Mapa teorii społecznych

11. Data: 2011-02-26 10:50:55

Temat: Re: Mapa teorii społecznych
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" napisał w wiadomości grup

Strasznie nudzi IMHO.

BTW Einstein nie wymyślił równania E=m*c**2, lecz
wykorzystał je w swojej pracy obok wielu innych koncepcji
relatywistycznych, których autorem nie był, bez żadnych
referencji.
Wiele lat później gdy "odkrył" efekt splątania kwantowego
wygłaszał na ten temat jakieś bzdury, z których wynikało,
że w ogóle tego nie rozumie, co z kolei staje się dość jasne,
gdy uwzględni się, iż "odkrył" to ~wspólnie wraz z dwiema
innymi osobami.
Notabene dopiero pewien Niemiec nazwał i wyjaśnił to za
co Einstein (wraz ze swoimi dwoma "pomocnikami") dostał
jedną z dwóch przyznanych mu nagród Nobla.

Którą to Nagrodę Nobla dostał za ten wzór? Odpowiem Ci:
ŻADNĄ.

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

12. Data: 2011-02-26 12:48:49

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-25 22:06, Tomek pisze:

> Stereotyp polskiej wsi: stary = głupi
>
> Prawda zdrowych społeczeństw: stary = mądry
>
> http://www.youtube.com/watch?v=n8m7lFQ3njk
>
> Chyba się nie obrazisz przez stwierdzenie, że na to, co Doug
> Hofstadter ma do powiedzenia na temat esencji inteligencji jesteś
> za... młody ;)

Jesli szukasz madrosci ludowej, to pewnie masz racje o ile starzec jej
nabral a nie roztwonil.
Natomiast watpie, zebys chcial, aby taki lesny dziadek operowal ci serce
albo pilotowal samolot, ktorym akurat lecisz lub twoja rodzina.
Poza tym mylisz zaslugi czy chociazby zasob wiedzy, ktore moga byc z
wiekiem coraz wieksze ze sprawnoscia intekektualna.
Na mojej obecnej Alma Mater profesorowie prowadza wyklady co najwyzej z
pierwszymi rokiem, gdzie wykladaja podstawy oklepane od lat i reka im
przy tablicy przy nich nie zadrzy.
Natomiast cala technologie wykladaja mlodzi zdoktoryzowani ludzie,
ktorzy tez nie zawsze nadazaja za technika, informatyka czy multimediami.
Bez kozery powiem, ze znam przedstawicieli handlowych z zakresu
inzynierii ladowej, ktorzy w ramach promocji produktow swojej firmy
opracowuja na ich zastosowanie nieodplatnie specjalistyczna dokumentacje
projektowa, a do ktorych cala kadra wydzialu budownictwa do piet nie
dorasta.

13. Data: 2011-02-26 12:50:51

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-26 11:50, Chiron pisze:
> [...]
> jedną z dwóch przyznanych mu nagród Nobla.

> Którą to Nagrodę Nobla dostał za ten wzór? Odpowiem Ci:

A nie miales czasem wypierdzielac stad i nie kompromitowac sie wiecej?
Nie zebys mi az tak przeszkadzal, ale moze juz zapomniales, a zaden z
twoich tutejszych kolesi nie poratuje cie nawet przypomnieniem.

14. Data: 2011-02-26 16:05:19

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
> Użytkownik "cbnet" napisał w wiadomości grup
..
> [...]
> jedną z dwóch przyznanych mu nagród Nobla.

