Manga-kultura japońska

61. Data: 2013-08-15 00:19:41

Temat: Re: Manga-kultura japońska
Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

To może z czymś innym mi się pomyliło, ale jak żadnych filmów nie ma i co sobą
prezentują to może pomyliłem z czymś innym o nazwie zbiżonej.

62. Data: 2013-08-15 00:43:17

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Feniks
To ja nie wiem co ty oglądałaś albo co ci się uwidziało ale w tym filmie pod nazwą
krórą ty podałaś to nauka.

http://www.youtube.com/watch?v=UMi04vH_TnA&feature=y
outube_gdata_player

63. Data: 2013-08-15 00:55:15

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Feniks z popiołów" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Hm, Peter Joseph rzeczywiście jest młody, ale wspierający go "naukowiec"
> Jacque Fresco to już wieku dochodzi. Niezła ekipa. ;)

Zeitgeist jest filmem w którym prawdy przemieszane są półprawdami,
uproszczeniami. Tworzy to wszystko wywrotową mieszankę dla przeciętnego
odbiorcy, nie mającego pojęcia o faktach tam przedstawianych. Jednym słowem:
manipulacja. Trudno uwierzyć, żeby niecelowa- tego jest zbyt wiele. Skoro
jednak- będąc tak słabym merytorycznie- miał (ma) tak wielką popularność,
to_jakaś_przyczyna_tego_być_musi

,,Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

64. Data: 2013-08-15 01:11:19

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron obejrzyj film co ja wkleiłem i to jest czysta prawda, tylko trzeba mieć trochę
w głowie aby zrozumieć. Tak jak mówiłem nauka przemieszana z własnymi spekulacjami
ale większość wniosków jest zgodna z faktami .
Nie wiem co feniks oglądała, ale w czterech częściach tego filmu co ja wklejam jest
to w większości nowoczesna filozofia, ułożona w film.

65. Data: 2013-08-15 01:29:44

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Poza tym jest nawet gdzieś wywiad i właśnie z tego co pamiętam , autorzy mówią że
będzi ich trudno zaszufladkować, a im trudniej jest to do osiągniecia tym ludziska
tym bardziej chcą w nich widzieć jakąś sobie odpowiadającą szuflandie.
Dlatego trudno ich zaszufladkować bo korzystają z różnych dziedzin nauki i kultury,
które funkcjonują osobno, a oni biorą te odkrycia i porządkują w pewien nowy sens,
bardzo trafny zresztą jak z tą genetyką, pachnie tu też ekonomią i jej naukami, więc
jest to korzystanie z dorobku wiedzy aby wyciągnąć wnioski, więc niedozaszludkowania.

66. Data: 2013-08-15 01:56:53

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Tylko że wy mamuty przecież większości rzeczy tam wymienianych nigdy nie lizneliście.
Rozwój na zachodzie idzie całą parą, a wy mamuty jesteście w 18 wieku, zamknięci jak
sardynki w konserwie, więc wiele dziedzin tu nigdy w tym pustkowiu katolickim się nie
pojawiło, a tam odegrało dużą role i to nie dziwne, że sprawiacie wrażenie dzikich
na drodze do miasta.

67. Data: 2013-08-15 02:10:59

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

No niestety, ktoś wie co strukturalizm jest, jakie książki napisali, jak wpłyneli na
świat? Skąd się wziął i czym jest postmodernizm / dlatego z taką łatwością mówią o
nauce czyli moderniźmie/ czym były te odkrycia i jak zmieniły jaźń mieszkańców
zachodu.? Jak wygląda marksizm nowoczesny z kilkoma poprawkami, bo dzięki tym
poprawką świetnie funkcjonuje w pewnych dziedzinach itd.......?

Wy mamuty na klęczka.... bozia to bozia tamto, kler ważniejszy od bozi , biskup i
jego obłuda, komunizm, naród, a co to psychologia...zło kler potępił...czy polacy to
konie co wóz ciągną z klepami na oczach, mentalnie w jaskini, a bata ciemny biskup
walczący o ciemność trzyma i wam na głupich dupach kozaczka gra?

68. Data: 2013-08-15 11:13:00

Od: Feniks z popiołów <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-14 23:53, kali pisze:
> e....... IMO to jest pionek
> ale bywa, ze i pionek może kiedyś zostać promowany na figurę
> :)))))))
>

> nie wiem - być może nie mają złych zamiarów-planów ? Czyli
> niewyrachowani pozyteczni idioci ? :))))))

Skoro pionek, to w czyichś rękach. I wtedy byłoby to już groźniejsze.

> Tego się zdalnie nie dowiemy. Ale z jakiegoś powodu chce być
> anonimowy. Ponieważ ta anonimowść nie jest problemem dla "wypasionych"
> - oni mają środki by go sprawdzić ( o ile sami go nie wysłali "na
> placówkę" i mu nie płacą) Więc jest anonimowy tylko dla swych
> "wyznawców" ( inni sie nim nie intersują) - trochę dziwne ?

Też mnie to zastanawia.

> fakt - ale przecież nie idziesz na łatwiznę ? :))))))

Ale czy zawsze warto się starać? W końcu to tylko znajomi. No, może
trochę bardziej zakolegowani.

> Mam wrażenie,że widzisz to (Petera) w izolacji od całego procesu
> wprowadzania NWO. powiedzmy, ze jest to-typowy schemat manipulacji -
> wykożystywany też w sektach :))))

Nie bardzo rozumiem. Mam wrażenie, że _oficjalnie_ to ZTM ma być
przeciwwagą dla NWO. Chyba że jako NWO masz na myśli tych, którzy za ZTM
stoją. A to wykluczone nie jest, bo przecież ktoś to finansuje "ze
środków własnych". Kręcenie filmów (choćby tak nisko budżetowych) oraz
ich permanentna emisja w kanale TV jednak coś kosztuje. Zastanawiające,
że podobno Peter Joseph dość często pojawia się w rosyjskiej TV...

Ewa

69. Data: 2013-08-15 11:14:26

Od: Feniks z popiołów <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-14 23:55, kali pisze:
> jak przeciwnik mu nie da to przewiduje 6+ ? :))))))))))

Prawdziwy szachista nie odpowie na to pytanie podając jedną liczbę. Za
dużo widzi możliwości. ;)

Ewa

70. Data: 2013-08-15 12:13:47

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W dniu 2013-08-14 23:53, kali pisze:

..
> [...]
> ich permanentna emisja w kanale TV jednak coś kosztuje. Zastanawiające,
> że podobno Peter Joseph dość często pojawia się w rosyjskiej TV...

hm... wygląda - że nie dokońca sie zrozumieliśy

Jak pisałem , że są "młodzieżówka" NWO - to znaczy
uważam ich za zwolenników (może nieświadomych) tych planów.

Popatrz nie na to co wprost deklarują ale dokąd zmierzają.
Piszą religia jest zła , system ekonomiczny jest zły, nauka jest zła
trzeba wszystko zmienić => trzeba wprowadzić nowy prządek
czyli NWO. Oni nie zmyślają faktycznie źle sie dzieje - tylko
oni nie pytają dalczego jest źle i czy po zmianie nie będzie
jeszcze gorzej.

To jest tylko kwestia targetu ( na kogo są nastawieni) i odpowiednich
słów - ale sens - treśc - jest IMO oczywista.

Z manipulacją grupami "wykształciuchów" nie ma problemu.
Jeden lub dwóch profesorów ogłosi co trzeba
i nikt nie zakwestionuje "naukawych tez".
W końcu są wykszatałceni i inteligentni - zatem
nie będa sami myśleć - od tego mają naukowców :))))))))

Trudniej z mocherowymi - ale tu też trwają prace
wprowadzające odpowiednich "pasterzy"

Najgorzej z wolnomyślicielami - nie wykształconymi
lub nie uznającymi oficjalnych autorytetów.
Lub z wykształconymi co zaczynają widzieć , że coś niegra
z tą współczesną "nauką". Oni już tworzą w internecie rózne
spontaniczne niekontrolowane grupy. Nie kontrolowani mogli
by skierować się wrazie czego w kierunkach bardziej duchowych.
Dla nich właśnie jest ten ruch i jego "syzyfowe prace".
Nowy autorytet - inny -ale na tej samej zasadzie. Nie mysleć
samodzielnie tylko uwierzyć -że oni za Ciebie wymyślili co trzeba.
W końcu milion much nie może się mylić

Do tej samej zagrody prowadzą rózne bramy.
:))))

Stos
Zamykanie sklepów w niedziele.
Wolna wola u katolika?