Mam dzialke i...

1. Data: 2003-04-30 08:12:35

Temat: Mam dzialke i...
Od: r...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Od 15 lat mam dzialke ale dopiero teraz cos zaczelam robic. A jest z czym -
5000 mkw. Wstepnie zaplanowalam (w lutym) co i gdzie chcialabym miec. Na tak
wielkim terenie ciezko jest sie potem znalezc. Nie znam sie na tym kompletnie a
chcialabym miec i warzywka i owocki z wlasnej dzialki.
Pod koniec marca i w kwietniu skopalam (wyrwalam darni) co sie dalo - nie za
duzo - i posadzilam. I tu sie rodzi powazny problem.
Mam np. jakies 10 mkw roslinek podniewysoka folia. Podlewam to w soboty i
niedziele a dodatkowo pomiedzy roslinki wpakowalam 1.5 l. butelki z woda.
Czy myslicie ze jak przyjdzie lato jest szansa ze slonce tego nie wypali?
Ewika

2. Data: 2003-04-30 21:58:17

Temat: Re: Mam dzialke i...
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:3981.00000ac9.3eaf8572@newsgate.onet.pl
Użytkownik<r...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> Czy myslicie ze jak przyjdzie lato jest szansa ze slonce tego nie wypali?

Hejka. Czytam i czytam i trudno powiedzieć, żebym rozumiał o co Ci
chodzi. Myślę jednak, że zanim słońce wypali te roślinki z wpakowanymi
butelkami, to wczesniej się one ugotują w wysokiej temperaturze. :-)
Pozdrawiam tępo Ja...cki

3. Data: 2003-04-30 22:39:26

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chodzi. Myślę jednak, że zanim słońce wypali te roślinki z wpakowanymi
> butelkami, to wczesniej się one ugotują w wysokiej temperaturze. :-)

No tak,ledwo Cię pochwaliłem,a tu kolejna wpadka:(
Jak tak będziemy traktować początkujących ogrodników,
to niebawem zwiniemy ten grupowy interes i pójdziemy
z torbami:(

Pozdrawiam siarczyście
Anastazy

4. Data: 2003-05-01 21:18:48

Temat: Odp: Mam dzialke i...
Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...onet.pl...

> Jak tak będziemy traktować początkujących ogrodników,
> to niebawem zwiniemy ten grupowy interes i pójdziemy
> z torbami:(

Zwykle na grupie są:
1.Nowi,
a. zadający pytania, zwykle oczekujący remedium, panaceum lub gotowej
recepty na wszystko, ponieważ są Nowi
b. nie zadający pytań, ale poszkodowani złym traktowaniem tych wyżej.
2.Starzy,
a. nabijający się z Nowych, świadomie lub przypadkiem
b. broniący Nowych, nakłaniając innych do odpowiedzi.

:-)
I tak panie Kompost/Anastazy/Boletus123456789
kręci się od pięciu lat.
:-))))

Pozdrawiam
p...@r...pl

5. Data: 2003-05-01 22:01:39

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> b. broniący Nowych, nakłaniając innych do odpowiedzi.
>
> :-)
> I tak panie Kompost/Anastazy/Boletus123456789

Hejka,co jest?Znowu ktoś mnie wrabia.Tym razem w kompost:)
Przyznaję,jestem już stary(4 miesiące na grupie) nabijający
się z tych i tamtych, ale nieświadomie.

Oświadczam wszem i wobec,że jestem boletus nr.1.Nie jakiś
tam Anastazy, Kompost,czy też boletus2,3,4.
Koniec kropka.
A na grupie niech się kręci jak chce:)))

Pozdrawia boletus

6. Data: 2003-05-01 22:14:17

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:6...@n...onet.pl...
> [...]
> tam Anastazy, Kompost,czy też boletus2,3,4.
> Koniec kropka.
> A na grupie niech się kręci jak chce:)))

;-)Dziwnym trafem wszyscy pojawili się w jednym czasie i mają
100%identycznie sformatowane wiadomości.
Nie takie zabawne rzeczy robili na tej grupie zabawni ludzie:-))
Najzabawniejsze jest to, że faktycznie wzbudzasz uśmiech, choć chyba nie
zdajesz sobie sprawy, że nie tego typu, jaki byś chciał:-)
Chyba dlatego nie możesz doczekać się spotkania, aby wyjawić ten "sekret":-)

