Mam pytanko:)

1. Data: 2003-05-20 20:10:56

Temat: Mam pytanko:)
Od: "Marcin" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od pewnego czasu zauwazylem ze zakola mi sie robia,czy sa jakies preparaty
ktora powoduja ze wlosy wyrastaja na skorze gdzie nie ma wloska(zakola)?.Ten
Petrole o ktorym czytalem w archiwum zapewne dziala tam gdzie sa jeszcze
wlosy?.Prosze o opinie :)

Pozdrawiam serdecznie Grupe

Marcin

1. Data: 2003-05-20 20:27:51

Temat: Re: Mam pytanko:)
Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> Od pewnego czasu zauwazylem ze zakola mi sie robia,czy sa jakies preparaty
> ktora powoduja ze wlosy wyrastaja na skorze gdzie nie ma wloska(zakola

Preparaty z minoksidilem (np. Loxon, Piloxidil, Regiane) dwa razy dziennie-
hamują łysienie, powodują odrost włsów

1. Data: 2003-05-21 08:02:02

Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

justyp wrote:
> Użytkownik "Marcin" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> Preparaty z minoksidilem (np. Loxon, Piloxidil, Regiane) dwa razy dziennie-
> hamują łysienie, powodują odrost włsów

teraz sa jeszcze jakies tabletki dla facetow, ale to juz chyba tylko na
recepte.
podobno dzialaja nawet :)
polecam wizyte u dermatologa, wszystko wyjasni i nakieruje w dobra strone :)

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2003-05-21 08:43:53

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> teraz sa jeszcze jakies tabletki dla facetow, ale to juz chyba tylko na
> recepte.
Propecia (finasteryd)- Wyłącznie dla mężczyzn. Tylko na receptę (hormon).
drogi i ma nieprzyjemne działania niepożądane. działa dopóki się go stosuje.

1. Data: 2003-05-21 16:49:22

Od: "Mirka Narowska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich.
Z pewnego zrodla,mozna powiedziec ze z autopsji wiem,ze nic na to nie pomoze
.Trzeba sie z tym pogodzic .Przyrody nie da sie oszukac,a kobiety lubia
mezczyzn z wysokim czolem.Nie ma sie czym przejmowac.

1. Data: 2003-05-21 18:13:30

Od: "Marcin" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mirka Narowska"

> [...]
> .Trzeba sie z tym pogodzic .Przyrody nie da sie oszukac,a kobiety lubia
> mezczyzn z wysokim czolem.Nie ma sie czym przejmowac.

Dziekuje za mile slowa i pomoc :),w sumie to bardzo male mam zakola ale nie
chce zeby byly wieksze.

1. Data: 2003-05-23 20:15:04

Od: "thethe" <n...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin"