Mam problem z uchem!

1. Data: 2002-03-19 07:06:40

Temat: Mam problem z uchem!
Od: "Bartek99" <b...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam taki problem, że moje ucho się zatyka... Kiedy trochę poruszam wewnątrz
to jest dobrze. Na to ucho wogole słabiej słysze czy to może być przyczyną,
że mam za dużo tego wosku i nie moge go wyjąć. Kiedy sobie ucho przeczyszcze
wacikami to nie słysze nic... bo ni sie zatyka bardzo czesto jak jest
czyste... Czy są jakieś krople co rozpuszczają właśnie ten wosk w uszach...
BARDZO PILNE
Czekam na odpowiedzi na priv_a
Z góry dziekuje za szybką odpowiedz...
Pozdrawiam
Bartek99 - b...@i...net.pl
tel. 504-138-279

2. Data: 2002-03-19 12:52:59

Temat: Re: Mam problem z uchem!
Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

idz do laryngologa a nie grzeb sobie w uchu
przebijesz sobie blone bebenkowa
a to zatykanie trabki to raczej od infekcji albo przerosnietego migdalka a
nie od woskowiny
pozdrawiam
Tichy

Stwardnienie rozsiane boczne