Pozdrawiam serdecznikowato
p...@r...pl

7. Data: 2003-05-01 22:35:39

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Chyba dlatego nie możesz doczekać się spotkania, aby wyjawić ten "sekret":-)

> Pozdrawiam serdecznikowato
> p...@r...pl
>
> To prawda.Już nie mogę wysiedzieć na miejscu.Pierwszy raz jadę
na taką imprezę.Mam nadzieję,że będzie jeszcze ciekawiej niż
w internecie.
Panie Piotrze nie zabiegam o publiczność,ale czy nie lepiej
czasem pożartować niż prowadzić smutne,często nudne dyskusje
np.o kretach,brzozach,popiele,czy koszeniu trawy.

Pozdrawia boletus

8. Data: 2003-05-01 23:00:14

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:6...@n...onet.pl...

> na taką imprezę.Mam nadzieję,że będzie jeszcze ciekawiej niż
> w internecie.

Cóż. Gdybym ja jechał na taką imprezę, pewnie tak jak Ty robiłbym wszystko
aby być miło przywitanym:-)))))))))))

> Panie Piotrze nie zabiegam o publiczność,ale czy nie lepiej
> czasem pożartować niż prowadzić smutne,często nudne dyskusje
> np.o kretach,brzozach,popiele,czy koszeniu trawy.

Z własnego doświadczenia wiem, że to co dla mnie nudne i smutne dla innego
może być wesołe i zajmujące, i może dlatego _staram_ _się_ odzywać tylko
wtedy, jeżeli wydaje mi się, że _mam_ coś do przekazania, w formie w miarę
znośnej dla zainteresowanego moją wypowiedzią., nawet jeśli to mocny off
topic.

Pozdrawiam
p...@r...pl

9. Data: 2003-05-02 07:35:58

Od: "Natalia" <b...@i...p> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy myslicie ze jak przyjdzie lato jest szansa ze slonce tego nie wypali?

Nie wiem, czy dobrze rozumiem, ale jeśli to rodzaj tunelu foliowego, to w
czasie upałów na 100% rośliny padną, ale nie tyle na skutek braku
podlewania, co regularnego wietrzenia. Brak wody przez parę dni da się
wytzrymać, choć plony nie będą tak imponujące, jak przy regularnym
podlewanie w czasie suszy.
Tych butelek z wodą nie rozumiem.

Natalia

10. Data: 2003-05-02 14:26:12

Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Siciarski <p...@r...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b8s6e0$75p$...@a...news.tpi.pl...

> Użytkownik <b...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:6...@n...onet.pl...

> ;-)Dziwnym trafem wszyscy pojawili się w jednym czasie i mają
> 100%identycznie sformatowane wiadomości.

..i wysyłają je bespośrednio z serwera news.onet.pl (posting host:
newsgate.test.onet.pl), jak widac we właściwościach... ...ale oczywiście to
może być przypadkowa zbieżność?...
..ale ja nie o tym... ..otóż jestem właśnie z tych "nowych", czyli mniej niż
4 miesiące :-) ..w tym czasie przejrzałam opis i historię grupy, no i część
archiwum (jego wielkość jest imponująca, całego nie dało się przeczytać) -
oprócz zasad ogólnych no i znanej z innych źródeł netykiety nie ma w
zasadzie danych, co wolno, a czego nie?... ..bo to pewno by się nie dało
określić szczegółowo... ..no i co jakiś czas zdarzają się mi się
niepewności, albo nawet poczucie, że jakąś gafę popełniłam (np. że powinnam
najpierw ten ogród mieć, a potem dopiero bywać na liście, a ja ciągle na
etapie kupowania :-) itp... ...no, ale ja lubię się do takich zmain w życiu
dobrze przygotować!)

wniosek: w ogólnym rozrachunku i tak wychodzi, że nowych w tej grupie
przyjmuje się dobrze i sympatycznie...

Agata

mini las
nasienna propozycja