Manuela Gretkowska naucza na Przystanku Woodstock

81. Data: 2008-08-01 21:11:06

Temat: Re: Manuela Gretkowska naucza na Przystanku Woodstock
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Przepraszam, czego Ci brakuje? ;D

taki zwój sukna, no wiesz.. :)

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

82. Data: 2008-08-01 21:11:50

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Widocznie z grzeczności się zaśmiałem. :D

nie sądziłem, że potrafisz być aż tak grzeczny :)

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

83. Data: 2008-08-01 21:12:35

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> To znaczy, że żony często pożyczają mężom staniki? Bo tylko one były w
> tobless, tak? ;)

one nie pożyczają. jak się nie ma to nie można pożyczyć :)

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

84. Data: 2008-08-01 22:29:01

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

A mój umarł jak byłem mały.
Pamiętam, że miał bardzo trudny charakter.

Przez to też miałem "ciężkie dzieciństwo" - musiałem liczyć przede
wszystkim na siebie.

Podobno jestem do niego niewąsko podobny, ale pewnie jest
w tej opinii wiele życzeniowości.

Za to były takie chwile kiedy aż płakałem - tak bardzo mi go czasem
brakowało.
Kochał swoje dzieci do szaleństwa - w tym jestem do niego
na pewno podobny.

To przewidywalne, że ludzie, którzy zatracili zdolność do rzetelnej
samoceny są jednocześnie i drapieżni i pretensjonalni.

--
CB

85. Data: 2008-08-01 22:29:30

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Przepraszam, czego Ci brakuje? ;D

Formalnie chyba niczego, ale czasami odczuwam braki pewnych zachowań. ;-)

Ewa

86. Data: 2008-08-01 22:30:17

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> taki zwój sukna, no wiesz.. :)

Znaczy myślisz, żem goła? Za dużo się tych toplessów naoglądałeś. ;)

Ewa

87. Data: 2008-08-01 22:32:11

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> [...]
>

> To przewidywalne, że ludzie, którzy zatracili zdolność do rzetelnej
> samoceny są jednocześnie i drapieżni i pretensjonalni.

czyli jednak jesteś człowiekiem, cebe.
dobrze.

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

88. Data: 2008-08-01 22:33:08

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Znaczy myślisz, żem goła? Za dużo się tych toplessów naoglądałeś. ;)

"nic od kobiety człowiek nie wymaga
może być naga"
/js/

:)

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

89. Data: 2008-08-01 22:42:28

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:

> Za to były takie chwile kiedy aż płakałem - tak bardzo mi go czasem
> brakowało.
> Kochał swoje dzieci do szaleństwa - w tym jestem do niego
> na pewno podobny.

Fajnie, że go tak wspominasz. Musisz mieć mądrą mamę.

Ewa

90. Data: 2008-08-01 22:45:06

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Akurat najlepszy dowód na to IMHO, to to, że w zauważalnym
stopniu mam p*ne m.in u takich jak ty.
Notabene z wzajemnością.

Jeśli by się to zmieniło, to wówczas miałbym realne powody,
aby w to wątpić.

--
CB

Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości