Mały ruch na grupie

51. Data: 2008-01-06 11:55:13

Temat: Re: Mały ruch na grupie
Od: "Krzysztof P." <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszczelarz Bartek napisał(a):
(bądź np. linuxa)

... tutaj też by się przydało zastrzeżenie co do "starszych wersji"

Krzysztof P.
http://www.krzych.kalisz.pl/

52. Data: 2008-01-06 13:26:38

Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszczelarz Bartek pisze:

> To jest cena postępu... my chyba jednak na to nic już nie poradzimy. Szkoda
> tylko, że postęp nie idzie w parze ze wzrostem poziomu oleju w głowie co
> poniektórych użytkowników sieci.

eeetam suma poziomu oleju jest stala - rosnie ilosc uzyszkodnikow ;)

pozdrawiam
SlawcioD

53. Data: 2008-01-06 14:30:00

Od: interpio <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Sty, 17:27, "Pszczelarz Bartek"
Gdy u kumpla kopiowałem pliki pod Vistą, aby szybciej poszło musiałem
użyć Total Comandera.
Dwu rdzeniowy procesor, super system a chodzi wolniej niż mój Celeron
300 ;)
Nie wspomnę ile taki potwór, żre prądu 400 W.
Pozdrawiam Piotr Grela (interpio)

54. Data: 2008-01-06 20:54:04

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może inaczej
Jest to muzeum techniki na chodzie :)

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

55. Data: 2008-01-08 19:29:01

Od: "Pszczelarz Bartek" <b...@w...w.ulu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"SlawcioD" news:flql9r$gki$1@nemesis.news.tpi.pl

> eeetam suma poziomu oleju jest stala - rosnie ilosc uzyszkodnikow ;)

No to może jakieś badania psychologiczne przed zakupem stałego łącza :)

56. Data: 2008-01-08 19:30:02

Od: "Pszczelarz Bartek" <b...@w...w.ulu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"interpio"
x.googlegroups.com

> Gdy u kumpla kopiowałem pliki pod Vistą, aby szybciej poszło musiałem
> użyć Total Comandera.

To jest właśnie cuda od Microsoftu. Ładnie się błyszczy i buczy a tak
naprawdę jest to za przeproszeniem g... warte :)

57. Data: 2008-01-08 19:31:03

Od: "Pszczelarz Bartek" <b...@w...w.ulu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek Kruszniewski" news:flrf78$jpk$1@atlantis.news.tpi.pl

> Może inaczej
> Jest to muzeum techniki na chodzie :)

Chodzące eksponaty, posiadające bezcenną wartość intelektualną.
Całkiem przyzwoicie brzmi :)

Karta Zaopatrzenia Comiesiecznego
Niepełnosprawni na rynku pracy - badania
"inwalida" napadł na bank
Ulga prorodzinna na dorosłe dziecko ON.
życzenia