> Którą to Nagrodę Nobla dostał za ten wzór? Odpowiem Ci:
..
> Prawda, Prostota, Miłość.

prawdę (mówiąc) , prostota , miłości (tej - jest nieco szorstka)
:)))

15. Data: 2011-02-26 16:08:01

Od: kórjamg.~ dać maupie zegarek Co? :o/ gericht... <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "malkontent" <m...@w...pl> napisał

=================================
> ..
>
> prawdę (mówiąc) , prostota , miłości (tej - jest nieco szorstka)
> :)))

Zdaje się bez szorstkości by nie było efektu...
http://www.rzygacz.webd.pl/index.php?id=24,475,0,0,1
,0

Ciekawe, co ?

zdar.~ _/)

16. Data: 2011-02-26 16:26:41

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kórjamg.~ dać maupie zegarek Co? :o/ gericht..."
<j...@w...pln> napisał w wiadomości
> -`@'-
>

> Zdaje się bez szorstkości by nie było efektu...
> http://www.rzygacz.webd.pl/index.php?id=24,475,0,0,1
,0

> Ciekawe, co ?

efekciarstwo ? - minie nie interesuje

do Chriona - którego lubie :)) - apeluje o milościerdzie

dla Ciebie mam "Hop szklankę piwa"
http://www.youtube.com/watch?v=4CgnIbOIoJg

ale nie do wypicia tylko do przemyślenia -

skończą z tą gonitwą myśli - niech to nie "ulta jak wata"
<< [Luke:] I can't believe it. [Yoda:] That is why you fail.>>

17. Data: 2011-02-26 16:27:38

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "malkontent" napisał w wiadomości grup

> [...]
> jedną z dwóch przyznanych mu nagród Nobla.

> Którą to Nagrodę Nobla dostał za ten wzór? Odpowiem Ci:
..
> Prawda, Prostota, Miłość.

prawdę (mówiąc) , prostota , miłości (tej - jest nieco szorstka)
:)))

Prawda jest taka, jak jest. Cb czasem coś palnie- a jak mu zwrócić uwagę
(jak co- z ostatniego miesiąca znajdziesz kilka takich sytuacji)- bluzga
temu, kto mu zwrócił uwagę. Właściwie to oczekują spokojnie na jedną z 2 IMO
możliwych sytuacji:

1. Oleje- uda, że nie czytał.

2. Nawtyka mi

A jeśli chodzi o miłość- no cóż, Leszek Miller często powoływał się na swoją
szorstką, męską przyjaźń, jaka miała go łączyć z Kwaśniewskim. To czemuż i
miłość nie miała by być czasem szorstka?:-)
--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

18. Data: 2011-02-26 16:29:12

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lebowski" napisał w wiadomości grup

A nie miales czasem wypierdzielac stad i nie kompromitowac sie wiecej?
Nie zebys mi az tak przeszkadzal, ale moze juz zapomniales, a zaden z
twoich tutejszych kolesi nie poratuje cie nawet przypomnieniem.

Serdecznie dziękuję- doceniam to, co dla mnie robisz:-)

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

19. Data: 2011-02-26 16:39:37

Od: kórjamg.~ dać maupie zegarek Co? :o/ gericht... <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "malkontent" <m...@w...pl> napisał

> Użytkownik "kórjamg.~ dać maupie zegarek Co? :o/ gericht..."

,0

> efekciarstwo ? - minie nie interesuje

Myślisz, ze tylko efekciarstwo,
a nie fundamenty psychiki... ?

> do Chriona - którego lubie :)) - apeluje o milościerdzie

Przeca ja też go lubie,
no troszkę go lubię.
:o)

> [...]
>
> skończą z tą gonitwą myśli - niech to nie "ulta jak wata"
> << [Luke:] I can't believe it. [Yoda:] That is why you fail.>>

Taak, jassne, ja tak, a oni nie...
Wiesz, Brat, ciągle się waham, mordować czy nie,
dręczyć na wieki czy nie....

Nie w tym świecie, tu to tylko żarty...
Jak Ci się zdaje, w którą stronę mnie pochylasz ?
:o/

zdar.~ _/)
A przecież zrobię, co zechcę, bo już jestem wolny....

Módl się, naprawdę, Brat, módl się , jeśli potrafisz...

20. Data: 2011-02-26 16:49:17

Od: kórjamg.~ dać maupie zegarek Co? :o/ gericht... <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał

> prawdę (mówiąc) , prostota , miłości (tej - jest nieco szorstka)
> :)))

> 1. Oleje- uda, że nie czytał.
-------------------------------
Tak, tak, dobrze trafiasz, Chirek