microsoft :)

Mój profesor na studiach od systemów operacyjnych śmiał się, że ikonki i
ta cała dziecinność (wtedy był Windows 3.11 i pierwszy NT - lata
1989-1994 :-) ) tworzy system dla małp, gdzie nie trzeba umieć czytać i
poznawać tylko trzeba kliknąć myszką w odpowiedni obrazek :-)

> Liczę na łącze światłowodowe podprowadzone do mojego mieszkania (w celu
> szybszego ściągania postów z serwerów news he he he) :)
> No i może usenet wróci na nowo do łask :)

jak ma tak być to:
- netykieta - UTF-8 i html - będzie ładniej
- lepsze bramki WWW dla tych którym się nie zechce konfigurować Outlooka
czy innego Thunderbirda :-) ( ja ma SeaMonkey - następca Pakietu Mozilla
:-) )

Może wtedy usenet wróci do łask :)

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

45. Data: 2008-01-05 12:05:02

Od: "Pszczelarz Bartek" <b...@w...w.ulu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek Kruszniewski" news:flnj57$l13$1@nemesis.news.tpi.pl

> [...]
> Tylko że ta są wąskie grupy, i jeszcze ludzi, którym poszukanie
> dodatkowych opcji nie jest obce i nie straszy :-)

Nie tylko na grupach związanych z informatyką tak jest :) Są w usenecie
bastiony gdzie ludzie trzymają się mocno i żadne znaki na niebie i ziemi nie
wskazują, że coś w tym zakresie miało by się w najbliższym czasie zmienić :)

> pl.soc.inwalidzi jest grupą skierowaną do szerszej rzeszy ludzi, którzy
> nie zawsze lubią szukać ustawień, serwerów news etc.

Albo po prostu nie chcą tego robić :)

> Poza tym nie ma
> kolorowych emotek, nie ma grafiki, nie ma formatowania tekstów (no chyba
> że przełamiemy netykietę i będzie pisać w html-u :)

Nie żartuj bo jeszcze ktoś to weźmie na serio i zacznie nam tutaj w htmlu
pisać :) Dzisiaj to może i nie był by taki problem jak jeszcze kilka lat
temu, ale netykieta to netykieta :) Chociaż Ty chyba też przerabiałeś
maksymalne wkurzenie kiedy przyszło na modemie ściągąc posty napisane w
htmlu, bo jakiś pajac chciał zaistnieć i pokazać, że potrafi edytować tekst
jaki śle na serwer news'owy :) Ehh to były czasy he he he :)

> Kiedyś ludzie, którzy mieli komputery byli albo zawodowcami albo
> pasjonatami, teraz jest to sprzęt rtv jak telewizor, PlayStation, wieża :)

To jest cena postępu... my chyba jednak na to nic już nie poradzimy. Szkoda
tylko, że postęp nie idzie w parze ze wzrostem poziomu oleju w głowie co
poniektórych użytkowników sieci.

46. Data: 2008-01-05 12:09:06

Od: "Pszczelarz Bartek" <b...@w...w.ulu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek Kruszniewski" news:flnjfu$lnq$1@nemesis.news.tpi.pl

> [...]
> 1989-1994 :-) ) tworzy system dla małp, gdzie nie trzeba umieć czytać i
> poznawać tylko trzeba kliknąć myszką w odpowiedni obrazek :-)

True, true, true. Nawet w dopie powszechności XP, Visty i wszystkich tych
wodotrysków trudno mi się nie zgodzić z Twoim profesorem.
Z resztą czego my wymagamy. Posadzisz człowieka wychowanego na XP przed
komputerem wyposażonych w nie tak przecież stary windows 2k czy jeszcze
starszą jego wersję (bądź np. linuxa) i już na jego twarzy rodzi się
zdziwienie takie jak byśmy zapadli w śpiączkę w XVIII wieku i przebudzili
się z niej na początku stycznia bierzącego roku :)

47. Data: 2008-01-05 14:39:33

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 05.01.2008 13:09, użytkowniczka/użytkownik Pszczelarz Bartek
> [...]
> zdziwienie takie jak byśmy zapadli w śpiączkę w XVIII wieku i przebudzili
> się z niej na początku stycznia bierzącego roku :)

Hi hi
A co powiesz o Windows 3.11 i MS-DOS 6.22 :-) i nieśmiertelnym Norton
Commanderem ??
To były czasy.

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

48. Data: 2008-01-05 16:27:18

Od: "Pszczelarz Bartek" <b...@w...w.ulu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek Kruszniewski" news:flo4t2$342$1@atlantis.news.tpi.pl

> Hi hi
> A co powiesz o Windows 3.11 i MS-DOS 6.22 :-) i nieśmiertelnym Norton
> Commanderem ??
> To były czasy.

To były czasy, której miło się wspomina. Chociaż nie ukrywam, że potrzebował
bym kilku godzinek aby na nowo się przestawić na stare, ale co najważniejsze
stabilne systemy :)

49. Data: 2008-01-05 17:46:46

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 05.01.2008 17:27, użytkowniczka/użytkownik Pszczelarz Bartek
> [...]
> bym kilku godzinek aby na nowo się przestawić na stare, ale co najważniejsze

Moi kliencie jeszcze niedawno coś takiego mieli, a mam jeszcze klienta
tylko na DOS-ie a sieć na kablu BNC :-)

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

50. Data: 2008-01-05 20:43:35

Od: "Pszczelarz Bartek" <b...@w...w.ulu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek Kruszniewski" news:flog58$qs4$1@nemesis.news.tpi.pl

> Moi kliencie jeszcze niedawno coś takiego mieli, a mam jeszcze klienta
> tylko na DOS-ie a sieć na kablu BNC :-)

Czyli są jeszcze wartościowi ludzi na tym świecie ;) LOL :)

Karta Zaopatrzenia Comiesiecznego
Niepełnosprawni na rynku pracy - badania
"inwalida" napadł na bank
Ulga prorodzinna na dorosłe dziecko ON.
życzenia